מדריך | גיבוי מחיצות בשיאומי Qin 1s+
-
תורידו ותתקינו את SPD Research Tool מכאן, ואת הדרייברים שלו מכאן
ותורידו את הקובץ pac הזה:
https://drive.google.com/file/d/1gbxgH6R*****zbH5jpDIfO_MMzD2hPd1Nk7Pl/view?usp=sharing
כמובן להוריד כוכביות
תפתחו את הקובץ ResearchDownload.exe,
תלחצו על הכפתור עם הגלגל שיניים:

ותבחרו את הקובץ pac שהורדתם,
עכשיו תלחצו על הכפתור עם שני גלגלי שיניים:

תלחצו פעמיים על Select All Files כך שרק FDL1 וFDL2 יהיו מסומנים:

תעברו ללשונית Flash Operations ותסמנו את Active Read Flash:

תסמנו את המחיצות שאתם רוצים לגבות:

תלחצו OK,
עכשיו תלחצו על הכפתור עם החץ:

ותחברו את הפלאפון כבוי תוך כדי שאתם לוחצים על מקש חיוג,
זה אמור להתחיל לשאוב:

כשזה מסיים אתם אמורים לראות את ההודעה הזאת:

המחיצות שגיביתם נשמרות בתיקיה ReadFlashבהצלחה
-
לא רק שזה לא יעבוד זה יהרוס את הגירסה הנוכחית. כי זה צורב את ה fdl ים
-
@מישהו12 כתב במדריך | גיבוי מחיצות בשיאומי Qin 1s+:
יפה מאוד, אבל אם שינו את מפת המחיצות זה לא יעבוד
כמו כל מחיצה שיצרבו על מכשיר ששינו בו את מפת המחיצות
@zalmensmok כתב במדריך | גיבוי מחיצות בשיאומי Qin 1s+:
לא רק שזה לא יעבוד זה יהרוס את הגירסה הנוכחית. כי זה צורב את ה fdl ים
רק אם שינו גם את הגודל של הFDLים במפת המחיצות
-
@מישהו12 כתב במדריך | גיבוי מחיצות בשיאומי Qin 1s+:
יפה מאוד, אבל אם שינו את מפת המחיצות זה לא יעבוד
כמו כל מחיצה שיצרבו על מכשיר ששינו בו את מפת המחיצות
@zalmensmok כתב במדריך | גיבוי מחיצות בשיאומי Qin 1s+:
לא רק שזה לא יעבוד זה יהרוס את הגירסה הנוכחית. כי זה צורב את ה fdl ים
רק אם שינו גם את הגודל של הFDLים במפת המחיצות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות