מנהל התקן של מדפסת
-
@רעהו-יעזורו אמר במנהל התקן של מדפסת:
אין אפשרות טיפול בבעיות שהוא מצא עד שיגמור את הכל?
אתה צריך לחכות עד שיגמור
@ITAMAR25
זה מה שקבלתי
מה הכוונה אתחל, הפעלה מחדש לא אתחול למחשב, נכון -
@ITAMAR25
זה מה שקבלתי
מה הכוונה אתחל, הפעלה מחדש לא אתחול למחשב, נכון -
@ITAMAR25 @למבורגיני
תודה על הכל
בינתים הוא עובד לתקן שגיאות -
אחרי תיקון כל השגיאות

התוכנה שלחה דף נסיון והוא לא הודפס
ומתקבלת שגיאה

-
הסרתי והתקנתי שוב את המדפסת
ועדיין הבעיה קימת
ייתכן שזה קשור למה שמלאתי דיו מבקבוקי מילוי?
תודה לעזרתכם -
הסרתי והתקנתי שוב את המדפסת
ועדיין הבעיה קימת
ייתכן שזה קשור למה שמלאתי דיו מבקבוקי מילוי?
תודה לעזרתכם@רעהו-יעזורו תנסי לעסות סתם צילום במדפסת , זה יעבוד??
-
@רעהו-יעזורו תנסי לעסות סתם צילום במדפסת , זה יעבוד??
@אביב-לוין
בצילום עובד הכל תקין -
@אביב-לוין
בצילום עובד הכל תקין@רעהו-יעזורו וסריקה ??
-
@רעהו-יעזורו וסריקה ??
@אביב-לוין
גם עובד מעולה -
@אביב-לוין
גם עובד מעולה@רעהו-יעזורו אז זה אומר שאין בעיה של מנהל התקנים במחשב...
עשית פתור בעיות של ווינדוס?? -
@רעהו-יעזורו אז זה אומר שאין בעיה של מנהל התקנים במחשב...
עשית פתור בעיות של ווינדוס??@אביב-לוין
האמת שאחרי התיקון של התכנה -HP Print and Scan Doctor , כבר לא כתוב לי שמנהל ההתקן לא זמין אלא רק שגיאה , בלי הסבר מה היא השגיאהעשיתי פתור בעיות ואז הראה שהסטטוס של הממדפסת תקין אך כששלחתי להדפסה מיד נכתב שגיאה בסטטוס המדפסת והודעה שהדף לא הודפס
-
@אביב-לוין
האמת שאחרי התיקון של התכנה -HP Print and Scan Doctor , כבר לא כתוב לי שמנהל ההתקן לא זמין אלא רק שגיאה , בלי הסבר מה היא השגיאהעשיתי פתור בעיות ואז הראה שהסטטוס של הממדפסת תקין אך כששלחתי להדפסה מיד נכתב שגיאה בסטטוס המדפסת והודעה שהדף לא הודפס
@רעהו-יעזורו תעשה פתור בעיות של ווינדוס-
פתח "מנהל ההתקנים" לחיצה ימינית על המדפסת היעודה "פתור בעיות"
הרבה פעמים זה עוזר!! -
@רעהו-יעזורו תעשה פתור בעיות של ווינדוס-
פתח "מנהל ההתקנים" לחיצה ימינית על המדפסת היעודה "פתור בעיות"
הרבה פעמים זה עוזר!!@אביב-לוין
עשיתי פתור בעיות ואז הראה שהסטטוס של הממדפסת תקין אך כששלחתי להדפסה מיד נכתב שגיאה בסטטוס המדפסת והודעה שהדף לא הודפס -
@אביב-לוין
עשיתי פתור בעיות ואז הראה שהסטטוס של הממדפסת תקין אך כששלחתי להדפסה מיד נכתב שגיאה בסטטוס המדפסת והודעה שהדף לא הודפס@רעהו-יעזורו איך המדפסת מחוברת?? וייפי? או כבל??
-
@רעהו-יעזורו איך המדפסת מחוברת?? וייפי? או כבל??
@אביב-לוין
וויפי -
אני מנסה להתקין מחדש את המדפסת דרך המנהל הורדתי מהאתר שלהם


מה שמראה שהמחשב זיהה את המדפסת
ובכל זאת:

תודה לעזרתכם
-
אני מנסה להתקין מחדש את המדפסת דרך המנהל הורדתי מהאתר שלהם


מה שמראה שהמחשב זיהה את המדפסת
ובכל זאת:

תודה לעזרתכם
@רעהו-יעזורו באמת מוזר...
עם כבל ניסת כבר (אני כבר מיואש...) -
@רעהו-יעזורו יש מצב שעשית עידכון קושחה למדפסת?
-
@רעהו-יעזורו יש מצב שעשית עידכון קושחה למדפסת?
@ITAMAR25
כן , זה מזיק?
זה היה אחרי שהתחילה הבעיה -
@ITAMAR25
כן , זה מזיק?
זה היה אחרי שהתחילה הבעיה@רעהו-יעזורו אמר במנהל התקן של מדפסת:
כן , זה מזיק?
זה היה אחרי שהתחילה הבעיהאני לא יודע בודאות אבל הבנתי שמדפסות של hpאחר עידכון קושחה דורשות רק דיו מקורי ולא תואם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות