דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. המלצה | קו לתלונות על אוטובוסים

המלצה | קו לתלונות על אוטובוסים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
15 פוסטים 9 כותבים 247 צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ פיהוק

    לתועלת הציבור
    נפתח קו בשם "קו ישיר" שמאפשר להתלונן למשרד התחבורה על תקלות בעיות ואיחורים בתחבורה הציבורית
    מספר הקו: 02-3137999
    דווחו והשפיעו
    בהצלחה.

    מ מנותק
    מ מנותק
    משה הישראלי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @פיהוק
    הקו הזה לא נפתח

    זה קו ישן

    ולדעתי אין שום תועלת מהשארת תלונות שלא בזמן אמת

    יוצא עכשיו קו חדש בשם מיקודרך שמקושר לעיריות ולחברות תחבורה ציבורית

    שמואל ש.ש פ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ משה הישראלי

      @פיהוק
      הקו הזה לא נפתח

      זה קו ישן

      ולדעתי אין שום תועלת מהשארת תלונות שלא בזמן אמת

      יוצא עכשיו קו חדש בשם מיקודרך שמקושר לעיריות ולחברות תחבורה ציבורית

      שמואל ש.ש מנותק
      שמואל ש.ש מנותק
      שמואל ש.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @משה-הישראלי כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

      יוצא עכשיו קו חדש בשם מיקודרך שמקושר לעיריות ולחברות תחבורה ציבורית

      יש לך יותר פרטים?

      הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
      כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משה הישראלי

        @פיהוק
        הקו הזה לא נפתח

        זה קו ישן

        ולדעתי אין שום תועלת מהשארת תלונות שלא בזמן אמת

        יוצא עכשיו קו חדש בשם מיקודרך שמקושר לעיריות ולחברות תחבורה ציבורית

        פ מנותק
        פ מנותק
        פיהוק
        כתב נערך לאחרונה על ידי פיהוק
        #5

        @משה-הישראלי כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

        הקו הזה לא נפתח

        אתה אכן צודק הוא בערך חצי שנה כבר על הכביש
        אבל רק עכשיו נודע לי עליו אז שיתפתי

        @משה-הישראלי כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

        יוצא עכשיו קו חדש בשם מיקודרך שמקושר לעיריות ולחברות תחבורה ציבורית

        איזה עניין יש בקו שלא מעביר את התלונה למשרד התחבורה?
        בסוף אם אתה מתקשר לחברה שצריכה להוציא את האוטובוס והיא לא הוציאה
        ואתה מתלונן אצלה, זה כמו לתת לחתול לשמור על השמנת.

        שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פ פיהוק

          @משה-הישראלי כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

          הקו הזה לא נפתח

          אתה אכן צודק הוא בערך חצי שנה כבר על הכביש
          אבל רק עכשיו נודע לי עליו אז שיתפתי

          @משה-הישראלי כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

          יוצא עכשיו קו חדש בשם מיקודרך שמקושר לעיריות ולחברות תחבורה ציבורית

          איזה עניין יש בקו שלא מעביר את התלונה למשרד התחבורה?
          בסוף אם אתה מתקשר לחברה שצריכה להוציא את האוטובוס והיא לא הוציאה
          ואתה מתלונן אצלה, זה כמו לתת לחתול לשמור על השמנת.

          שמואל ש.ש מנותק
          שמואל ש.ש מנותק
          שמואל ש.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @פיהוק כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

          איזה עניין יש בקו שלא מעביר את התלונה למשרד התחבורה?

          ולכן הבאתי את הקו השני ששולח את התלונה בזמן אמת - תוך שניה ויש מעקב אחרי התגובות וכו'

          הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
          כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נהוראי נתן
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            שכויח ענק!!!!!!
            תודה רבה לך!!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמואל ש.ש שמואל ש.

              @פיהוק כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

              איזה עניין יש בקו שלא מעביר את התלונה למשרד התחבורה?

              ולכן הבאתי את הקו השני ששולח את התלונה בזמן אמת - תוך שניה ויש מעקב אחרי התגובות וכו'

              M מנותק
              M מנותק
              menahpchem
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @שמואל-ש. יש אפשרות לעקוב אחרי התגובות במייל?

              מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מים אחרוניםמ מנותק
                מים אחרוניםמ מנותק
                מים אחרונים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @פיהוק
                במקרה אני מכיר, את המערכת של קו ישיר.
                הקו עובד מעולה.
                והוא לא כ"כ חדש.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M menahpchem

                  @שמואל-ש. יש אפשרות לעקוב אחרי התגובות במייל?

                  מים אחרוניםמ מנותק
                  מים אחרוניםמ מנותק
                  מים אחרונים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @menahpchem אם יש לך פניה כבר במשרד התחבורה שמקושרת ל ת.ז שלך, הם ישלחו לך תשובה גם למייל שלך.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    ישראל פרויקר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    קצת סדר בעניין:
                    קו ישיר זה ארגון שפועל בכל מה שקשור לשיפור השירות של התחבורה הציבורית, והקו זה חלק מהפעילות, השארת תלונה בקו מועברת אוטומטית למשרד התחבורה, קיים כשנה.
                    זמן אמת המטרה שלו הוא כדי לעזור לאנשים לתבוע פיצויים בבית משפט ולהרוויח אחוזים.
                    הבעיה בזה שאסור לייעץ משפטי מי שאינו עו"ד ואם זה עו"ד אז צריך להיות הסכם בין העו"ד ללקוח כתוב וחתום.
                    אחרת בית המשפט יכול להאשים בהשגת גבול ועוד ועוד, והיו מקרים מעולם
                    (ברגע שהחברה קולטת שמישהו פה עוזר לאנשים להגיש את התביעות היא עושה הכל כדי להפליל אותו והיו דברים מעולם. וזה הסיבה שקו ישיר לא נכנסים לתחום, כך בכל מקרה הם אמרו לי)
                    יש לקו ישיר מה להשתפר אבל כיוון שזה ללא מטרת רווח ואין לו הכנסות אז הוא מתקשה בעניין, אדרבא אם האנשים הטובים כאן ב IVR רוצים לעזור לציבור אני יכתוב לו ונקשר. (כל אחד יכול לכתוב להם למייל זה 0231379 שטורדל וכו')
                    בעניין קו מיקודרך זה מערכת שלימה שמקשר לעיריות והמטרה שהעיריות יוכלו לעקוב אחרי רמת השירות, פותח ע"י יעקובזון היועץ החרדי של קווים לשעבר, וכיום פיתח את זה במטרה שעיריות יקנו את זה ממנו.
                    בסוף המטרה צריכה להיות להגיש תלונה למשרד התחבורה שקונס את החברה.
                    אז כול מי שמגיש למשרד התחבורה הוא מצוין, רק צריך לשים לב שלא נופלים למלכודות

                    ובאופן כללי כל מה שקשור לתביעות זה לא כ"כ פשוט והרבה יוצאים מאוכזבים, בא נגיש שזה תלוי בקפה בוקר ובשנאת החרדים של השופט

                    שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ישראל פרויקר

                      קצת סדר בעניין:
                      קו ישיר זה ארגון שפועל בכל מה שקשור לשיפור השירות של התחבורה הציבורית, והקו זה חלק מהפעילות, השארת תלונה בקו מועברת אוטומטית למשרד התחבורה, קיים כשנה.
                      זמן אמת המטרה שלו הוא כדי לעזור לאנשים לתבוע פיצויים בבית משפט ולהרוויח אחוזים.
                      הבעיה בזה שאסור לייעץ משפטי מי שאינו עו"ד ואם זה עו"ד אז צריך להיות הסכם בין העו"ד ללקוח כתוב וחתום.
                      אחרת בית המשפט יכול להאשים בהשגת גבול ועוד ועוד, והיו מקרים מעולם
                      (ברגע שהחברה קולטת שמישהו פה עוזר לאנשים להגיש את התביעות היא עושה הכל כדי להפליל אותו והיו דברים מעולם. וזה הסיבה שקו ישיר לא נכנסים לתחום, כך בכל מקרה הם אמרו לי)
                      יש לקו ישיר מה להשתפר אבל כיוון שזה ללא מטרת רווח ואין לו הכנסות אז הוא מתקשה בעניין, אדרבא אם האנשים הטובים כאן ב IVR רוצים לעזור לציבור אני יכתוב לו ונקשר. (כל אחד יכול לכתוב להם למייל זה 0231379 שטורדל וכו')
                      בעניין קו מיקודרך זה מערכת שלימה שמקשר לעיריות והמטרה שהעיריות יוכלו לעקוב אחרי רמת השירות, פותח ע"י יעקובזון היועץ החרדי של קווים לשעבר, וכיום פיתח את זה במטרה שעיריות יקנו את זה ממנו.
                      בסוף המטרה צריכה להיות להגיש תלונה למשרד התחבורה שקונס את החברה.
                      אז כול מי שמגיש למשרד התחבורה הוא מצוין, רק צריך לשים לב שלא נופלים למלכודות

                      ובאופן כללי כל מה שקשור לתביעות זה לא כ"כ פשוט והרבה יוצאים מאוכזבים, בא נגיש שזה תלוי בקפה בוקר ובשנאת החרדים של השופט

                      שמואל ש.ש מנותק
                      שמואל ש.ש מנותק
                      שמואל ש.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @ישראל-פרויקר כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

                      ובאופן כללי כל מה שקשור לתביעות זה לא כ"כ פשוט והרבה יוצאים מאוכזבים, בא נגיש שזה תלוי בקפה בוקר ובשנאת החרדים של השופט

                      ממש לא
                      ביודעי ובמכירי מהמון אנשים שזכו באלפי שקלים ללא מאמץ גדול

                      הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                      כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                      י ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • שמואל ש.ש שמואל ש.

                        @ישראל-פרויקר כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

                        ובאופן כללי כל מה שקשור לתביעות זה לא כ"כ פשוט והרבה יוצאים מאוכזבים, בא נגיש שזה תלוי בקפה בוקר ובשנאת החרדים של השופט

                        ממש לא
                        ביודעי ובמכירי מהמון אנשים שזכו באלפי שקלים ללא מאמץ גדול

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ישראל פרויקר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @שמואל-ש. אני מכיר גם, וגם כאלה שהתאכזבו נורא.
                        אין בזה כללים וזה מה שלא בטוח כאן.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמואל ש.ש שמואל ש.

                          @ישראל-פרויקר כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

                          ובאופן כללי כל מה שקשור לתביעות זה לא כ"כ פשוט והרבה יוצאים מאוכזבים, בא נגיש שזה תלוי בקפה בוקר ובשנאת החרדים של השופט

                          ממש לא
                          ביודעי ובמכירי מהמון אנשים שזכו באלפי שקלים ללא מאמץ גדול

                          ע מנותק
                          ע מנותק
                          עזיז
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @שמואל-ש. כתב בהמלצה | קו לתלונות על אוטובוסים:

                          ממש לא
                          ביודעי ובמכירי מהמון אנשים שזכו באלפי שקלים ללא מאמץ גדול

                          יש לי חבר שבאמצע תהליך והציעו לו פשרה אגד עצמם כדי לא להפסיד אבל הוא ממשיך עם זה, תכל'ס זה תהליך של חודשים כמעט שנה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב מנותק
                            ב מנותק
                            בונפד
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            אני לא חושב שזה מקום לדיון/ או לכל דבר אחר, אחרי הכל אנחנו נמצאים בפורום טכנולוגי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר