דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת

המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
407 פוסטים 59 כותבים 36.0k צפיות 60 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    איש ימיני
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #394

    @אפרים-ד
    יש כבר אפשרות לחסום בחומת אש URL עם *?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אברהם אבינו 1

      @אפרים-ד תודה רבה על התשובות הברורות והמפורטות!!

      @אפרים-ד כתב:

      1,2 אין רשימה ברורה - כי אני מעדכן כל הזמן...

      ואין אפשרות לעדכן מדי פעם את הרשימה המעודכנת? כבר שאלו כמה פעמים מה הרשימה המעודכנת ומה מאושר, ולאף אחד לא היה הסבר ברור

      @אפרים-ד כתב:

      4 חוסם אותם בחומת אש

      מה הכוונה? איך אני חוסם רשת לאפליקציות שאני עדיין לא התקנתי בכלל ועדיין אין לי מושג מה הם?

      @אפרים-ד כתב:

      7 השבתה מסיר לגמרי מהמכשיר. השהייה רק גורם שלא תוכל להיכנס לאפליקציה. (מועיל לדוגמא לאפליקציה שחייבת גוגל פליי או שירותי גוגל פליי מותקן במכשיר)

      אז השאלה היא איזה אחד מ2 האפשרויות זה השהייה ואיזה מהם השבתה? כי באפשרות השניה כתוב השבתה וכשנכנסים כתוב השהייה (כך זכור לי בערך, אולי זה הפוך)

      @אפרים-ד כתב:

      11 בקיידרואיד זה קיים? יש בכלל כזה דבר? זה אולי נכלל בהשבתת נקודה חמה?

      זה מופיע בהגדרות אנדרואיד בנפרד, ובקיידרואיד זה חוסם גם את זה, ואצלך בחסימה זה לא חסום

      @אפרים-ד כתב:

      14 אתה מתכוון להתראות?

      לא התראות, אני מתכווין לכיתוב קטן בתחתית המסך

      @אפרים-ד כתב:

      21 רק לעשות רוט ולהחליף עם mt manager, ולהסיר את הרוט אחרי זה

      נשמע קל אבל הבנתי שזה מסובך כי יש גם בדיקת אימות חתימה

       

      ושוב פעם- תודה רבה על הכל!

      א מנותק
      א מנותק
      אפרים ד
      כתב נערך לאחרונה על ידי אפרים ד
      #395

      @אברהם-אבינו-1
      1ו2 בינתיים אין לי זמן לזה
      4 תעשה שם או מצב רשימה לבנה, או פחות חזק - חסום אפליקציות שהותקנו לאחרונה
      7 על השני כתוב ברור השהייה
      11 זה נכלל בנקודה חמה!
      14 כנראה לא קשור אלי (אולי אתה מתכוון מתי שמתעדכן הדומיינים ברשימות לבנות - שכתוב 2 רשימות וכמה דומיינים..)
      21 אני ניסיתי ולא היה אימות חתימה (לא מתקינים את האפליקציה... רק "מחליפים" (לא למחוק ולהכניס חדש... רק להחליף) ברוט ידנית באמצעות mt manager ומוודאים שיש על זה הרשאות קריאה) - אפשר לקבל מ 4pda גירסאות למולטימדיות. רק לוודא שזה באמת תואם לגמרי...

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ה מנותק
        ה מנותק
        האיש הידוע
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #396

        הלחצן הפעלה למולטימדיה עובד מצוין גם עבור TS10

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אפרים ד

          @אברהם-אבינו-1
          1ו2 בינתיים אין לי זמן לזה
          4 תעשה שם או מצב רשימה לבנה, או פחות חזק - חסום אפליקציות שהותקנו לאחרונה
          7 על השני כתוב ברור השהייה
          11 זה נכלל בנקודה חמה!
          14 כנראה לא קשור אלי (אולי אתה מתכוון מתי שמתעדכן הדומיינים ברשימות לבנות - שכתוב 2 רשימות וכמה דומיינים..)
          21 אני ניסיתי ולא היה אימות חתימה (לא מתקינים את האפליקציה... רק "מחליפים" (לא למחוק ולהכניס חדש... רק להחליף) ברוט ידנית באמצעות mt manager ומוודאים שיש על זה הרשאות קריאה) - אפשר לקבל מ 4pda גירסאות למולטימדיות. רק לוודא שזה באמת תואם לגמרי...

          א מנותק
          א מנותק
          אברהם אבינו 1
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #397

          @אפרים-ד צריך לעשות אפשרות לעידכון אפליקציית החסימה גם ללא קוד
          כי אני לא רוצה להחזיק את הקוד אצלי, אבל אני כן רוצה להיות מעודכן, ולא שייך שבכל פעם לבקש את הקוד רק כדי לעדכן...

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • EBAE EBA התייחס לנושא זה
          • א מנותק
            א מנותק
            אבי100
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #398

            נאבדתי בשרשור ובקישורים... איך בדיוק אני מוריד את התוכנה ומתקין אותה על מערכת מולטימדיה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה מנותק
              ה מנותק
              האיש הידוע
              כתב נערך לאחרונה על ידי האיש הידוע
              #399

              @אבי100 יש לך כאן את הקישור לתוכנה https://raw.githubusercontent.com/efraimzz/whitelist/refs/heads/main/whitelistbeta.apk
              תוריד אותה ותפתח בהגדרות מפתחים את הניפוי באגים ואחרי זה תבחר באפליקציה הגדרות מומלצות למולטימדיה או הפעלה למולטימדיה(תלוי איזה סוג מולטימדיה)
              לעוד פרטים אפשר בפרטי בהצלחה!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🙏
              1
              • א אברהם אבינו 1

                @אפרים-ד צריך לעשות אפשרות לעידכון אפליקציית החסימה גם ללא קוד
                כי אני לא רוצה להחזיק את הקוד אצלי, אבל אני כן רוצה להיות מעודכן, ולא שייך שבכל פעם לבקש את הקוד רק כדי לעדכן...

                א מנותק
                א מנותק
                אפרים ד
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #400

                @אברהם-אבינו-1 אם יהיה עדכון בעייתי בטעות או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צבי דורש ציוןצ מנותק
                  צבי דורש ציוןצ מנותק
                  צבי דורש ציון
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #401

                  @אפרים-ד

                  1. אם הבנתי נכון רשימה לבנה זה אומר שהסינון הוא רק לפי הרשימה הלבנה, השאלה אם תוכל לעשות שיהיה פתוח הדומיינים הרגילים + מה שברשימה באופן גורף
                  2. האם יש פתרון כלשהו להסתיר את גוגל פליי ואף על פי כן האפיקציות יזהו כאילו זה מותקן? להשהות זה לא כל כך מוצלח כי רואים את זה במסך וזה לא נראה טוב.
                    אולי יש פתרון לא דרך החסימה, אללא סתם איזה אפליקציה שמדמה התקנה של זה, אבל זה לשרשור נפרד...
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • K מנותק
                    K מנותק
                    K.O.G
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #402

                    @אפרים-ד יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

                    א א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • K K.O.G

                      @אפרים-ד יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

                      א מחובר
                      א מחובר
                      אחוות טרמפיסטים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #403

                      @K.O.G לא מכיר את הבעיה הזו
                      תוכל להשתמש במקלדת גוגל לזיהוי קולי

                      K תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אפרים ד

                        @אברהם-אבינו-1 אם יהיה עדכון בעייתי בטעות או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אברהם אבינו 1
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #404

                        @אפרים-ד כתב:

                        אם יהיה עדכון בעייתי בטעות

                        1. עדכון בעייתי זה תמיד יכול להיות בעיה, ולא רק אם מעדכנים ללא סיסמה
                          וגם להיפך- יכול להיות הרבה יותר בעיה אם יש באגים והמשתמש לא יכול לעדכן גרסה בעצמו כי אין לו את הקוד
                        2. אפשר להשאיר למשתמש אפשרות בהגדרות להחליט אם יהיה אפשרות לעדכון ללא סיסמה או שלא
                        3. אפשר להגדיר לדוגמא שיהיה עדכון ללא סיסמה רק לגרסה שכבר עדכנת שהיא בטוחה, או שרק לאחר שבוע מיציאת הגרסה וכדו'

                        @אפרים-ד כתב:

                        או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?

                        זה באמת בעיה, אבל אפשר לסדר שזה לא יקרה...

                        @אפרים-ד כתב:

                        עריכה: נוסף אפשרות להקפצת ההגדרות על ידי נגישות כשלוחצים בהגדרות הרכב - על מערכת או כשנכנסים להגדרות יצרן

                        תודה רבה! זה שדרוג עצום!!!!
                        רק יש לי על זה 2 שאלות 1. למה צריך לחסום את ההגדרות יצרן? אין שם שום דבר שקשור לאיפוס וצריבה
                        2. אם זה אפשרי, עדיף שבמקום הקפצת ההגדרות בחזרה למסך הבית, שבמקום זה יחזור בחזרה לתפריט הקודם בהגדרות

                        @אפרים-ד כתב:

                        השהייה רק גורם שלא תוכל להיכנס לאפליקציה. (מועיל לדוגמא לאפליקציה שחייבת גוגל פליי או שירותי גוגל פליי מותקן במכשיר)

                        לא עובד אצלי בכלל האפשרות של השהייה על גוגל פליי, אני מסמן את האפליקציה ברשימת השהייה ושומר הגדרות ולא משתנה כלום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • K K.O.G

                          @אפרים-ד יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אברהם אבינו 1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #405

                          @K.O.G כתב:

                          יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

                          תתקין את האפליקציה שירותי הדיבור של גוגל, ותגדיר במערכת שהזיהוי הקולי יהיה דרך זה ולא דרך אפליקציית גוגל

                          K תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אחוות טרמפיסטים

                            @K.O.G לא מכיר את הבעיה הזו
                            תוכל להשתמש במקלדת גוגל לזיהוי קולי

                            K מנותק
                            K מנותק
                            K.O.G
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #406

                            @אחוות-טרמפיסטים @אפרים-ד ניסתי לחפש ברשימה השחורה מה הוא חוסם ברגע שהוויז דולק ולא ראיתי
                            משהו חסום לכן זה מוזר לי ושאין חסימה זה עובד מצויין לכן אני שואל אולי משהו שאני מפספס
                            כי לא ראיתי שמישהו נתקל בזה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אברהם אבינו 1

                              @K.O.G כתב:

                              יש תקנה לזה שהלחצן מיקרופון בוויז לא עובד כאילו לנסות להכניס אותו לרשימת ההחרגות ברגע שלוחצים עליו הוא תוקע את הווייז

                              תתקין את האפליקציה שירותי הדיבור של גוגל, ותגדיר במערכת שהזיהוי הקולי יהיה דרך זה ולא דרך אפליקציית גוגל

                              K מנותק
                              K מנותק
                              K.O.G
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #407

                              @אברהם-אבינו-1 זה כבר מודגר וזה עוזר רק למקלדת עם המיקרופון

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר