בעיה | הצילו!! עזרה דחופה בהתקנת דרייברים למחשב
-
@ARISH כתב בבעיה | הצילו!! עזרה דחופה בהתקנת דרייברים למחשב:
@מענין-לשמוע https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1744880264477-iobit-driver-booster-12.3.0.557-portable.exe
סיסמה להפעלה 1234תוכנה מפוקפקת מחברה מפוקפקת
@מתכנת-חובב
פרק ב' של הסיפור:

לנסות לעשות את זה? -
@מתכנת-חובב
פרק ב' של הסיפור:

לנסות לעשות את זה? -
בדקת בביוס שמופיע שמותקן wi fi
-
@מתכנת-חובב
פרק ב' של הסיפור:

לנסות לעשות את זה?@מענין-לשמוע מה מקור המערכת הפעלה?
-
-
@מענין-לשמוע תעלה צילום מסך
-
@מענין-לשמוע תעלה צילום מסך
-
@מענין-לשמוע תעלה מלמטה
-
@מענין-לשמוע תעלה מלמטה
@דוד-משה-1
מה הכוונה מלמטה?
מתחת זה היה עוד שני כוננים, אחד מהם אונקי שאני הכנסתי, ועוד אחד בשם HP_TOOLS שהסתרתי אותו. -
@מענין-לשמוע תרחיב את עמודת המצב
-
@מענין-לשמוע תרחיב את עמודת המצב
-
@מענין-לשמוע לכאורה את מחיצה 7 אפשר למחוק אבל אני לא רוצה להתחייב על זה
-
@מענין-לשמוע לכאורה את מחיצה 7 אפשר למחוק אבל אני לא רוצה להתחייב על זה
@מתכנת-חובב
יש לי איך לבדוק את זה? -
@מתכנת-חובב
יש לי איך לבדוק את זה?@מענין-לשמוע לתת לה אות כונן להיכנס למחיצה ולבדוק
-
@מענין-לשמוע לתת לה אות כונן להיכנס למחיצה ולבדוק
@מתכנת-חובב
תודה אני ינסה.
זה שרשום שזה פנוי במאה אחוז לא מספיק? -
@מתכנת-חובב
תודה אני ינסה.
זה שרשום שזה פנוי במאה אחוז לא מספיק?@מענין-לשמוע
אין לי איך להוסיף לזה אות.
צריך תוכנה לזה? -
@מענין-לשמוע
אין לי איך להוסיף לזה אות.
צריך תוכנה לזה?@מענין-לשמוע לכאורה אתה יכול למחוק אותה
-
@מענין-לשמוע לכאורה אתה יכול למחוק אותה
-
@מענין-לשמוע אולי זאת מחיצת יצרן
תפתח CMD כמנהל
תקליד ככהdiskpart select disk 0 select partition 7 detail partitionותעלה צילום מסך
ששום דיסק אחר לא יהיה מחובר בזמן הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
