בעיה | הצילו!! עזרה דחופה בהתקנת דרייברים למחשב
-
@מענין-לשמוע כתב בבעיה | הצילו!! עזרה דחופה בהתקנת דרייברים למחשב:
אבל נפתח דף שרשום בו 'הדף לא קיים'.
0
לפני 14 שעות
למה שלא תוריד קובץ רשמי של מייקרוסופט?
@a.y.f.
זה באמת מה שאני עשיתי.
השאלה האם הוא מציע פתרון אחר. -
@מענין-לשמוע
אבל נפתח דף שרשום בו 'הדף לא קיים'.@מענין-לשמוע כתב בבעיה | הצילו!! עזרה דחופה בהתקנת דרייברים למחשב:
@מענין-לשמוע
אבל נפתח דף שרשום בו 'הדף לא קיים'.תעשה לחיצה ימנית על הקישור ושמור בשם
-
@a.y.f.
זה באמת מה שאני עשיתי.
השאלה האם הוא מציע פתרון אחר.@מענין-לשמוע כתב בבעיה | הצילו!! עזרה דחופה בהתקנת דרייברים למחשב:
השאלה האם הוא מציע פתרון אחר.
0
מ
מענין לשמוע
@מענין-לשמוע
אבל נפתח דף שרשום בו 'הדף לא קיים'.אני לא רואה צורך לחפש איזה דרך עקיפה אם אתה רק רוצה להתקין וינדוס
-
@ARISH כתב בבעיה | הצילו!! עזרה דחופה בהתקנת דרייברים למחשב:
@מענין-לשמוע https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1744880264477-iobit-driver-booster-12.3.0.557-portable.exe
סיסמה להפעלה 1234תוכנה מפוקפקת מחברה מפוקפקת
-
@ARISH כתב בבעיה | הצילו!! עזרה דחופה בהתקנת דרייברים למחשב:
@מענין-לשמוע https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1744880264477-iobit-driver-booster-12.3.0.557-portable.exe
סיסמה להפעלה 1234תוכנה מפוקפקת מחברה מפוקפקת
@מתכנת-חובב
פרק ב' של הסיפור:

לנסות לעשות את זה? -
@מתכנת-חובב
פרק ב' של הסיפור:

לנסות לעשות את זה? -
בדקת בביוס שמופיע שמותקן wi fi
-
@מתכנת-חובב
פרק ב' של הסיפור:

לנסות לעשות את זה?@מענין-לשמוע מה מקור המערכת הפעלה?
-
-
@מענין-לשמוע תעלה צילום מסך
-
@מענין-לשמוע תעלה צילום מסך
-
@מענין-לשמוע תעלה מלמטה
-
@מענין-לשמוע תעלה מלמטה
@דוד-משה-1
מה הכוונה מלמטה?
מתחת זה היה עוד שני כוננים, אחד מהם אונקי שאני הכנסתי, ועוד אחד בשם HP_TOOLS שהסתרתי אותו. -
@מענין-לשמוע תרחיב את עמודת המצב
-
@מענין-לשמוע תרחיב את עמודת המצב
-
@מענין-לשמוע לכאורה את מחיצה 7 אפשר למחוק אבל אני לא רוצה להתחייב על זה
-
@מענין-לשמוע לכאורה את מחיצה 7 אפשר למחוק אבל אני לא רוצה להתחייב על זה
@מתכנת-חובב
יש לי איך לבדוק את זה? -
@מתכנת-חובב
יש לי איך לבדוק את זה?@מענין-לשמוע לתת לה אות כונן להיכנס למחיצה ולבדוק
-
@מענין-לשמוע לתת לה אות כונן להיכנס למחיצה ולבדוק
@מתכנת-חובב
תודה אני ינסה.
זה שרשום שזה פנוי במאה אחוז לא מספיק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
