כתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?
-
@1divid איך עובד השניה? כמו הראשון?
@איציק-דייטש אמר בכתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?:
@1divid איך עובד השניה? כמו הראשון?
פחות. בשניה יש לך אופציה לבחור אודיו או ווידאו ובאודיו תוכל לבחור איכות
-
@איציק-דייטש אמר בכתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?:
@1divid איך עובד השניה? כמו הראשון?
פחות. בשניה יש לך אופציה לבחור אודיו או ווידאו ובאודיו תוכל לבחור איכות
-
@1divid השאלה שלי זה איפה להוסיף d4?
-
@1divid השאלה שלי זה איפה להוסיף d4?
@איציק-דייטש אמר בכתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?:
@1divid השאלה שלי זה איפה להוסיף d4?
אתה מוחק עד y מהתחלה וכותב d4 ואינטר
-
@איציק-דייטש אמר בכתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?:
@1divid השאלה שלי זה איפה להוסיף d4?
אתה מוחק עד y מהתחלה וכותב d4 ואינטר
-
@1divid תודה רבה, אבל על השאלה הראשונה שלי אין לאף אחד תשובה? פשוט לא חיפשתי פיתרון איך להוריד מיוטיוב, רציתי ללמוד עוד דרכים
@איציק-דייטש אמר בכתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?:
@1divid תודה רבה, אבל על השאלה הראשונה שלי אין לאף אחד תשובה? פשוט לא חיפשתי פיתרון איך להוריד מיוטיוב, רציתי ללמוד עוד דרכים
על לא דבר
-
@איציק-דייטש אמר בכתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?:
@1divid תודה רבה, אבל על השאלה הראשונה שלי אין לאף אחד תשובה? פשוט לא חיפשתי פיתרון איך להוריד מיוטיוב, רציתי ללמוד עוד דרכים
על לא דבר
-
@1divid דווקא כן

@איציק-דייטש מה הבעיה ?
-
@איציק-דייטש מה הבעיה ?
-
@ברוך אין שום בעיה, רק שאלתי שאלה, תעלה למעלה בראש הפוסט תבין מה השאלה
@איציק-דייטש אמר בכתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?:
@ברוך אין שום בעיה, רק שאלתי שאלה, תעלה למעלה בראש הפוסט תבין מה השאלה
עשית סמניה חדשה, הדבקת את הכתובת, נכנסת ליוטיוב ולחצת על הסימניה וזה לא עובד ?!
-
-
@איציק-דייטש אמר בכתגובה לנושא - הוספת סימנה להורדה מיוטיוב ללא תוכנה חמוד | למה זה לא עובד לי?:
@ברוך אין שום בעיה, רק שאלתי שאלה, תעלה למעלה בראש הפוסט תבין מה השאלה
עשית סמניה חדשה, הדבקת את הכתובת, נכנסת ליוטיוב ולחצת על הסימניה וזה לא עובד ?!
-
@זאב-לבן מה אני אמור לקרוא שם?
@איציק-דייטש החליפו את הקישור @chv שם שם גם עידכון לתוסף
-
@איציק-דייטש החליפו את הקישור @chv שם שם גם עידכון לתוסף
@חיים-כהן-1 את זה הבנתי אבל זה לא מעניין אותי וכבר הזכירו את זה באחד הפוסטים פה למעלה שאלתי @זאב-לבן בגלל שחשבתי שהוא מחדש משהו ולא הבנתי מה.
@זאב-לבן לפני שאתה מגיב תראה שזה לעניין -
@חיים-כהן-1 את זה הבנתי אבל זה לא מעניין אותי וכבר הזכירו את זה באחד הפוסטים פה למעלה שאלתי @זאב-לבן בגלל שחשבתי שהוא מחדש משהו ולא הבנתי מה.
@זאב-לבן לפני שאתה מגיב תראה שזה לעניין -
@איציק-דייטש
סליחה חשבתי שאתה מדבר על זה
לא פתחתי את הקישור למעלה
אבל זה לא אותו דבר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות