דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
985 פוסטים 83 כותבים 46.7k צפיות 67 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • R RKU

    @נוחעם-FM למה אמור להיות אכפת לי שהשתמשת בשלי?
    היה כתוב לך שם שזה דור 3?
    איך משנים לדור 4?

    נוחעם FMנ מחובר
    נוחעם FMנ מחובר
    נוחעם FM
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #970

    @RKU כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE):

    למה אמור להיות אכפת לי שהשתמשת בשלי?

    אכן לא אמור להיות בעיה לדעתי. אם כי יש כאלו שחוששים.

    היה כתוב לך שם שזה דור 3?

    כן המכשיר ההוא תומך רק בתדרי GSM ולא בתדרי LTE

    איך משנים לדור 4?

    https://mitmachim.top/topic/47877/מדריך-שינוי-imei-למכשירים-בעלי-מעבד-mediatek-הדרך-הכי-קלה

    או זה
    https://mitmachim.top/topic/32607/מדריך-שינוי-imei-לqin-f21-pro-וכן-לכל-מכשיר-עם-מעבד-mtk

    הפעלת שלוחות בVoLTE

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • N מנותק
      N מנותק
      Noachsch
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #971

      האם יש דרך להפעיל שיחות וויפי? אני עם פלאפון ולא עובד

      U תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N Noachsch

        האם יש דרך להפעיל שיחות וויפי? אני עם פלאפון ולא עובד

        U מנותק
        U מנותק
        urielk
        כתב נערך לאחרונה על ידי urielk
        #972

        @Noachsch איזה גירסה יש לך? עקרונית בפלאפון יש wifi calls בלי שום הגדרה מיוחדת בדאמבדרויד מבוטל הwifi calls

        N ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • U urielk

          @Noachsch איזה גירסה יש לך? עקרונית בפלאפון יש wifi calls בלי שום הגדרה מיוחדת בדאמבדרויד מבוטל הwifi calls

          N מנותק
          N מנותק
          Noachsch
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #973

          @urielk 6.1.3 של tripleu

          U תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • N Noachsch

            @urielk 6.1.3 של tripleu

            U מנותק
            U מנותק
            urielk
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #974

            @Noachsch אה אז אני באמת לא יודע ... אני לא מכיר את הגירסה הזו לא ניסיתי אותה אף פעם יתכן שהם שינו שם משהו בהקשר של זה. כי זה אמור להתאים לארה"ב.

            N 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • U urielk

              @Noachsch אה אז אני באמת לא יודע ... אני לא מכיר את הגירסה הזו לא ניסיתי אותה אף פעם יתכן שהם שינו שם משהו בהקשר של זה. כי זה אמור להתאים לארה"ב.

              N מנותק
              N מנותק
              Noachsch
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #975

              @urielk שיחות וויפי עבד בשבילי בארה"ב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • U urielk

                @Noachsch איזה גירסה יש לך? עקרונית בפלאפון יש wifi calls בלי שום הגדרה מיוחדת בדאמבדרויד מבוטל הwifi calls

                ד מנותק
                ד מנותק
                דוד המלך 3
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #976

                @urielk ניתן להעתיק את זה מגרסה רגילה לדאמבר OS?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • U urielk

                  @Noachsch אה אז אני באמת לא יודע ... אני לא מכיר את הגירסה הזו לא ניסיתי אותה אף פעם יתכן שהם שינו שם משהו בהקשר של זה. כי זה אמור להתאים לארה"ב.

                  N מנותק
                  N מנותק
                  Noachsch
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #977

                  @urielk באיזה גירסא עובד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shlomog התייחס לנושא זה
                  • U Uri W התייחס לנושא זה
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    משהכהן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #978

                    שלום
                    מי שיוכל לעזור לי
                    אני התקנתי את המודול דרך מגיקס, הגרסה 3 והיה לי גולן, ועבד טוב מאוד בדור 4 HD, ניידתי להוט מובייל, וזה נופל לדור 3,
                    מה עלי לעשות ?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משהכהן

                      שלום
                      מי שיוכל לעזור לי
                      אני התקנתי את המודול דרך מגיקס, הגרסה 3 והיה לי גולן, ועבד טוב מאוד בדור 4 HD, ניידתי להוט מובייל, וזה נופל לדור 3,
                      מה עלי לעשות ?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משהכהן
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #979

                      אני מנסה להתקין שוב את המודול, וזה עושה נכשל

                      נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משהכהן

                        אני מנסה להתקין שוב את המודול, וזה עושה נכשל

                        נוחעם FMנ מחובר
                        נוחעם FMנ מחובר
                        נוחעם FM
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #980

                        @משהכהן למה אתה לא מנסה את האפליקציה?

                        הפעלת שלוחות בVoLTE

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נוחעם FMנ נוחעם FM

                          @משהכהן למה אתה לא מנסה את האפליקציה?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משהכהן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #981

                          @נוחעם-FM האפליקציה לא עובדת לי בכלל
                          אני מפעיל,
                          והמסך קצת מעמעם ונתקע ולא עושה כלום...

                          נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משהכהן

                            @נוחעם-FM האפליקציה לא עובדת לי בכלל
                            אני מפעיל,
                            והמסך קצת מעמעם ונתקע ולא עושה כלום...

                            נוחעם FMנ מחובר
                            נוחעם FMנ מחובר
                            נוחעם FM
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #982

                            @משהכהן נשמע שיש בעיה במג'יסק. איזה מס' גירסא הוא?
                            תעשה בו התקנה ישירה והפעלה מחדש
                            וגם תשנה בתגובה אוטומטית ל''הענק''
                            ותנסה שוב.

                            הפעלת שלוחות בVoLTE

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נוחעם FMנ נוחעם FM

                              @משהכהן נשמע שיש בעיה במג'יסק. איזה מס' גירסא הוא?
                              תעשה בו התקנה ישירה והפעלה מחדש
                              וגם תשנה בתגובה אוטומטית ל''הענק''
                              ותנסה שוב.

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משהכהן
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #983

                              @נוחעם-FM
                              29
                              עשיתי התקנה מחדש ולא עבד
                              האמת שברגעים אלה
                              עשיתי אתחול למצב הורדה
                              ושוב התקנתי עוד המודול 3 ועבד לי
                              כנראה בזכות שהתכבתי אתך....:)
                              זכרוני מהעבר שכל פעם שמחליפים מגולן להוט צריך לעשות שוב עדכון למודול ולהתקין אותו מחדש
                              כך אצלי בכל אופן
                              תודה

                              נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משהכהן

                                @נוחעם-FM
                                29
                                עשיתי התקנה מחדש ולא עבד
                                האמת שברגעים אלה
                                עשיתי אתחול למצב הורדה
                                ושוב התקנתי עוד המודול 3 ועבד לי
                                כנראה בזכות שהתכבתי אתך....:)
                                זכרוני מהעבר שכל פעם שמחליפים מגולן להוט צריך לעשות שוב עדכון למודול ולהתקין אותו מחדש
                                כך אצלי בכל אופן
                                תודה

                                נוחעם FMנ מחובר
                                נוחעם FMנ מחובר
                                נוחעם FM
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
                                #984

                                @משהכהן נדמה לי שאפשר למחוק אותו מייד אחרי ההרצה.
                                אגב 29 ומעלה לא מומלצים כ''כ הם עושים הרבה בעיות.

                                הפעלת שלוחות בVoLTE

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                  @משהכהן נדמה לי שאפשר למחוק אותו מייד אחרי ההרצה.
                                  אגב 29 ומעלה לא מומלצים כ''כ הם עושים הרבה בעיות.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משהכהן
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #985

                                  @נוחעם-FM
                                  איך מסירים את המגיסק עצמו מהמכשיר ?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר