ניקוד בוורד
-
הורדתי מהקישור הזה
את מס' 2
התקנתי ו...כלום. אין עזרים ואין ניקוד.(וכמובן הסרתי את מה שהיה מותקן קודם. שעבד בעבר ולפתע נעלם)
תודה! -
הורדתי מהקישור הזה
את מס' 2
התקנתי ו...כלום. אין עזרים ואין ניקוד.(וכמובן הסרתי את מה שהיה מותקן קודם. שעבד בעבר ולפתע נעלם)
תודה! -
@אברכית
הורדתם את הגרסה החדשה?

@pcinfogmach כתב בניקוד בוורד:
@אברכית
הורדתם את הגרסה החדשה?

בוודאי! זה הקישור היחיד שיש שם.
@עומר כתב בניקוד בוורד:
הערת אגב:
למי שלא יודע אפשר להשתמש בALT ימני (או Alt+Ctrl) + האות הראשונה של הניקוד.
קָ פַ דּ וֹ ]ֲ רֳ בֱ סֶ שְ (WQ לש' ימנית ושמאלית)הרבה יותר מסורבל וכשיש הרבה מילים כמעט ולא מציאותי
-
הורדתי מהקישור הזה
את מס' 2
התקנתי ו...כלום. אין עזרים ואין ניקוד.(וכמובן הסרתי את מה שהיה מותקן קודם. שעבד בעבר ולפתע נעלם)
תודה!@אברכית
לבדוק שזה לא מושבת ב:- קובץ>אפשרויות>התאמה אישית של רצועת הכלים
- קובץ>אפשרויות>תוכניות עזר>נהל: תוספות COM>ביצוע...
-
@אברכית
לבדוק שזה לא מושבת ב:- קובץ>אפשרויות>התאמה אישית של רצועת הכלים
- קובץ>אפשרויות>תוכניות עזר>נהל: תוספות COM>ביצוע...
@יוסי-מחשבים כתב בניקוד בוורד:
@אברכית
לבדוק שזה לא מושבת ב:- קובץ>אפשרויות>התאמה אישית של רצועת הכלים
- קובץ>אפשרויות>תוכניות עזר>נהל: תוספות COM>ביצוע...

-
@יוסי-מחשבים כתב בניקוד בוורד:
@אברכית
לבדוק שזה לא מושבת ב:- קובץ>אפשרויות>התאמה אישית של רצועת הכלים
- קובץ>אפשרויות>תוכניות עזר>נהל: תוספות COM>ביצוע...

@אברכית השלישי זה "עזרים" - צריך להיות מסומן ב-V
-
@אברכית השלישי זה "עזרים" - צריך להיות מסומן ב-V
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות