יישום נוקיה שבהפעלה מציג תמונה ותו לא.
-
אני צריך יישום לנוקיה C2 שכל מה שיעשה זה להידלק כראוי ולהציג תמונה מסוימת על כל המסך, למישהו מכיר יישום שיכול אולי להתאים?
-
@אביב-לוין תודה!
אבל זה לא עוזר, כי המסך הלבן הוא לא ע"י תמונה, אלא ע"י הגדרה של המסך לצבע לבן בתוכנה
-
@אביב-לוין תודה!
אבל זה לא עוזר, כי המסך הלבן הוא לא ע"י תמונה, אלא ע"י הגדרה של המסך לצבע לבן בתוכנה
-
@חכם-בלילה תבדוק לפני שאתה אומר. כתוב על זה מפורש "אייקון"! (גם, ליתר ביטחון בדקתי:)
-
@חכם-בלילה תבדוק לפני שאתה אומר. כתוב על זה מפורש "אייקון"! (גם, ליתר ביטחון בדקתי:)
-
@חכם-בלילה אני אגיד את זה שוב, המסך הלבן של הפנס זה לא תמונה אלא שורת קוד בתוכנה שאומרת לפלאפון לעשות מסך לבן. התמונה שאתה מדבר עליה זה האייקון של התוכנה. (ז'תומרת, הסמליל שלו בסייר קבצים בפלאפון)
-
@חכם-בלילה אני אגיד את זה שוב, המסך הלבן של הפנס זה לא תמונה אלא שורת קוד בתוכנה שאומרת לפלאפון לעשות מסך לבן. התמונה שאתה מדבר עליה זה האייקון של התוכנה. (ז'תומרת, הסמליל שלו בסייר קבצים בפלאפון)
-
@חכם-בלילה תעדכן, זה טיפה חשוב לי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
