מהו הדפדפן המאובטח ביותר?
-
@אריW כרום לוקח הרבה מאד משאבים משא"כ edge שלוקח פחות ופיירפוקס הרבה פחות (מנסיון)
ו edge הוא דומה בול לכרום כך שלא נראה לי שהוא יותא מידי טוב מבחינת מעקבים וכו'
כך בכל אופן נראה לי לומר@אביב-לוין איך אני מוריד את פיירופקס?
-
@אביב-לוין איך אני מוריד את פיירופקס?
@אריW אמר במהו הדפדפן המאובטח ביותר?:
@אביב-לוין איך אני מוריד את פיירופקס?
-
@אריW אמר במהו הדפדפן המאובטח ביותר?:
@אביב-לוין איך אני מוריד את פיירופקס?
@חיים-כהן-1 אמר במהו הדפדפן המאובטח ביותר?:
@אריW אמר במהו הדפדפן המאובטח ביותר?:
@אביב-לוין איך אני מוריד את פיירופקס?
תודה!
-
@חיים-כהן-1 אמר במהו הדפדפן המאובטח ביותר?:
@אריW אמר במהו הדפדפן המאובטח ביותר?:
@אביב-לוין איך אני מוריד את פיירופקס?
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות