דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. באג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD

באג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - נוקיה
51 פוסטים 7 כותבים 1.7k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה המתעניין1

    @cfopuser נוקיה 215

    cfopuserC מנותק
    cfopuserC מנותק
    cfopuser
    כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
    #30

    @המתעניין1 שנה (2020 או 2024)?

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • cfopuserC cfopuser

      @המתעניין1 שנה (2020 או 2024)?

      ה מנותק
      ה מנותק
      המתעניין1
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #31

      @cfopuser לכאו' 2020

      cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה המתעניין1

        @cfopuser לכאו' 2020

        cfopuserC מנותק
        cfopuserC מנותק
        cfopuser
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

        NV 90000001
        0xB0A44
        723 524
        
        BOOT0 80000001
        0x79E4
        31 204
        
        BOOT1 80000002
        0x10784
        67,460
        
        USER_IMG 80000004
        0xBD1F44
        12,394,308
        
        MMRES 90000004
        0x1800000
        25165824
        
        G_DSPCODE 90000006
        0x320000
        3,276,800
        
        LTE_DSPCODE 90000005
        0x7C0000
        8,126,464
        
        CM4CODE 90000013
        0x100000
        1,048,576
        
        CM4CODE_AB 90000018
        0x100000
        1,048,576
        
        *DeltaNV 90000019
        0x20000
        131,072
        
        APN 9000001B
        0xA0000
        655 360
        
        IMSToggle 9000001D
        0x20000
        131,072
        
        KERNEL_IMG 80000003
        0xC3F684
        12,842,628
        
        ה נ 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • cfopuserC cfopuser

          @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

          NV 90000001
          0xB0A44
          723 524
          
          BOOT0 80000001
          0x79E4
          31 204
          
          BOOT1 80000002
          0x10784
          67,460
          
          USER_IMG 80000004
          0xBD1F44
          12,394,308
          
          MMRES 90000004
          0x1800000
          25165824
          
          G_DSPCODE 90000006
          0x320000
          3,276,800
          
          LTE_DSPCODE 90000005
          0x7C0000
          8,126,464
          
          CM4CODE 90000013
          0x100000
          1,048,576
          
          CM4CODE_AB 90000018
          0x100000
          1,048,576
          
          *DeltaNV 90000019
          0x20000
          131,072
          
          APN 9000001B
          0xA0000
          655 360
          
          IMSToggle 9000001D
          0x20000
          131,072
          
          KERNEL_IMG 80000003
          0xC3F684
          12,842,628
          
          ה מנותק
          ה מנותק
          המתעניין1
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @cfopuser בדקתי לפי מה שמופיע על כל קובץ, ובכ"א אני לא מצליח לשמור את הנתונים אז למאי נפק"מ

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה המתעניין1

            @cfopuser בדקתי לפי מה שמופיע על כל קובץ, ובכ"א אני לא מצליח לשמור את הנתונים אז למאי נפק"מ

            נ מנותק
            נ מנותק
            נחמן בניה
            כתב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
            #34

            @המתעניין1 בגירסא 13 של @פיני10 יש על הקובץ כבר את הגדלים אז תנסה!

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נחמן בניה

              @המתעניין1 בגירסא 13 של @פיני10 יש על הקובץ כבר את הגדלים אז תנסה!

              ה מנותק
              ה מנותק
              המתעניין1
              כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
              #35
              פוסט זה נמחק!
              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה המתעניין1

                פוסט זה נמחק!

                נ מנותק
                נ מנותק
                נחמן בניה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #36
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • cfopuserC cfopuser

                  @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

                  NV 90000001
                  0xB0A44
                  723 524
                  
                  BOOT0 80000001
                  0x79E4
                  31 204
                  
                  BOOT1 80000002
                  0x10784
                  67,460
                  
                  USER_IMG 80000004
                  0xBD1F44
                  12,394,308
                  
                  MMRES 90000004
                  0x1800000
                  25165824
                  
                  G_DSPCODE 90000006
                  0x320000
                  3,276,800
                  
                  LTE_DSPCODE 90000005
                  0x7C0000
                  8,126,464
                  
                  CM4CODE 90000013
                  0x100000
                  1,048,576
                  
                  CM4CODE_AB 90000018
                  0x100000
                  1,048,576
                  
                  *DeltaNV 90000019
                  0x20000
                  131,072
                  
                  APN 9000001B
                  0xA0000
                  655 360
                  
                  IMSToggle 9000001D
                  0x20000
                  131,072
                  
                  KERNEL_IMG 80000003
                  0xC3F684
                  12,842,628
                  
                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  המתעניין1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
                  #37

                  @cfopuser
                  d4e8954e-4c85-4e1c-97b4-9eacb5c32b3c-image.png
                  חלק משאר הערכים כמו שכתבת

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • cfopuserC cfopuser

                    @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

                    NV 90000001
                    0xB0A44
                    723 524
                    
                    BOOT0 80000001
                    0x79E4
                    31 204
                    
                    BOOT1 80000002
                    0x10784
                    67,460
                    
                    USER_IMG 80000004
                    0xBD1F44
                    12,394,308
                    
                    MMRES 90000004
                    0x1800000
                    25165824
                    
                    G_DSPCODE 90000006
                    0x320000
                    3,276,800
                    
                    LTE_DSPCODE 90000005
                    0x7C0000
                    8,126,464
                    
                    CM4CODE 90000013
                    0x100000
                    1,048,576
                    
                    CM4CODE_AB 90000018
                    0x100000
                    1,048,576
                    
                    *DeltaNV 90000019
                    0x20000
                    131,072
                    
                    APN 9000001B
                    0xA0000
                    655 360
                    
                    IMSToggle 9000001D
                    0x20000
                    131,072
                    
                    KERNEL_IMG 80000003
                    0xC3F684
                    12,842,628
                    
                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נחמן בניה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @cfopuser זה לא משנה איזה גירסא אתה שואב? בכל הגירסאות זה אותו גודל?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • cfopuserC cfopuser

                      @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

                      NV 90000001
                      0xB0A44
                      723 524
                      
                      BOOT0 80000001
                      0x79E4
                      31 204
                      
                      BOOT1 80000002
                      0x10784
                      67,460
                      
                      USER_IMG 80000004
                      0xBD1F44
                      12,394,308
                      
                      MMRES 90000004
                      0x1800000
                      25165824
                      
                      G_DSPCODE 90000006
                      0x320000
                      3,276,800
                      
                      LTE_DSPCODE 90000005
                      0x7C0000
                      8,126,464
                      
                      CM4CODE 90000013
                      0x100000
                      1,048,576
                      
                      CM4CODE_AB 90000018
                      0x100000
                      1,048,576
                      
                      *DeltaNV 90000019
                      0x20000
                      131,072
                      
                      APN 9000001B
                      0xA0000
                      655 360
                      
                      IMSToggle 9000001D
                      0x20000
                      131,072
                      
                      KERNEL_IMG 80000003
                      0xC3F684
                      12,842,628
                      
                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נחמן בניה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                      #39

                      @cfopuser הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה יעני כמו ש@המתעניין1 הראה

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה המתעניין1

                        @cfopuser
                        d4e8954e-4c85-4e1c-97b4-9eacb5c32b3c-image.png
                        חלק משאר הערכים כמו שכתבת

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נחמן בניה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        @המתעניין1 את מה אתה מנסה לשאוב?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נחמן בניה

                          @cfopuser הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה יעני כמו ש@המתעניין1 הראה

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          המתעניין1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
                          #41

                          @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                          הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה

                          מה שעשיתי עד עכשיו

                          @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                          את מה אתה מנסה לשאוב?

                          ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
                          @נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס?

                          נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ה המתעניין1

                            @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                            הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה

                            מה שעשיתי עד עכשיו

                            @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                            את מה אתה מנסה לשאוב?

                            ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
                            @נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס?

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחמן בניה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                            #42

                            @המתעניין1 אני סתם מנסה להבין איזה גירסא אתה מנסה לשאוב....יעני השאלה שלי היא מה מיוחד בגירסא שאתה רוצה לשאוב ממה שיש באינדקס?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה המתעניין1

                              @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                              הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה

                              מה שעשיתי עד עכשיו

                              @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                              את מה אתה מנסה לשאוב?

                              ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
                              @נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס?

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נחמן בניה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                              #43

                              @המתעניין1 https://send.magicode.me/send-file/file/983fe14312dc5334c61d9****7b38f252a181a20fcac/view
                              להוריד כוכביות

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • R מנותק
                                R מנותק
                                r0l0gin
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #44

                                תשתמש בתוכנה החדשה שלי
                                אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
                                אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות

                                ה מ נ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • נ נחמן בניה

                                  @המתעניין1 https://send.magicode.me/send-file/file/983fe14312dc5334c61d9****7b38f252a181a20fcac/view
                                  להוריד כוכביות

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  המתעניין1
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
                                  #45

                                  @נחמן-בניה מגיקוד לא עבד לי, למה אתה לא מעלה לפה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • R r0l0gin

                                    תשתמש בתוכנה החדשה שלי
                                    אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
                                    אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    המתעניין1
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46

                                    @r0l0gin לא הבנתי איך שואבים שם נשמר לי רק הNV

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • R r0l0gin

                                      תשתמש בתוכנה החדשה שלי
                                      אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
                                      אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מצ'ופצ'ף
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #47

                                      @r0l0gin איך שואבים את הmmi_res?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • R r0l0gin

                                        תשתמש בתוכנה החדשה שלי
                                        אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
                                        אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות

                                        נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נחמן בניה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        @r0l0gin איזה תוכנה?

                                        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נ נחמן בניה

                                          @r0l0gin איזה תוכנה?

                                          שניאור שמחש מנותק
                                          שניאור שמחש מנותק
                                          שניאור שמח
                                          צוות פיקוח מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #49

                                          @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                                          @r0l0gin איזה תוכנה?

                                          https://mitmachim.top/topic/88922/להורדה-תוכנה-להחלפת-imei-במכשירי-nokia-כולל-235-בחינם/417

                                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר