המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת
-
@אפרים ד איך יש אפשרות לבטל הסרת האפליקציה
רק אם נותנים למישהו אחר תקוד?
שלא נוכל להסיר... -
@אפרים-ד תודה רבה על התשובות הברורות והמפורטות!!
1,2 אין רשימה ברורה - כי אני מעדכן כל הזמן...
ואין אפשרות לעדכן מדי פעם את הרשימה המעודכנת? כבר שאלו כמה פעמים מה הרשימה המעודכנת ומה מאושר, ולאף אחד לא היה הסבר ברור
4 חוסם אותם בחומת אש
מה הכוונה? איך אני חוסם רשת לאפליקציות שאני עדיין לא התקנתי בכלל ועדיין אין לי מושג מה הם?
7 השבתה מסיר לגמרי מהמכשיר. השהייה רק גורם שלא תוכל להיכנס לאפליקציה. (מועיל לדוגמא לאפליקציה שחייבת גוגל פליי או שירותי גוגל פליי מותקן במכשיר)
אז השאלה היא איזה אחד מ2 האפשרויות זה השהייה ואיזה מהם השבתה? כי באפשרות השניה כתוב השבתה וכשנכנסים כתוב השהייה (כך זכור לי בערך, אולי זה הפוך)
11 בקיידרואיד זה קיים? יש בכלל כזה דבר? זה אולי נכלל בהשבתת נקודה חמה?
זה מופיע בהגדרות אנדרואיד בנפרד, ובקיידרואיד זה חוסם גם את זה, ואצלך בחסימה זה לא חסום
14 אתה מתכוון להתראות?
לא התראות, אני מתכווין לכיתוב קטן בתחתית המסך
21 רק לעשות רוט ולהחליף עם mt manager, ולהסיר את הרוט אחרי זה
נשמע קל אבל הבנתי שזה מסובך כי יש גם בדיקת אימות חתימה
ושוב פעם- תודה רבה על הכל!
@אברהם-אבינו-1
1ו2 בינתיים אין לי זמן לזה
4 תעשה שם או מצב רשימה לבנה, או פחות חזק - חסום אפליקציות שהותקנו לאחרונה
7 על השני כתוב ברור השהייה
11 זה נכלל בנקודה חמה!
14 כנראה לא קשור אלי (אולי אתה מתכוון מתי שמתעדכן הדומיינים ברשימות לבנות - שכתוב 2 רשימות וכמה דומיינים..)
21 אני ניסיתי ולא היה אימות חתימה (לא מתקינים את האפליקציה... רק "מחליפים" (לא למחוק ולהכניס חדש... רק להחליף) ברוט ידנית באמצעות mt manager ומוודאים שיש על זה הרשאות קריאה) - אפשר לקבל מ 4pda גירסאות למולטימדיות. רק לוודא שזה באמת תואם לגמרי... -
הלחצן הפעלה למולטימדיה עובד מצוין גם עבור TS10
-
@אברהם-אבינו-1
1ו2 בינתיים אין לי זמן לזה
4 תעשה שם או מצב רשימה לבנה, או פחות חזק - חסום אפליקציות שהותקנו לאחרונה
7 על השני כתוב ברור השהייה
11 זה נכלל בנקודה חמה!
14 כנראה לא קשור אלי (אולי אתה מתכוון מתי שמתעדכן הדומיינים ברשימות לבנות - שכתוב 2 רשימות וכמה דומיינים..)
21 אני ניסיתי ולא היה אימות חתימה (לא מתקינים את האפליקציה... רק "מחליפים" (לא למחוק ולהכניס חדש... רק להחליף) ברוט ידנית באמצעות mt manager ומוודאים שיש על זה הרשאות קריאה) - אפשר לקבל מ 4pda גירסאות למולטימדיות. רק לוודא שזה באמת תואם לגמרי...@אפרים-ד צריך לעשות אפשרות לעידכון אפליקציית החסימה גם ללא קוד
כי אני לא רוצה להחזיק את הקוד אצלי, אבל אני כן רוצה להיות מעודכן, ולא שייך שבכל פעם לבקש את הקוד רק כדי לעדכן... -
E EBA התייחס לנושא זה
-
@אבי100 יש לך כאן את הקישור לתוכנה https://raw.githubusercontent.com/efraimzz/whitelist/refs/heads/main/whitelistbeta.apk
תוריד אותה ותפתח בהגדרות מפתחים את הניפוי באגים ואחרי זה תבחר באפליקציה הגדרות מומלצות למולטימדיה או הפעלה למולטימדיה(תלוי איזה סוג מולטימדיה)
לעוד פרטים אפשר בפרטי בהצלחה! -
@אפרים-ד צריך לעשות אפשרות לעידכון אפליקציית החסימה גם ללא קוד
כי אני לא רוצה להחזיק את הקוד אצלי, אבל אני כן רוצה להיות מעודכן, ולא שייך שבכל פעם לבקש את הקוד רק כדי לעדכן...@אברהם-אבינו-1 אם יהיה עדכון בעייתי בטעות או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?
-
- אם הבנתי נכון רשימה לבנה זה אומר שהסינון הוא רק לפי הרשימה הלבנה, השאלה אם תוכל לעשות שיהיה פתוח הדומיינים הרגילים + מה שברשימה באופן גורף
- האם יש פתרון כלשהו להסתיר את גוגל פליי ואף על פי כן האפיקציות יזהו כאילו זה מותקן? להשהות זה לא כל כך מוצלח כי רואים את זה במסך וזה לא נראה טוב.
אולי יש פתרון לא דרך החסימה, אללא סתם איזה אפליקציה שמדמה התקנה של זה, אבל זה לשרשור נפרד...
-
@אפרים-ד יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז
@K.O.G לא מכיר את הבעיה הזו
תוכל להשתמש במקלדת גוגל לזיהוי קולי -
@אברהם-אבינו-1 אם יהיה עדכון בעייתי בטעות או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?
אם יהיה עדכון בעייתי בטעות
- עדכון בעייתי זה תמיד יכול להיות בעיה, ולא רק אם מעדכנים ללא סיסמה
וגם להיפך- יכול להיות הרבה יותר בעיה אם יש באגים והמשתמש לא יכול לעדכן גרסה בעצמו כי אין לו את הקוד - אפשר להשאיר למשתמש אפשרות בהגדרות להחליט אם יהיה אפשרות לעדכון ללא סיסמה או שלא
- אפשר להגדיר לדוגמא שיהיה עדכון ללא סיסמה רק לגרסה שכבר עדכנת שהיא בטוחה, או שרק לאחר שבוע מיציאת הגרסה וכדו'
או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?
זה באמת בעיה, אבל אפשר לסדר שזה לא יקרה...
עריכה: נוסף אפשרות להקפצת ההגדרות על ידי נגישות כשלוחצים בהגדרות הרכב - על מערכת או כשנכנסים להגדרות יצרן
תודה רבה! זה שדרוג עצום!!!!
רק יש לי על זה 2 שאלות 1. למה צריך לחסום את ההגדרות יצרן? אין שם שום דבר שקשור לאיפוס וצריבה
2. אם זה אפשרי, עדיף שבמקום הקפצת ההגדרות בחזרה למסך הבית, שבמקום זה יחזור בחזרה לתפריט הקודם בהגדרותהשהייה רק גורם שלא תוכל להיכנס לאפליקציה. (מועיל לדוגמא לאפליקציה שחייבת גוגל פליי או שירותי גוגל פליי מותקן במכשיר)
לא עובד אצלי בכלל האפשרות של השהייה על גוגל פליי, אני מסמן את האפליקציה ברשימת השהייה ושומר הגדרות ולא משתנה כלום
- עדכון בעייתי זה תמיד יכול להיות בעיה, ולא רק אם מעדכנים ללא סיסמה
-
@אפרים-ד יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז
-
@K.O.G לא מכיר את הבעיה הזו
תוכל להשתמש במקלדת גוגל לזיהוי קולי -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות