באג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פעמיים! ישבתי במשך שעות להגדיר את הSIZE בSPD בשביל לשאוב גרסא ואחרי שאני לוחץ OK אני מגלה לחרדתי שהגדלים לא נשמרו וגם כשאני מגדיר שוב זה לא נשמר

@בלנגה @נחמן-בניה @נוחעם-FM@המתעניין1 ניסית אולי על packet?
-
@המתעניין1 ניסית אולי על packet?
-
@המתעניין1 ניסיתי עכשיו ולי זה עבד אז אני לא יודע מה בדיוק עשית ולמה זה לא עבד
-
@המתעניין1 ניסיתי עכשיו ולי זה עבד אז אני לא יודע מה בדיוק עשית ולמה זה לא עבד
@נחמן-בניה מה אני עושה? הורדתי את הגרסה הכי חדשה וגם לא עובד וגם במחשב נוסף לא עובד
-
@נחמן-בניה מה אני עושה? הורדתי את הגרסה הכי חדשה וגם לא עובד וגם במחשב נוסף לא עובד
@המתעניין1 עשית בהתחלה ככה?

ואז עשית וי בשתיים למעלה וכתבת את הגדלים ולחצת על אוקי וזה לא עבד?
-
@נחמן-בניה מה אני עושה? הורדתי את הגרסה הכי חדשה וגם לא עובד וגם במחשב נוסף לא עובד
-
@המתעניין1 עשית בהתחלה ככה?

ואז עשית וי בשתיים למעלה וכתבת את הגדלים ולחצת על אוקי וזה לא עבד?
@נחמן-בניה כן
-
@נחמן-בניה כן
-
@נחמן-בניה כן
-
@המתעניין1 ניסית עם כל הגירסאות? כי @cfopuser כתב שהבעיה זה ששמת את הגירסא החדשה
-
נחמן-בניה היתה לי גירסה 27.24.1301 (שנראה לי שהורדתי אותה מהפורום) ולא עבד, הורדתי מהאתר הרשמי את הגירסה הכי חדשה וגם לא עבד
-
נחמן-בניה היתה לי גירסה 27.24.1301 (שנראה לי שהורדתי אותה מהפורום) ולא עבד, הורדתי מהאתר הרשמי את הגירסה הכי חדשה וגם לא עבד
@המתעניין1 מוזר כי לי זה עובד
-
נחמן-בניה היתה לי גירסה 27.24.1301 (שנראה לי שהורדתי אותה מהפורום) ולא עבד, הורדתי מהאתר הרשמי את הגירסה הכי חדשה וגם לא עבד
-
@המתעניין1 מוזר כי לי זה עובד
-
@המתעניין1 סתם אומר אם אתה לוחץ על הוי בדף הראשון פעמיים זה משאיר את הוי רק על השתיים למעלנ
-
@המתעניין1 איזה מכשיר מדובר?
-
@המתעניין1 איזה מכשיר מדובר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות