מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)
-
-
@RKU כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE):
למה אמור להיות אכפת לי שהשתמשת בשלי?
אכן לא אמור להיות בעיה לדעתי. אם כי יש כאלו שחוששים.
היה כתוב לך שם שזה דור 3?
כן המכשיר ההוא תומך רק בתדרי GSM ולא בתדרי LTE
איך משנים לדור 4?
https://mitmachim.top/topic/47877/מדריך-שינוי-imei-למכשירים-בעלי-מעבד-mediatek-הדרך-הכי-קלה
או זה
https://mitmachim.top/topic/32607/מדריך-שינוי-imei-לqin-f21-pro-וכן-לכל-מכשיר-עם-מעבד-mtk -
@Noachsch איזה גירסה יש לך? עקרונית בפלאפון יש wifi calls בלי שום הגדרה מיוחדת בדאמבדרויד מבוטל הwifi calls
-
@Noachsch אה אז אני באמת לא יודע ... אני לא מכיר את הגירסה הזו לא ניסיתי אותה אף פעם יתכן שהם שינו שם משהו בהקשר של זה. כי זה אמור להתאים לארה"ב.
-
@Noachsch איזה גירסה יש לך? עקרונית בפלאפון יש wifi calls בלי שום הגדרה מיוחדת בדאמבדרויד מבוטל הwifi calls
@urielk ניתן להעתיק את זה מגרסה רגילה לדאמבר OS?
-
@Noachsch אה אז אני באמת לא יודע ... אני לא מכיר את הגירסה הזו לא ניסיתי אותה אף פעם יתכן שהם שינו שם משהו בהקשר של זה. כי זה אמור להתאים לארה"ב.
-
S shlomog התייחס לנושא זה
-
U Uri W התייחס לנושא זה
-
שלום
מי שיוכל לעזור לי
אני התקנתי את המודול דרך מגיקס, הגרסה 3 והיה לי גולן, ועבד טוב מאוד בדור 4 HD, ניידתי להוט מובייל, וזה נופל לדור 3,
מה עלי לעשות ? -
@משהכהן נשמע שיש בעיה במג'יסק. איזה מס' גירסא הוא?
תעשה בו התקנה ישירה והפעלה מחדש
וגם תשנה בתגובה אוטומטית ל''הענק''
ותנסה שוב. -
@נוחעם-FM
29
עשיתי התקנה מחדש ולא עבד
האמת שברגעים אלה
עשיתי אתחול למצב הורדה
ושוב התקנתי עוד המודול 3 ועבד לי
כנראה בזכות שהתכבתי אתך....:)
זכרוני מהעבר שכל פעם שמחליפים מגולן להוט צריך לעשות שוב עדכון למודול ולהתקין אותו מחדש
כך אצלי בכל אופן
תודה -
@משהכהן נדמה לי שאפשר למחוק אותו מייד אחרי ההרצה.
אגב 29 ומעלה לא מומלצים כ''כ הם עושים הרבה בעיות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות