דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. שיתוף | 'פלאפון מייל' - כולל קבלת ושליחת מיילים דרך הפלאפון, קריינות מקצועית, ועוד...

שיתוף | 'פלאפון מייל' - כולל קבלת ושליחת מיילים דרך הפלאפון, קריינות מקצועית, ועוד...

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשתות
427 פוסטים 48 כותבים 22.8k צפיות 54 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג מנותק
    ג מנותק
    גדול הדור הבא
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #401

    מה זה המערכת הזאת???
    מאיפה אני פותח מערכת כזו???

    חכמוןח תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ג גדול הדור הבא

      מה זה המערכת הזאת???
      מאיפה אני פותח מערכת כזו???

      חכמוןח מנותק
      חכמוןח מנותק
      חכמון
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #402

      @גדול-הדור-הבא חייג ל-0733509000.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ג מנותק
        ג מנותק
        גדול הדור הבא
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #403

        זה לא מערכת מיילים

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ג גדול הדור הבא

          זה לא מערכת מיילים

          A מנותק
          A מנותק
          ARISH
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #404

          @גדול-הדור-הבא ברור כדאי שפשוט תקרא את הפוסט הראשון של ההדרכה על השימוש במערכת בעיון מספק, אם אח"כ עדיין לא תסתדר תוכל לפנות אלי למייל ARISH121548@GMAIL.COM/

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            יאיר2081
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #405

            כל העדכונים:
            אפשרות לכמה API עי"ד הוספה בsheets בשורה 34 ו35 עוד 2 API בטור שמאל (B)
            כמו כן הוא הופך כמעט כל מייל לשמע בלי להתקע בגלל שיש כמה API וכן בגלל שמנסה כמה מודלים (וגם החדשים לכן זה נשמע יותר טוב).
            ניהיה אפשרות שליחת מייל דרך הפלאפון כולל תמלול גם למשתמשי גמיני ולא קלוד

            onOpen.gs mailToPhone.gs

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ג מנותק
              ג מנותק
              גדול הדור הבא
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #406

              ואפשר להיתחבר לזה מהמחשב?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מסתכל
                כתב נערך לאחרונה על ידי מסתכל
                #407

                תודה רבה ל @פלמנמוני ול @תלמידהון וכל שאר העוסקים במלאכה על הסקריפט המושקע והמשודרג!

                ראיתי שכבר שאלו פה, אבל לא מצאתי תשובה, בשליחת מיילים, היכן ניתן להגדיר את שם השולח?

                תודה מראש!

                צול גאהצ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מ מסתכל

                  תודה רבה ל @פלמנמוני ול @תלמידהון וכל שאר העוסקים במלאכה על הסקריפט המושקע והמשודרג!

                  ראיתי שכבר שאלו פה, אבל לא מצאתי תשובה, בשליחת מיילים, היכן ניתן להגדיר את שם השולח?

                  תודה מראש!

                  צול גאהצ מחובר
                  צול גאהצ מחובר
                  צול גאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                  #408

                  @מסתכל תעשה רווח בין ה ל ל @ ככה ל @מסתכל

                  עריכה: אני רואה שכבר תיקנת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I מנותק
                    I מנותק
                    i.n.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #409

                    שלום, עשיתי הכל למערכת מספר וירטואלי, אך אחרי שאני מתקשר אליה אני שומע הכל כרגיל. האם זה לא מתאים?

                    מ 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • I i.n.

                      שלום, עשיתי הכל למערכת מספר וירטואלי, אך אחרי שאני מתקשר אליה אני שומע הכל כרגיל. האם זה לא מתאים?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מסתכל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #410

                      @i.n. תבדוק בקובץ באיזו שלוחה התקנת, או במערכת של ימות.
                      גם אם התפריט לא השתנה זה אמור לעבוד אם זה הותקן כמו שצריך.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I i.n.

                        שלום, עשיתי הכל למערכת מספר וירטואלי, אך אחרי שאני מתקשר אליה אני שומע הכל כרגיל. האם זה לא מתאים?

                        31576863 מחובר
                        31576863 מחובר
                        3157686
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #411

                        @i.n.
                        אתה גם תמשיך לשמוע רגיל כי זה מספר וירטואלי ואין אפשרות לערוך מספר וירטואלי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מסתכל

                          תודה רבה ל @פלמנמוני ול @תלמידהון וכל שאר העוסקים במלאכה על הסקריפט המושקע והמשודרג!

                          ראיתי שכבר שאלו פה, אבל לא מצאתי תשובה, בשליחת מיילים, היכן ניתן להגדיר את שם השולח?

                          תודה מראש!

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מסתכל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #412

                          כתב בשיתוף | 'פלאפון מייל' - כולל קבלת ושליחת מיילים דרך הפלאפון, קריינות מקצועית, ועוד...:

                          ראיתי שכבר שאלו פה, אבל לא מצאתי תשובה, בשליחת מיילים, היכן ניתן להגדיר את שם השולח?

                          הצלחתי להגדיר את זה ידנית בסקריפט.
                          עכשיו יש לי שתי בעיות אחרות:

                          1. אני רוצה להשתמש בקו הזה לכמה כתובות מייל, להגדיר את הסקריפט בחשבונות נפרדים ולהתקין בשלוחות אחרות, כל שלוחה לכתובת מייל שונה.
                            אני עורך את הטקסט ב'ימות' של השלוחה הראשית אבל כל פעם שנכנסים לקו הטקסט משתנה תוך כדי שיחה ומתעדכן בקובץ.
                            מה גורם לזה?

                          2. הגיע מייל שהטקסט שנשלח להקראה הוא ש"הודעה זו תוכננה להיראות כ-HTML..." במקום הטקסט של ההודעה.
                            יש איך לפתור את זה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A מנותק
                            A מנותק
                            ARISH
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #413

                            שלום לכל העוסקים במלאכת הקודש
                            איני בא להוריד ממה שאתם עשיתם כאן שזה באמת דבר גדול מאד ובסגנון שונה ממה שאני עשיתי אך למי שמעוניין בקו מתקדם מאד הכולל אינספור אפשרויות למייל ולדרייב בשיתוף בינה מלאכותית מומלץ מאד לעיין כאן https://mitmachim.top/topic/96667/מדריך-יצירת-סוכן-אישי-למייל-והדרייב-שלכם-בשילוב-בינה-מלאכותית-דרך-הטלפון
                            אשמח לשמוע הצעות לשיפור.
                            בהצלחה רבה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ע עידו300 התייחס לנושא זה
                            • מייבין במקצתמ מייבין במקצת התייחס לנושא זה
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יודע ומייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #414

                              906ec61b-8c00-4878-ba23-274b53f90b54-image.png אומר לי הסקריפט נתקל בשגיאה

                              פלמנמוניפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יודע ומייבין

                                906ec61b-8c00-4878-ba23-274b53f90b54-image.png אומר לי הסקריפט נתקל בשגיאה

                                פלמנמוניפ מנותק
                                פלמנמוניפ מנותק
                                פלמנמוני
                                מדריכים עימוד
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #415

                                @יודע-ומייבין צריך לשלוח לנטפרי בקשת פתיחה

                                פלאפון מייל

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יודע ומייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יודע ומייבין
                                  #416

                                  הה תודה רבה אני שלחתי לנטפרי פניה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ע עידו300 התייחס לנושא זה
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יודע ומייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יודע ומייבין
                                    #417
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יודע ומייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #418

                                      אני לוחץ על שלוחה 1 על מנת לשלוח מייל והוא כאילו לא מתייחס רק מתחיל מהתחלה להגיד:לשליחת מייל הקישו אחת

                                      י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        יודע ומייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #419
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פלמנמוניפ פלמנמוני

                                          הבשורה שכולם חיכו לה - 'פלאפון מייל'! גירסא 2.1.0

                                          הגירסא המשופרת של 'מייל לפלאפון' הוותיק.

                                          קישור לסקריפט

                                          שיפורים והוספות:

                                          • שליחת מיילים טלפונית
                                          • קריינות מקצועית למיילים המתקבלים
                                          • כולל אימות דו"ש של ימות המשיח, שבקרוב ממש יתחיל להיות אכיפה ע"ז

                                          ובכן, בראש ובראשונה קרדיט כמובן ל @שאול-נ-י על הרעיון והקוד המקורי, ול @מנצפכ או בשמו העדכני @תלמידהון על הקוד המשופר שעל גירסתו מבוססים ראשו ורובו של הגירסא שלפניכם, וכמו כן הפוסט הנוכחי בנוי על הפוסט שלו.
                                          כמו כן השארתי בתחתית הגליון את הקישור לאתרים שהנ"ל מרויח אם תכנסו דרכו.

                                          כפי איך שהבנתי הנ"ל כבר עובד ג"כ על גירסא חדשה אך לא מנעתי עצמי להביא כאן את גירסתי לתועלת הרבים לזמן שבנתיים.

                                          הוראות הפעלת הסקריפט

                                          שימו לב שלפני הגדרת המערכת צריך להיות ברשותכם מערכת תוכן של חברת ימות המשיח אם אין לכם כנסו לכאן ופתחו מערכת חדשה

                                          נכנסים לכאן ייפתח חלון שיישאל אתכם אם ליצור עותק, יש ללחוץ על יצירת עותק

                                          לאחר יצירת העותק ייפתח חלון של Google Sheets (אקסל של גוגל), יש ללחוץ בסרגל הכלים פלאפון-מייל > הפעלה ראשונית (או על כפתור טיפול בהכל)

                                          שימו לב שבנטפרי לא ניתן להפעיל את הסקריפט ללא פתיחה מיוחדת של כל סקריפט, יהיה עליכם לשלוח פניה עם הקלטת מסך ותעבורה וזה נפתח בדר"כ תוך כמה שעות.

                                          יפתח לנו חלונית חדשה שתבקש שניכנס עם החשבון ג'ימייל שלנו, ואז יופיע אזהרה שגוגל לא אימתה את האפליקציה הזו, נלחץ על מתקדם ואז על כניסה אל Phonemail (לא מאובטח) וכן לאשר גם את החלונות שייקפצו בהמשך (הדבר מאובטח בהחלט אתם היחידים ששולטים על הסקריפט)

                                          אם הסקריפט עדיין לא הופעל יש להפעיל אותו שוב

                                          תתבקשו מהמערכת להקיש את מספר המערכת והסיסמא וליצור טוקן, במידת הצורך תתבקשו לאמת את הטוקן או ליצור אותו ידנית ולהכניס אותו, הסבר יותר מפורט פה.

                                          תצטרכו לבחור אם יהיה סיסמא לשלוחת השמעת המיילים ולשלוחת שליחת המיילים, כמו כן תצטרכו לבחור איך אתם רוצים את שלוחת שליחת המיילים:

                                          • הקלדה רגילה בטלפון (מקלדת עברית).
                                          • הקלטה עם תמלול של ימות המשיח (בעלות יחידות, את המייל עדיין תצטרכו להקליד).
                                          • הקלטה עם תמלול של ג'מיני (דורש מפתח API שיש להגדיר בהמשך, את המייל והנושא עדיין תצטרכו להקליד).
                                          • הקלטה ושליחת ההקלטה עצמה.

                                          לאחר מכן תתבקשו להזין מפתח API של ג'מיני או גוגל קלאוד בהתאם לצרכים שלכם לפי ההנחיות, ניתן לדלג על שלב זה והמערכת תקריא את המיילים בקול של ימות המשיח, וכמו כן לא תוכלו להקליט מיילים ללא עלות יחידות.
                                          שימו לב שלקריינות של גוגל קלאוד צריך מפתח של גוגל קלאוד ולא של ג'מיני רגיל, הדרכות מפורטות תוכלו למצוא פה, יתכן ותידרשו להכניס פרטי אשראי, בדרך כלל קשה מאוד לעבור את המגבלה החינמית, ואני אישית הכנסתי אשראי לא תקף וזה עבד.
                                          ניתן להכניס ג"כ מפתח רגיל של ג'מיני אולם אז פעולת הסקריפט תהיה יותר איטית.

                                          אחרי ההפעלה מתקשרים למערכת מקישים 9 להרשמה לקבלת צינתוקים.

                                          כעת יש לנו מערכת מוכנה שתצנתק לנו כשיש מייל חדש ותקריא לנו את המיילים שקבלנו, וכמו כן נוכל לשלוח דרכה מיילים לנמענים אחרים.

                                          בגליון 'אנשי קשר' תוכלו להוסיף נמענים לשליחה מהירה בטלפון.

                                          הדרכות והסברים נוספים כולל תמונות ניתו למצוא בשרשור של הסקריפט המקורי

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          המתחיל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #420

                                          @פלמנמוני כתב בשיתוף | 'פלאפון מייל' - כולל קבלת ושליחת מיילים דרך הפלאפון, קריינות מקצועית, ועוד...:

                                          הגירסא המשופרת של 'מייל לפלאפון' הוותיק.
                                          קישור לסקריפט

                                          הוא כותב לי שהסקריפ נתקל בשגיאה מה אני עושה?
                                          ed33f78d-d660-4f44-9e22-81fcae99a05b-image.png

                                          צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר