דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת

המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
413 פוסטים 60 כותבים 36.7k צפיות 61 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צבי דורש ציוןצ מנותק
    צבי דורש ציוןצ מנותק
    צבי דורש ציון
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #401

    @אפרים-ד

    1. אם הבנתי נכון רשימה לבנה זה אומר שהסינון הוא רק לפי הרשימה הלבנה, השאלה אם תוכל לעשות שיהיה פתוח הדומיינים הרגילים + מה שברשימה באופן גורף
    2. האם יש פתרון כלשהו להסתיר את גוגל פליי ואף על פי כן האפיקציות יזהו כאילו זה מותקן? להשהות זה לא כל כך מוצלח כי רואים את זה במסך וזה לא נראה טוב.
      אולי יש פתרון לא דרך החסימה, אללא סתם איזה אפליקציה שמדמה התקנה של זה, אבל זה לשרשור נפרד...
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • K מנותק
      K מנותק
      K.O.G
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #402

      @אפרים-ד יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

      א א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • K K.O.G

        @אפרים-ד יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

        א מנותק
        א מנותק
        אחוות טרמפיסטים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #403

        @K.O.G לא מכיר את הבעיה הזו
        תוכל להשתמש במקלדת גוגל לזיהוי קולי

        K תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אפרים ד

          @אברהם-אבינו-1 אם יהיה עדכון בעייתי בטעות או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?

          א מנותק
          א מנותק
          אברהם אבינו 1
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #404

          @אפרים-ד כתב:

          אם יהיה עדכון בעייתי בטעות

          1. עדכון בעייתי זה תמיד יכול להיות בעיה, ולא רק אם מעדכנים ללא סיסמה
            וגם להיפך- יכול להיות הרבה יותר בעיה אם יש באגים והמשתמש לא יכול לעדכן גרסה בעצמו כי אין לו את הקוד
          2. אפשר להשאיר למשתמש אפשרות בהגדרות להחליט אם יהיה אפשרות לעדכון ללא סיסמה או שלא
          3. אפשר להגדיר לדוגמא שיהיה עדכון ללא סיסמה רק לגרסה שכבר עדכנת שהיא בטוחה, או שרק לאחר שבוע מיציאת הגרסה וכדו'

          @אפרים-ד כתב:

          או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?

          זה באמת בעיה, אבל אפשר לסדר שזה לא יקרה...

          @אפרים-ד כתב:

          עריכה: נוסף אפשרות להקפצת ההגדרות על ידי נגישות כשלוחצים בהגדרות הרכב - על מערכת או כשנכנסים להגדרות יצרן

          תודה רבה! זה שדרוג עצום!!!!
          רק יש לי על זה 2 שאלות 1. למה צריך לחסום את ההגדרות יצרן? אין שם שום דבר שקשור לאיפוס וצריבה
          2. אם זה אפשרי, עדיף שבמקום הקפצת ההגדרות בחזרה למסך הבית, שבמקום זה יחזור בחזרה לתפריט הקודם בהגדרות

          @אפרים-ד כתב:

          השהייה רק גורם שלא תוכל להיכנס לאפליקציה. (מועיל לדוגמא לאפליקציה שחייבת גוגל פליי או שירותי גוגל פליי מותקן במכשיר)

          לא עובד אצלי בכלל האפשרות של השהייה על גוגל פליי, אני מסמן את האפליקציה ברשימת השהייה ושומר הגדרות ולא משתנה כלום

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • K K.O.G

            @אפרים-ד יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

            א מנותק
            א מנותק
            אברהם אבינו 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #405

            @K.O.G כתב:

            יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

            תתקין את האפליקציה שירותי הדיבור של גוגל, ותגדיר במערכת שהזיהוי הקולי יהיה דרך זה ולא דרך אפליקציית גוגל

            K תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אחוות טרמפיסטים

              @K.O.G לא מכיר את הבעיה הזו
              תוכל להשתמש במקלדת גוגל לזיהוי קולי

              K מנותק
              K מנותק
              K.O.G
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #406

              @אחוות-טרמפיסטים @אפרים-ד ניסתי לחפש ברשימה השחורה מה הוא חוסם ברגע שהוויז דולק ולא ראיתי
              משהו חסום לכן זה מוזר לי ושאין חסימה זה עובד מצויין לכן אני שואל אולי משהו שאני מפספס
              כי לא ראיתי שמישהו נתקל בזה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אברהם אבינו 1

                @K.O.G כתב:

                יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

                תתקין את האפליקציה שירותי הדיבור של גוגל, ותגדיר במערכת שהזיהוי הקולי יהיה דרך זה ולא דרך אפליקציית גוגל

                K מנותק
                K מנותק
                K.O.G
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #407

                @אברהם-אבינו-1 זה כבר מודגר וזה עוזר רק למקלדת עם המיקרופון

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • K K.O.G

                  @אברהם-אבינו-1 זה כבר מודגר וזה עוזר רק למקלדת עם המיקרופון

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אברהם אבינו 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #408

                  @K.O.G כתב:

                  זה כבר מודגר וזה עוזר רק למקלדת עם המיקרופון

                  גם לפי מה שכתבת כאן וגם לפי ההודעה הקודמת שלך שאין משהו חסום בתעבורת רשת, זה נשמע שיש לך בעיה בוייז, אולי מותקן לך גירסה כשרה של וייז
                  תנסה לעדכן לגירסה רשמית

                  K תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אברהם אבינו 1

                    @K.O.G כתב:

                    זה כבר מודגר וזה עוזר רק למקלדת עם המיקרופון

                    גם לפי מה שכתבת כאן וגם לפי ההודעה הקודמת שלך שאין משהו חסום בתעבורת רשת, זה נשמע שיש לך בעיה בוייז, אולי מותקן לך גירסה כשרה של וייז
                    תנסה לעדכן לגירסה רשמית

                    K מנותק
                    K מנותק
                    K.O.G
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #409

                    @אברהם-אבינו-1 גרסה רגילה מהחנות פליי
                    ברגע שאני מסיר את החסימה הכל עובד כרגיל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אפרים ד

                      "חסימת mdm"

                      אפליקציית mdm + vpn לסינון לפי רשימה לבנה של אתרים וניהול השבתות mdm והסתרת אפליקציות ועוד

                      אני מציג לפניכם את המשך הפרויקט שלי "חסימת mdm" על בסיס pcapdroid עם קישור לקוד המקור
                      האפליקציה - https://raw.githubusercontent.com/efraimzz/whitelist/refs/heads/main/whitelistbeta.apk
                      הקוד מקור החדש -
                      https://github.com/efraimzza/pcapmdmblocker


                      האפליקציה 0.3.7 -
                      https://raw.githubusercontent.com/efraimzz/whitelist/refs/heads/main/whitelistbetaold.apk
                      הקוד מקור הישן - https://github.com/efraimzza/newcpcapb


                      0.png
                      a.png
                      b.png
                      c.png
                      d.png
                      e.png
                      f.png
                      g.png
                      h.png
                      i.png
                      j.png
                      k.png


                      אינדקס אפשרויות להפעלת חסימות mdm

                      5 אפשרויות להפעלה

                      1 פקודה להפעלה דרך adb במחשב (adb עם קובץ להפעלה מהירה בספוילר) -

                      adb shell dpm set-device-owner com.emanuelef.remote_capture.debug/com.emanuelef.remote_capture.activities.admin
                      # לנגישות לוואטסאפ
                      pm grant  com.emanuelef.remote_capture.debug android.permission.WRITE_SECURE_SETTINGS
                      # לבדיקה
                      dumpsys package com.emanuelef.remote_capture.debug | grep WRITE_SECURE_SETTINGS
                      
                      

                      לחלץ.zip ולהפעיל את הפעלה.bat
                      e1 - לא מחובר
                      e2 - חשבונות
                      e3 - כבר מופעל
                      e4 - יש עוד משתמשים
                      e - שגיאה כללית
                      s - הופעל בהצלחה
                      (כל התוצאה כתובה ב temp.txt)

                      2 ברקוד להפעלה דרך הפעלת מכשיר חדש או מאופס עם שירותי גוגל רשמיים לוחצים כמה פעמים על המסך הראשוני יפתח מצלמה לסריקת הברקוד (נבדק באינטרנט בלי נטפרי)
                      ברקוד.pg

                      3 הפעלה עם רוט בתוך האפליקציה עצמה ללחוץ על הפעל mdm (אם ה mdm לא מופעל הוא מפעיל אותו.
                      אפשר לנהל לבד הכל בהגדרות mdm)

                      4 אפשרות להפעלה עם adb connect/pair בתוך האפליקציה
                      הלחצן "חיבור למולטימדיה" נבדק על ידי @avrasha בts18 ועובד על מולטימדיה (צריך כמובן לפתוח adb)
                      לחצן "חיבור לקוביית אנדרואיד"
                      לחצן חיבור - חיבור רגיל עם הזנת קוד ip ופורט
                      לחצן חיבור עם קוד - קוד התאמה בחיבור adb wifi. אחרי ההתאמה צריך גם לעשות חיבור רגיל עם הפורט של החיבור הרגיל

                      5 אפשרות להפעלה עם ברקוד ממכשיר למכשיר אחר או עם נקודה חמה או עם ויפי.

                      אני יהיה שמח לקבל הערות ודיווחים על באגים או פריצות שתמצאו
                      למתקדמים תוכלו לשלוח pull request ב github (אני כנראה לא יאשר.. רק אני יוסיף לבד את הקוד שלכם)

                      הפרויקט מביא לכם אפשרות לסינון על פי רשימה לבנה שאני מגדיר לאתרים שאין להם תמונות בעיתיות ומה ש mdm מביא לחסום (בהמשך יתווספו עוד פיצ'רים של מה ש mdm נותן)

                      תוכלו לבקש בקשות לאתרים ולאפליקציות
                      מי שרוצה להוסיף אפליקציה יכול לשלוח קובץ csv של הקלטה - "pcapdroid הרשמי" (שם תוכלו להקליט את כל האתרים)
                      1 להתחיל הקלטת vpn
                      2 להשתמש באפליקציה בכל מה שהוא מספק
                      3 לעצור את ההקלטה
                      4 בתוך האפליקציה לנווט לצד שמאל - חיבורים. / למעלה ב 3 נקודות שמור בקובץ. יצא לכם קובץ csv עם כל האתרים שהשתמשתם

                      המסך הבית שהאפליקציה שלי מספקת מפעיל את המסך הבית הראשון שהוא מוצא (בדרך כלל יש רק אחד במכשיר) (לא בניתי מסך הבית) וזה עשוי למולטימדיה ששם צריך להפעיל את האפליקציה שלי בהפעלת המולטימדיה כדי שיפעיל את ה vpn

                      מה יש:

                      1 רשימה של אתרים פתוחים - עובד רק אם מפעילים את ה vpn (רק אני מוסיף אתרים)
                      רשימת אתרים פתוחים
                      גמייל
                      דרייב
                      צ'אט
                      וויז
                      פנגו
                      סלופארק
                      מוביט
                      מפות בלי תמונות
                      מפות העולם בלי תמונות
                      מתמחים טופ
                      רכבים זה לזה
                      מיוזיק ווליום
                      זינג
                      קול הלשון
                      וואטסאפ שיש רק תמונות מטושטשות בערוצים + חסימת ערוצים וסטטוס על ידי נגישות(נסיוני - מחכה לתגובות שלכם!)
                      ועוד...

                      2 השבתות mdm - השבתת כל מיני דברים במכשיר כמו התקנות וכו'
                      3 ניהול אפליקציות - הסתרה דרך mdm
                      4 התקנת apk או apks או xapk -עדכון בלי קוד והתקנת אפליקציות חדשות רק עם קוד (חייבים להוריד השבתת התקנות אבל אפשר להשאיר השבתת התקנות בלי מקור - שרק גוגל פליי יוכל להתקין ואפשר לחסום כמובן את גוגל פליי)
                      5 חסימת אפליקציות מהאינטרנט בחומת אש בניהול vpn
                      6 לחצן אחד להשבתות מומלצות למולטימדיה ולחצן לקוביית אנדרואיד(מומלץ גם להסתיר את הגדרות הרכב..)
                      7 מסלולים שונים לבחירה
                      8 הסתרת אפליקציות משתמש(שהותקנו - חוץ מהמגיסק במולטימדיה - קיטסון מאסק) עם סיסמה אחרת
                      9 גיבוי ושליטה מרחוק
                      הוראות מפורטות לשימוש בספוילר
                      adminb.htmll
                      לשנות ל html


                      שלב 1: הקמת ה"מחסן" ב-GitHub (גיטהאב)
                      פתיחת חשבון: היכנס לאתר GitHub.com ולחץ על Sign up (הרשמה). בחר שם משתמש (זה יהיה ה-Owner שלך), אימייל וסיסמה.
                      יצירת המחסן (Repository): * אחרי שנרשמת, לחץ על סמל ה"חתול" בפינה העליונה כדי להגיע לדף הבית.
                      חפש כפתור ירוק שכתוב עליו New (חדש) ליד המילה Repositories (מאגרים).
                      בשורת Repository name (שם המאגר), כתוב: mdmupdates.
                      רד למטה ולחץ על הכפתור הירוק Create repository (צור מאגר).
                      יצירת ה"מפתח" (Personal Access Token): זהו קוד סודי שמאפשר לדף הניהול שלך "לדבר" עם המחסן.
                      לחץ על תמונת הפרופיל שלך בפינה העליונה -> Settings (הגדרות).
                      בתפריט משמאל, רד הכי למטה ל-Developer settings (הגדרות מפתחים).
                      לחץ על Personal access tokens (טוקנים לגישה אישית) -> Tokens (classic) (טוקנים קלאסיים).
                      לחץ על Generate new token (צור טוקן חדש) -> Generate new token (classic).
                      בתיבת Note (הערה), כתוב: MyMDM.
                      חשוב מאוד: סמן ב-V את הריבוע הראשון שכתוב לידו repo (מאגר) ושכל תתי הסעיפים של repo יסומנו.
                      רד לסוף העמוד ולחץ על Generate token (צור טוקן).
                      העתק את הקוד: יופיע קוד שמתחיל ב-ghp_. תעתיק אותו עכשיו לפתק במחשב. ברגע שתסגור את הדף, הוא ייעלם!
                      שלב 2: הכנת ה"שלט רחוק" (קובץ הניהול)
                      עכשיו נגדיר את הקובץ admina.html שיהיה מרכז השליטה שלך.
                      פתיחת הדף: פתח את הקובץ admina.html בדפדפן (פשוט ללחוץ עליו פעמיים).
                      הגדרות ראשוניות: לחץ על הכפתור ⚙️ הגדרות חיבור.
                      מילוי הנתונים:
                      Owner (בעלים): שם המשתמש שלך ב-GitHub.
                      Repo (מאגר): mdmupdates.
                      Token (טוקן): הדבק את הקוד הארוך (ה-ghp_...) ששמרת מקודם.
                      לחץ על שמור הגדרות. המערכת מוכנה!
                      שלב 3: הגדרת המכשיר אצל הלקוח (פעם אחת בלבד)
                      כדי שהמכשיר של הלקוח ידע "להקשיב" לך, צריך לקשר אותו למחסן שלך.
                      פתח את אפליקציית ה-MDM במכשיר הלקוח.
                      לחץ על הלחצן השלישי (זהו לחצן ה-Backup/Settings - גיבוי/הגדרות).
                      הזן את הפרטים שלך:
                      Owner (בעלים): שם המשתמש שלך ב-GitHub.
                      Repo (מאגר): mdmupdates.
                      Client Name (שם לקוח): תן ללקוח שם (למשל moshe123).
                      שלב 4: איך מבצעים שינוי מרחוק? (התהליך היומיומי)
                      כאן קורה הקסם. נניח שאתה רוצה לחסום אפליקציה ללקוח moshe123.
                      הכנת ה"חבילה": בצע את כל השינויים באפליקציה אצלך במכשיר. בסיום, לחץ על "ייצוא הגדרות". ייווצר לך קובץ (בדרך כלל מסתיים ב-.zipmdm).
                      העלאה ל"ענן": פתח את דף הניהול (admina.html) אצלך:
                      שם לקוח: כתוב moshe123.
                      קוד עדכון (Update Code): המצא קוד כלשהו, נניח 5566. הקוד הזה הוא כמו שם של מגירה בתוך המחסן.
                      בחירת קובץ: בחר את הקובץ שיצרת בשלב 1.
                      לחץ על ⬆️ העלה קובץ.
                      מתן ה"אור הירוק": לחץ על הכפתור הירוק ✅ אשר (Ready=1). זה אומר למערכת: "הקובץ מוכן, אפשר להוריד".
                      הפעלה אצל הלקוח: אמור ללקוח ללחוץ על הלחצן הרביעי באפליקציה שלו ולהקיש את הקוד שנתת לו: 5566.
                      המכשיר שלו יוריד את הקובץ מה-GitHub שלך ויתעדכן מיד!
                      דברים שחשוב לדעת (האותיות הקטנות)
                      Ready=1 (מוכן): מאפשר ללקוח להוריד את העדכון.
                      Ready=0 (חסום): אם תלחץ על זה, גם אם הלקוח יקיש את הקוד הנכון, המערכת לא תיתן לו לעדכן. מומלץ ללחוץ על זה אחרי שהלקוח סיים את העדכון ליתר ביטחון.
                      שמות באנגלית: תמיד עדיף להשתמש באותיות באנגלית (למשל Client1 במקום לקוח1) כדי למנוע תקלות.

                      בעבודה

                      1 עיצוב ממשק הממשק עודכן (ויכול להיות שיהיה עוד עדכוני ממשק)
                      2 נגישות להגדרות הרכב במולטימדיה (לא בטוח שיצא בסוף)

                      עדכונים

                      0.3
                      נעילת הגדרות והסרה
                      הפעלה מתוך המכשיר דרך adb pair או connect וכן הפעלה למולטימדיה בלי רוט (נבדק במולטימדיה שיש כבר רוט אבל לא ביקש הרשאות...) והפעלה לקוביית אנדרואיד (יכול להיות שתצטרכו לפתוח adb...)
                      הפעלה דרך ברקוד ממכשיר למכשיר אחר ששתיהם מחוברים לאותו ויפי או שאחד נותן נקודה חמה למכשיר היעד עשוי למכשירים מאופסים או מכשירים כמו שיומי שאפשר רק דרך ברקוד
                      0.3.3
                      עדכון חשוב מאוד איך שהבדיקת דומיינים פתוחים עובד
                      (גם למי שיש לו כבר 0.3.3 צריך לעדכן שוב)
                      0.3.4
                      תאריך התקנה ותאריך הזדהות אחרונה
                      התקנת מודל נטפרי עם רוט
                      0.3.5
                      לחצן בהסרה להסרת הסתרה
                      סיסמה אחת לכל ההגדרות
                      0.3.6
                      ההתקנה באמצעות mdm שופרה, נוסף תמיכה ל xapk, נוסף מנהל קבצים לבחירת apk,apks,xapk
                      הסתרת אפליקציות משתמש עם סיסמה אחרת (בפיצ'רים)
                      0.3.7
                      שופרה חיבור למולטימדיה (נכלל גם חיבור לקוביית אנדרואיד)
                      נוסף השבתת חשבונות (ולמי ששוכח להפעיל בחזרה יש הפעלת חשבונות בפיצ'רים)
                      שיפור עדכון הרשימה של הדומיינים
                      שיפור התקנות ועדכונים
                      0.3.8
                      שינויים בvpn -(השינויים יותר בממשק וגם קצת בvpn עצמו)
                      שינויים קלים בממשק של הmdm
                      הורדת תמיכה בכל מיני מעבדים ישנים
                      (האפליקציה הנוכחית שוקלת כ6 מגה בייט.
                      אם מישהו נתקע עם אחד מהשינויים שיעדכן והוא יכול להשתמש עם הגירסה 0.3.7 שזה גירסה יציבה יש קישור למעלה בספוילר.)
                      עדכון עודכן שוב הגירסה 0.3.8 (הייתה בעיה בשליחת csv למפתח)
                      עדכון נוסף מסלול ידני - חסימת האינטרנט לרשימה לבנה ידנית שאתם תחליטו. בחירת הרשימה - בלחיצה ברשימות לבנות על החלק של הרשימה(עם קוד כמובן)
                      (יש ip's שחייבים להוסיף.. תוכלו לעקוב לפי מה שאני הוספתי...)
                      עדכון עדכון השבתת חשבונות - אוטומטי על כל האפליקציות של החשבונות שיש במכשיר - זהירות יכול לפעמים להיות בעייתי למכשיר - "השבתת אפליקציות מערכת" שלפעמים אחרי הפעלה מחדש המכשיר צריך איפוס ולכן מייד אחרי הפעלת הmdm להפעיל את כל האפליקציות בחזרה! ההשבתה וההפעלה נמצא גם ב פיצ'רים נוספים.
                      עדכונים נוספים בממשק ניהול vpn.
                      עדכון נוסף אפשרות חדשה ומהירה ל adb ויפי שאמורה לתמוך בהרבה מכשירים מפעילים את גילוי adb לחיבור עם קוד התאמה באפליקציה ואז ניפוי באגים אלחוטי בהגדרות מפתחים, לוחצים חיבור עם קוד התאמה ואז יש התראה שמכניסים את הקוד התאמה, חשוב מאוד להישאר בהגדרות כשהדיאלוג של חיבור עם קוד התאמה עדיין פעילה, אחרי שהדיאלוג יורד אפשר לחזור לאפליקציה ולחכות שהצימוד יושלם ואז החיבור יריץ את הפקודות באופן אוטומטי צריך לחכות עד שזה יושלם אפשר לראות בתוצאה! לפעמים צריך לכבות ולהפעיל שוב את הניפוי באגים אלחוטי אם כתוב שלא הצליח או מחפש או נסה שוב...!
                      כעת ה vpn לא עובד בסמסונג ואולי בעוד כמה מכשירים... (עד שאני יתקן)
                      עדכון נוסף "הוראות הפעלת החסימה "
                      0.3.9
                      עובד בסמסונג
                      תוקן באגים (החלפת מסלולים ועוד..)
                      נוספו פיצ'רים
                      עדכון נוסף מסלול "קישור ידני" - אפשר לעשות קישור לרשימות לבנות
                      ועוד תיקוני באגים
                      עדכון נוסף שינוי צבע (ערכת נושא)
                      עדכון נוסף מסלול "וואטסאפ" - כולל מה שהיה עד היום למסלול "מולטימדיה" + 3 דומיינים ל"וואטסאפ" (1 לאימות ו2 להודעות) יש רק תמונות מטושטשות בערוצים!!! (נסיוני - מחכה לתגובות שלכם שהכל כמו שכתבתי...).
                      שיפור צבע.
                      נוסף אפשרות ב"הסתרת אפליקציות משתמש" (יש בפיצ'רים נוספים) להפעלה והשבתה של השינויים האחרונים ששמרתם בשמור שינויים.
                      עדכון שינוי קטן בכללי דומיינים (*. ברמה שלישית). ועוד.
                      עדכון נוסף הוראות הפעלה לניהול ניטור הרשת - vpn - סינון האינטרנט
                      עדכון נוסף בדיקת האינטרנט האם זה נטפרי או לא (בבדיקה... תעדכנו אם זה עובד כמו שצריך)

                      0.4.0
                      נוסף החנות
                      עדכון תיקונים בחנות
                      עדכון נוספו פיצ'רים.. וזיהוי מכשיר... תשלחו את השמות של המכשירים שלכם ופרטי אפשרויות ההתקנה שהצליח לכם!
                      עדכון נוסף אפליקציות ראשוניות לחנות - וייז מסונן גיבורד זינג מיוזיק ווליום ועוד (- לפני העריכה או אחרי האיפוס הפריטים... וכל אחד יכול לערוך או להסיר פריטים עם הקוד כמובן..)
                      עדכון נוסף אפשרות העברת הרשאות ניהול ל mdm אחר ועוד תיקוני באגים ופיצ'רים
                      עדכון נסיוני - נוסף נגישות לוואטסאפ - צריך הרשאה נוספת - (משהו כמו זה - pm grant pkg write secure settings )בינתיים צריך להפעיל ידנית (או כשמביאים את ההרשאות הראשוניות בלחיצה אחת למולטימדיה... זה כולל ההרשאה!)

                      0.4.1
                      2 סוגי בדיקת נטפרי.
                      (הסרת אפשרות מסך הבית - כי לא ידו לי שצריך את זה...).
                      הוספת 2 אפליקציות לחסימה במולטימדיה.

                      0.4.2
                      נוסף נגישות לוואטסאפ
                      תיקון בדיקת נטפרי מהסוג השני שיעבוד לעוד סוגים... (צריך בדיקה)

                      0.4.4
                      תיקוני באגים לניתוקים ב vpn לנטפרי

                      0.4.5
                      נוסף גיבוי הגדרות

                      0.4.6
                      נוסף שליטה על ההגדרות מרחוק

                      0.4.9
                      תוקן השליטה מרחוק באפליקציה
                      נוסף ההגנה בנגישות לוואטסאפ ביזנס

                      0.4.10
                      תוקן שלא יעיף בהודעה שהועברה מערוץ

                      0.4.11
                      נוסף שליטה מלאה על מה שנגישות יחסום בוואטסאפ
                      נ.ב. מי שעד עכשיו חסם את וואטסאפ על ידי נגישות עם המסלול צריך להיכנס בהגדרות בתוך האפליקציה בחלק החדש של נגישות ולחסום שוב!

                      0.4.13
                      נסיוני (לא נבדק 100 אחוז..) - נוסף זיהוי האם הרשת מסוננת לאתרוג או רימון (כמו וויפרי רק לרימון ואתרוג)

                      0.4.24
                      תוקן חסימה לנטפרי בלבד במולטימדיות
                      (אחרי הפעלה מחדש לפעמים היה באגים בגלל השעה שהתאפס)

                      0.4.25
                      חזר לתמוך בפחות מאנדרואיד 9
                      (הוספתי בלי שימת לב לפני זה משהו קטן שעובד רק מאנדרואיד 9...)

                      0.4.28
                      נוסף סימן מיים (אפשר להפעיל גם בלי שהחסימה מופעלת.. רק למי שרוצה שיראה טוב... כי כל אחד יכול להתקין אפליקציות סימן מיים לא קשור לחסימה.)
                      נוסף אפשרות נעילת מסך ראשי של האפליקציה עם סיסמה.

                      0.4.29
                      נוסף טעינת אייקונים לאפליקציה בסייר הקבצים המובנה.
                      עודכן הוויז בחנות. (רק כשמאפסים את החנות... או כשמתקינים מחדש...)

                      0.4.32
                      נוסף הורדה בחנות משרתי גוגל פליי
                      עודכן אפשרות בחירת אפליקציות בvpn (סינון מיון חיפוש)

                      0.4.37
                      עובד גם באנדרואיד 8 הורדה בחנות משרתי גוגל פליי.
                      תוקנו באגים בחנות.
                      אפשר להכניס בתור.
                      ההורדות בחנות ברקע.

                      0.4.38
                      שיפורים בממשק של החנות
                      (תמונה לאפליקציה מגוגל פליי, עדכוני ממשק גירסה ועוד)

                      0.4.44
                      שיפורים בחנות
                      נוסף אפשרות לנעילת כל ההגדרות עם סיסמה
                      תוקנו באגים

                      0.4.47
                      נגישות להגדרות רכב - למניעת איפוס וצריבה.
                      כשמופעל נגישות באמצעות הפקודה - הvpn נדלק אוטומטית בכל הפעלה מחדש של המולטימדיה. (- לא קשור לסויטש לנגישות להגדרות רכב).

                      חשוב מאוד: לכל מי שמפעיל אינטרנט פתוח עם הסינון של הרשימה הלבנה חייב להסתיר את האפליקציה ששמה גוגל (כי הוא מביא תוצאות חיפוש מהדומיין של הזיהוי קולי)
                      למולטימדיה כעת חשוב מאוד להסתיר את האפליקציה של הגדרות הרכב
                      (אני אולי יוסיף נגישות בעדכונים הבאים כדי שתוכלו להשתמש גם עם הגדרות הרכב)
                      (הבעיה שמה זה איפוס וצריבה...)
                      למי שרוצה בלי vpn ולחסום התקנות (אפשר לנהל בהגדרות mdm) הבאתי גם וויז מסונן בבדיקה בנושאים שלי
                      מי שהתקין את הישן שהיה פעם בפורום צריך להגדיר שוב את הקוד
                      יכול להיות שתצטרכו להסיר את הקודם כי התחלתי את מספר גירסה מהתחלה (0.1 או 1)
                      ובהמשך בגירסה 1 אני כנראה יחליף חתימה

                      נסיוני
                      בלי קוד עדיין רק לבדיקה
                      מי שרוצה לחסום מדיה בדפדפן ב https
                      שיראה כאן


                      הגדרות ערוכות ל מולטימדיה - ts18
                      CarSetting.ap
                      החלפת הגדרות הרכב_1.0.ap
                      ל ts10s קרדיט @yolevi
                      carsetting-t10.ap
                      נ.ב. שינוי הגדרות עם רוט יכול לפעמים להביא למצב בריק(-שהמכשיר לא עולה וצריך צריבה...)

                      בעיקרון סימן מים לדעתי לא קשור לחסימה ולפחות לא אצלי שהקוד מקור פתוח ויש אפשרות לניהול של הכל אבל מי שרוצה להרגיש בנוח walpapera_1.0.ap
                      סימן מיים_1.0.ap


                      אפליקציה שיש בה עוד הרבה דברים לניהול מכשיר שתרגמתי על ידי בינג (לא התרגום הכי טוב...) אפשר להעביר בעלות מחסימת mdm לאפליקציה וגם להחזיר...
                      אואןדרואיד_7.2.ap

                      אני מעלה כאן עוד אפליקציית הפעלת החסימה "נסיונית" אולי יתאים ליותר מכשירים (נכלל גם השבתת חשבונות וכו')
                      נ.ב. צריך לפני זה לפתוח adb - ניפוי באגים.
                      ורק להיכנס לאפליקציה... הוא מריץ הכל אוטומטי.
                      מפעיל חסימה 1.0.ap
                      1.1 תומך גם בהתאמה - באמצעות פיצול מסך והכנסת הסיסמה.
                      הפעלת החסימה_1.1.ap

                      הפעלת החסימה_1.2.ap


                      קוד מקור - (gpl)
                      https://github.com/efraimzz/libadb-android

                      ח מחובר
                      ח מחובר
                      חכם בלילה 1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                      #410

                      @אפרים-ד

                      אפשר לשאול מה כל מסלול ניטור רשת כולל?

                      הכל הכוונה ללא סינון כלל?

                      הגדרתי מסלול מולטימדיה ולא עובד לי חלק מתחנות הרדיו של זינג (זינג עצמו כן פועל)
                      לדוגמא: קול פליי jewish radio network (הירוק), נחום סגל (NSN) ועוד

                      ועוד שאלה למה הכיתוב במסך נעילה נעול לעריכה ומופיע גרסת האפליקציה?
                      אני רוצה להכניס שם את הפרטים שלי...

                      וכבר מופיע "המכשיר הזה שייך לארגון חסימת MDM"

                      וכן אשמח אם תהיה אפשרות לנעילת הסרה לצמיתות אבל עם אפשרות שינוי הגדרות

                      עוד בעיה שמצאתי אין פאנל לכיבוי השבתת הרשת לנטפרי (וכן תצוגה דינמית)

                      עוד באגון: מופיע במסך הבית צריך להשבית שינוי תאריך ושעה! למרות שמושבת בהגדרות MDM

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • T מחובר
                        T מחובר
                        TOP 2
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #411

                        @אפרים-ד
                        יש באג ב F21 PRO אין אפשרות להקליד סיסמה, האפשרות היחידה היא לעשות העתק הדבק, בשביל להכניס סיסמה.
                        בגירסה האחרונה וגם בגירסאות הקודמות. אולי זה קשור לזה שהמקלד מסתירה את השורה שהסיסמה אמורה להרשם.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אברהם אבינו 1

                          @אפרים-ד כתב:

                          אם יהיה עדכון בעייתי בטעות

                          1. עדכון בעייתי זה תמיד יכול להיות בעיה, ולא רק אם מעדכנים ללא סיסמה
                            וגם להיפך- יכול להיות הרבה יותר בעיה אם יש באגים והמשתמש לא יכול לעדכן גרסה בעצמו כי אין לו את הקוד
                          2. אפשר להשאיר למשתמש אפשרות בהגדרות להחליט אם יהיה אפשרות לעדכון ללא סיסמה או שלא
                          3. אפשר להגדיר לדוגמא שיהיה עדכון ללא סיסמה רק לגרסה שכבר עדכנת שהיא בטוחה, או שרק לאחר שבוע מיציאת הגרסה וכדו'

                          @אפרים-ד כתב:

                          או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?

                          זה באמת בעיה, אבל אפשר לסדר שזה לא יקרה...

                          @אפרים-ד כתב:

                          עריכה: נוסף אפשרות להקפצת ההגדרות על ידי נגישות כשלוחצים בהגדרות הרכב - על מערכת או כשנכנסים להגדרות יצרן

                          תודה רבה! זה שדרוג עצום!!!!
                          רק יש לי על זה 2 שאלות 1. למה צריך לחסום את ההגדרות יצרן? אין שם שום דבר שקשור לאיפוס וצריבה
                          2. אם זה אפשרי, עדיף שבמקום הקפצת ההגדרות בחזרה למסך הבית, שבמקום זה יחזור בחזרה לתפריט הקודם בהגדרות

                          @אפרים-ד כתב:

                          השהייה רק גורם שלא תוכל להיכנס לאפליקציה. (מועיל לדוגמא לאפליקציה שחייבת גוגל פליי או שירותי גוגל פליי מותקן במכשיר)

                          לא עובד אצלי בכלל האפשרות של השהייה על גוגל פליי, אני מסמן את האפליקציה ברשימת השהייה ושומר הגדרות ולא משתנה כלום

                          T מחובר
                          T מחובר
                          TOP 2
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #412

                          @אברהם-אבינו-1 כתב:

                          לא עובד אצלי בכלל האפשרות של השהייה על גוגל פליי, אני מסמן את האפליקציה ברשימת השהייה ושומר הגדרות ולא משתנה כלום

                          גם אצלי זה ככה, אין אפשרות להשהות את גוגל פליי.
                          @אפרים-ד תבדוק בבקשה אם אתה יכול לסדר את זה..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • T מחובר
                            T מחובר
                            TOP 2
                            כתב נערך לאחרונה על ידי TOP 2
                            #413

                            משהו נוסף, כמו שכתבו כבר מעליי, אין אפשרות לכבות השבתת רשת לנטפרי, לחצתי רק בשביל לבדוק על זה וכרגע אני לא מחובר לרשת כי אני ללא נטפרי.

                            ומשהו אחרון, נעלמה לי השורה של רשימות לבנות. מה זה יכול להיות?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר