בירור | איך אני מוחק את הפס הזה?
-
@משהו-חדש איפה זה נמצא? יהיה יותר קל לעזור לך אם תוכל לעלות את הקובץ
@menajemmendel אשלח לך בפרטי
-

איך אני מוחק את הפס הזה מהוורד זה לא כמו תמונה אלא כמו פס חוצץ שא"א לאחוז אותו בעכבר ולמחוק אותו מהוורד, יש לי הרבה כאלה, מה עושים?@משהו-חדש הסתדר? כי זה יכול להיות פשוט גבול פיסקה, ואז צריך להיכנס להגדרות הפיסקה ולמחוק את הגבול.
-
@משהו-חדש הסתדר? כי זה יכול להיות פשוט גבול פיסקה, ואז צריך להיכנס להגדרות הפיסקה ולמחוק את הגבול.
@יאיר-הבהיר לא הסתדר, לא הבנתי כלום, איפה להיכנס בפיסקא
-
@יאיר-הבהיר לא הסתדר, לא הבנתי כלום, איפה להיכנס בפיסקא
@משהו-חדש שוב: אין לי מושג אם זו הבעיה שלך, אבל הנה:
צריך להיכנס ל'עיצוב' ואז 'גבולות עמוד':

לאחר מכן 'גבולות' ואז לבטל את הכל:

-
@משהו-חדש שוב: אין לי מושג אם זו הבעיה שלך, אבל הנה:
צריך להיכנס ל'עיצוב' ואז 'גבולות עמוד':

לאחר מכן 'גבולות' ואז לבטל את הכל:

@יאיר-הבהיר נסיתי ולא הלך... תודה
-
@יאיר-הבהיר נסיתי ולא הלך... תודה
@משהו-חדש ואם עדיין לא הסתדרת, אתה יכול לנסות לשלוח גם לי את הקובץ...
-
@משהו-חדש ואם עדיין לא הסתדרת, אתה יכול לנסות לשלוח גם לי את הקובץ...
@יאיר-הבהיר אז תשלח לי צאט' ואני ישלח אליך כי אצלך לא ניתן לשלוח
-
@יאיר-הבהיר אז תשלח לי צאט' ואני ישלח אליך כי אצלך לא ניתן לשלוח
@משהו-חדש אין לי כאן צ'אט. אפשר במייל, גלוי בפרופיל
-
@משהו-חדש אין לי כאן צ'אט. אפשר במייל, גלוי בפרופיל
@יאיר-הבהיר שלחתי
-
@יאיר-הבהיר שלחתי
@משהו-חדש אכן כן, כפי שאמרתי, כל הפיסקאות שמתחתיהן יש את הקו הזה, מוגדרות להן גבולות פיסקה של קו כזה.
לכן אתה צריך לעמוד על הפיסקאות שמעל הקו הזה [יש פעמים בקובץ שהפיסקאות הללו הם סתם פיסקאות ריקות, ויש פעמים שהם פיסקאות שמכילות תמונה], ואז לעשות ככל האמור לעיל, ולבטל את הגבולות של הפיסקה.
[שמא יש אפשרות מהירה כזו לעשות זאת על כל הפיסקאות יחד בחיפוש והחלפה, אבל אין לי מושג איך].
עריכה: עכשיו ראיתי שיש פעמים שזה סתם צירוף של מלא סימונים של == שצריך פשוט למחוק...
בהצלחה!
אגב: המסמך מלא במעברי פיסקה מיותרים, באופן כללי לא כדאי לעבוד איתם אלא רק עם הגדרות עמוד משתנות, אבל עזוב...
-
@משהו-חדש אכן כן, כפי שאמרתי, כל הפיסקאות שמתחתיהן יש את הקו הזה, מוגדרות להן גבולות פיסקה של קו כזה.
לכן אתה צריך לעמוד על הפיסקאות שמעל הקו הזה [יש פעמים בקובץ שהפיסקאות הללו הם סתם פיסקאות ריקות, ויש פעמים שהם פיסקאות שמכילות תמונה], ואז לעשות ככל האמור לעיל, ולבטל את הגבולות של הפיסקה.
[שמא יש אפשרות מהירה כזו לעשות זאת על כל הפיסקאות יחד בחיפוש והחלפה, אבל אין לי מושג איך].
עריכה: עכשיו ראיתי שיש פעמים שזה סתם צירוף של מלא סימונים של == שצריך פשוט למחוק...
בהצלחה!
אגב: המסמך מלא במעברי פיסקה מיותרים, באופן כללי לא כדאי לעבוד איתם אלא רק עם הגדרות עמוד משתנות, אבל עזוב...
@יאיר-הבהיר תודה עזרת מאד, עשיתי בחר הכל ואחר כך פיסקא והורדתי את הכל
-
@משהו-חדש אכן כן, כפי שאמרתי, כל הפיסקאות שמתחתיהן יש את הקו הזה, מוגדרות להן גבולות פיסקה של קו כזה.
לכן אתה צריך לעמוד על הפיסקאות שמעל הקו הזה [יש פעמים בקובץ שהפיסקאות הללו הם סתם פיסקאות ריקות, ויש פעמים שהם פיסקאות שמכילות תמונה], ואז לעשות ככל האמור לעיל, ולבטל את הגבולות של הפיסקה.
[שמא יש אפשרות מהירה כזו לעשות זאת על כל הפיסקאות יחד בחיפוש והחלפה, אבל אין לי מושג איך].
עריכה: עכשיו ראיתי שיש פעמים שזה סתם צירוף של מלא סימונים של == שצריך פשוט למחוק...
בהצלחה!
אגב: המסמך מלא במעברי פיסקה מיותרים, באופן כללי לא כדאי לעבוד איתם אלא רק עם הגדרות עמוד משתנות, אבל עזוב...
@יאיר-הבהיר אגב עוד שאלה, אם כבר אתה מבין, אני רוצה בתוכן העניינים להכניס את הצד השמאלי פנימה דהיינו במקום שיעמוד על 0 נק' שיהיה למשל 2.5 אבל זה לא נותן לי, רק בצד הימני הוא נותן לשנות, האם יש לך פתרון לזה?
-
@יאיר-הבהיר אגב עוד שאלה, אם כבר אתה מבין, אני רוצה בתוכן העניינים להכניס את הצד השמאלי פנימה דהיינו במקום שיעמוד על 0 נק' שיהיה למשל 2.5 אבל זה לא נותן לי, רק בצד הימני הוא נותן לשנות, האם יש לך פתרון לזה?
@משהו-חדש אכן, זכור לי שנתקלתי בכזו בעיה בעבר, ואם איני טועה אפילו דובר על זה פעם כאן בפורום [לא מוצא כרגע].
למיטב זכרוני [אין לי וורד כרגע], ניתן לשנות את זה רק באחת מהדרכים הרגילות; דהיינו או בעזרת הסרגל, או בהגדרות הפיסקה, או בהגדרות הפיסקה של הסגנון של התוכן עניינים [ניתן לראות את הסגנון ע"י לחיצה על החיצון הקטן של הסגנונות כמובן].
-
@משהו-חדש אכן, זכור לי שנתקלתי בכזו בעיה בעבר, ואם איני טועה אפילו דובר על זה פעם כאן בפורום [לא מוצא כרגע].
למיטב זכרוני [אין לי וורד כרגע], ניתן לשנות את זה רק באחת מהדרכים הרגילות; דהיינו או בעזרת הסרגל, או בהגדרות הפיסקה, או בהגדרות הפיסקה של הסגנון של התוכן עניינים [ניתן לראות את הסגנון ע"י לחיצה על החיצון הקטן של הסגנונות כמובן].
@יאיר-הבהיר אם תוכל להראות לי בתמונה על מה ללחוץ מאד אשמח.
תודה -
@יאיר-הבהיר אם תוכל להראות לי בתמונה על מה ללחוץ מאד אשמח.
תודה@משהו-חדש נסה לגרור את סימון סוף הפיסקה הנמצא על הסרגל, כך:


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות