להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
@צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט.@יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.
-
@יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.
@צבי-דב-כהנוביץ הרמטי זה עניין יחסי.
בכל מקרה - הכי טוב זה להפעיל VPN ולהחריג אפליקציות מסויימות שבהם יוכלו לגלוש.
כך תוכל להשאיר פתוח להתקנות - גם לאפליקציות עם אינטרנט, פשוט לא יעבוד בהם האינטרנט.
-
@iosi-poli וכל החברים כאן
יש לי גירסה 0.4.2
אשמח אם תוכלו לעזור לי לעדכן את אפליקציית וויז אחרי שכבר חסמתי את המכשיר,
המכשיר (S20 ultra) מיועד לגמ"ח וויז,
ובגירסה של וויז שנמצאת אצלי אין הורדה של הקבצים הקוליים למכשיר
ולכן אחת ל- אני צריך להתחבר לוופי כדי להוריד את קבצי הניווט הקוליים
(בגירסאות של וויז המעודכנות זה סודר)תודה ענקית! על הכלי הזה
סטטוס: רשמית
סטטוס הגנה:
חסימת אפשרויות למפתחים
חסימת התקנת APK
חסימת הוספת משתמשים
חסימת מצלמה
חסימת צילומי מסך
חסימת העברת קבצים ב-USB
חסימת שיתוף בלוטות
חסימת נקודה חמה
חסימת חנו PLAY
חסימת איפוס להגדרות יצרן
חסימת שיחות יוצאות
חסימת מצב בטוח
חסימת התקנת אפליקציות
חסימת הסרת משתמשים
חסימת שינוי חשבונות
חסימת שינוי תמונת פרופיל
חסימת שינוי טפט
חסימת מילוי אוטומטי
חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
חסימת ניהול אפליקציות
חסימת הסרת התקנת אפליקציות
חסימת מדיה חיצונית
חסימת לכידת תוכן מסך
חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
חסימת שינוי סיסמא -
-
-
@תותחוביץ כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):
מה בדיוק עושים ואיך?
cfopuser כתב:
ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
adb kill-serverלמרות שאם כבר ביצעת את זה לאחרונה פחות סביר שזה הסיבה יותר הגיוני שהבעיה בכבל / משהו במכשיר עצמו ולא קשור לתוכנה / אתר התקנה.
-
@תותחוביץ כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):
מה בדיוק עושים ואיך?
cfopuser כתב:
ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
adb kill-serverלמרות שאם כבר ביצעת את זה לאחרונה פחות סביר שזה הסיבה יותר הגיוני שהבעיה בכבל / משהו במכשיר עצמו ולא קשור לתוכנה / אתר התקנה.
-
@cfopuser
אז מה זה עוד יכול להיות?
איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?ניסיתי עם ג'ימני אבל הוא חירטט בבטחון....
-
@חכם-בלילה-1
אין לי וויפיי לחבר אליו.... -
@חכם-בלילה-1
אין לי וויפיי לחבר אליו....@חכם-בלילה-1
אין לי וויפיי לחבר אליו....אגב לא חייב וויפי עם אינטרנט.. אפשר אפילו בלי אינטרנט..
נגיד וויפי של מדפסת/מצלמה, או סתם טלפון עם סים לא פעיל -
@חכם-בלילה-1
אין לי וויפיי לחבר אליו....אגב לא חייב וויפי עם אינטרנט.. אפשר אפילו בלי אינטרנט..
נגיד וויפי של מדפסת/מצלמה, או סתם טלפון עם סים לא פעיל@שניאור-שמח
יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?
איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן? -
@שניאור-שמח
יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?
איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?@שניאור-שמח
יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?עם נקודה חמה אתה מתכוון, כן?
איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?
מה הקשר מחשב?
לא צריך שום מחשב…
רק מכשיר אחד (שעליו מתקינים) ונקודה חמה -
@שניאור-שמח
יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?עם נקודה חמה אתה מתכוון, כן?
איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?
מה הקשר מחשב?
לא צריך שום מחשב…
רק מכשיר אחד (שעליו מתקינים) ונקודה חמה@שניאור-שמח
אז מה בדיוק עושים?
אני מחבר את הטאבלט בנקודה חמה לאיפה?
חשבתי שאני אמור לחבר למחשב ואז בין המחשב לטאבלט יש רשת מקומית -
@שניאור-שמח
אז מה בדיוק עושים?
אני מחבר את הטאבלט בנקודה חמה לאיפה?
חשבתי שאני אמור לחבר למחשב ואז בין המחשב לטאבלט יש רשת מקומית@תותחוביץ שלחתי לך קישור למדריך מפורט.. הסתכלת עליו בכלל?
-
@תותחוביץ שלחתי לך קישור למדריך מפורט.. הסתכלת עליו בכלל?
@שניאור-שמח
צודק לגמרי!!!
כשכתבת כבר לא הייתי על המחשב ואז כבר עוד אנשים כתבו דברים ולא שמתי לב לזה
יישר כוח עצום!!!! -
-
באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מידגירסא 0.5.0
זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו
ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות
ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור
דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM
גרסת תוכנה: 0.5.0
תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.
התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.
השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.
-
באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מידגירסא 0.5.0
זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו
ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות
ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור
דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM
גרסת תוכנה: 0.5.0
תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.
התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.
השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.
@חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.
-
@חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.
ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיהכרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
ראה בספוילרכרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
גם:
מצב נטפרי (API)
וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחהוגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג
כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל


אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)
ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
(אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)-
הכל פתוח
-
הכל סגור
-
מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4) -
אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש -
מצב נטפרי בלבד
-
מצב נטפרי ואתרוג בלבד
-
מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)
-
הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן
וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)
תודה רבה!
-
-
באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מידגירסא 0.5.0
זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו
ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות
ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור
דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM
גרסת תוכנה: 0.5.0
תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.
התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.
השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.
@חכם-בלילה-1 יש שם שתי אופציות חסימת הVPN וחסימת הגישה להגדרות הVPN כמו שהבאת בתמונות חסימת אינטרנט ומתחת חסימת הגדרות VPN (אצלי זה גם עובד טוב וחוסם רק את הגישה להגדרות הVPN)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות