באג | בעיה בנגן M36
-
@יוסי-מחשבים כתב בבאג | בעיה בנגן M36:
@מחובר
https://mitmachim.top/topic/40325/
זה סייר קבצים מעולה שנותן גישה גם לתיקיות מערכתזה מה שהוא ניסה ולא הצליח
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | בעיה בנגן M36:
@יוסי-מחשבים כתב בבאג | בעיה בנגן M36:
@מחובר
https://mitmachim.top/topic/40325/
זה סייר קבצים מעולה שנותן גישה גם לתיקיות מערכתזה מה שהוא ניסה ולא הצליח
השאלה היא איזה גירסה הוא הוריד, יש שם 2 גירסאות שאחת מיועדת להתמודד מול הבעיה הנ"ל, עיי"ש.
-
@יוסי-מחשבים יש לי נטפרי,
יש סיכוי שמיהו מעלה בזיפ או בAP?@מחובר כתב בבאג | בעיה בנגן M36:
@יוסי-מחשבים יש לי נטפרי,
יש סיכוי שמיהו מעלה בזיפ או בAP? -
@מחובר כתב בבאג | בעיה בנגן M36:
@יוסי-מחשבים יש לי נטפרי,
יש סיכוי שמיהו מעלה בזיפ או בAP?פוסט זה נמחק! -
@מחובר כתב בבאג | בעיה בנגן M36:
@יוסי-מחשבים יש לי נטפרי,
יש סיכוי שמיהו מעלה בזיפ או בAP?@יוסי-מחשבים תסתכל פה https://mitmachim.top/post/674424
ואם לא הייתי מובן אני אסביר: מישהו יכול להעלות את הסייר קבצים של שיומי?
תודה -
@יוסי-מחשבים תסתכל פה https://mitmachim.top/post/674424
ואם לא הייתי מובן אני אסביר: מישהו יכול להעלות את הסייר קבצים של שיומי?
תודה@מחובר כתב בבאג | בעיה בנגן M36:
@יוסי-מחשבים תסתכל פה https://mitmachim.top/post/674424
ואם לא הייתי מובן אני אסביר: מישהו יכול להעלות את הסייר קבצים של שיומי?
תודה -
@מחובר כתב בבאג | בעיה בנגן M36:
@יוסי-מחשבים תסתכל פה https://mitmachim.top/post/674424
ואם לא הייתי מובן אני אסביר: מישהו יכול להעלות את הסייר קבצים של שיומי?
תודה@מגנוס-קרלסן כתוב לי שהיא לא תואמת לטלפון
-
@מגנוס-קרלסן כתוב לי שהיא לא תואמת לטלפון
-
אני מנסה להכניס קבצים לתוך האנדרואיד דאטה והוא כותב לי ש"אין אפשרות גישה כדי להגן על הפרטיות"

וגם סתם כך בדאטה לא מראה לי מספר קבצים
-
-
מ מחובר התייחס לנושא זה
-
@אלוף-תימן מצליח להיכנס, אבל למשל במיקרוסופט טרנסלייט לא קולט את הקבצים, וכמו שכתבתי פה https://mitmachim.top/topic/88028/באג-באג-באנדרואיד-13
-
@אלוף-תימן מצליח להיכנס, אבל למשל במיקרוסופט טרנסלייט לא קולט את הקבצים, וכמו שכתבתי פה https://mitmachim.top/topic/88028/באג-באג-באנדרואיד-13
-
@אלוף-תימן מצליח להיכנס, אבל למשל במיקרוסופט טרנסלייט לא קולט את הקבצים, וכמו שכתבתי פה https://mitmachim.top/topic/88028/באג-באג-באנדרואיד-13
@אלוף-תימן
@מחובר כתב בבאג | בעיה בנגן M36:למשל במיקרוסופט טרנסלייט
הבאתי את זה כדוגמא, עוד הרבה אפליקציות בסגנון הזה לא עובדות (עובד על אנדרואיד 8 מצוין).
בינתיים מצאתי פתרון חלקי - עשיתי בנגן אחר גיבוי לאפליקציה ולקבצים דרך אפליקציית OAND BACKUPX.
ושחזרתי אצלי וזה עובד.
אבל זה פתרון חלקי ולא כ"כ ישים - כי צריך עוד מכשיר בשביל זה.
וגם האפליקציה עובדת רק עם רוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות