דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.4k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

    @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

    בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

    כן.
    תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
    ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

    צ מנותק
    צ מנותק
    צבי דב כהנוביץ
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3006

    @יאיר-דניאל לא הבנתי לחסום כל אפשרות להתקנת אפליקציות גם כאלו מקבצי APK שלא דורשות אינטרנט?

    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צ צבי דב כהנוביץ

      @יאיר-דניאל לא הבנתי לחסום כל אפשרות להתקנת אפליקציות גם כאלו מקבצי APK שלא דורשות אינטרנט?

      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3007

      @צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
      אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט.

      yyrdnyl11@gmail.com

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

        @צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
        אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט.

        צ מנותק
        צ מנותק
        צבי דב כהנוביץ
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3008

        @יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.

        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צ צבי דב כהנוביץ

          @יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.

          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאל
          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
          #3009

          @צבי-דב-כהנוביץ הרמטי זה עניין יחסי.

          בכל מקרה - הכי טוב זה להפעיל VPN ולהחריג אפליקציות מסויימות שבהם יוכלו לגלוש.

          כך תוכל להשאיר פתוח להתקנות - גם לאפליקציות עם אינטרנט, פשוט לא יעבוד בהם האינטרנט.

          yyrdnyl11@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • פ מנותק
            פ מנותק
            פיהוק
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3010

            @iosi-poli וכל החברים כאן

            יש לי גירסה 0.4.2
            אשמח אם תוכלו לעזור לי לעדכן את אפליקציית וויז אחרי שכבר חסמתי את המכשיר,
            המכשיר (S20 ultra) מיועד לגמ"ח וויז,
            ובגירסה של וויז שנמצאת אצלי אין הורדה של הקבצים הקוליים למכשיר
            ולכן אחת ל- אני צריך להתחבר לוופי כדי להוריד את קבצי הניווט הקוליים
            (בגירסאות של וויז המעודכנות זה סודר)

            תודה ענקית! על הכלי הזה

            סטטוס: רשמית

            סטטוס הגנה:
            חסימת אפשרויות למפתחים
            חסימת התקנת APK
            חסימת הוספת משתמשים
            חסימת מצלמה
            חסימת צילומי מסך
            חסימת העברת קבצים ב-USB
            חסימת שיתוף בלוטות
            חסימת נקודה חמה
            חסימת חנו PLAY
            חסימת איפוס להגדרות יצרן
            חסימת שיחות יוצאות
            חסימת מצב בטוח
            חסימת התקנת אפליקציות
            חסימת הסרת משתמשים
            חסימת שינוי חשבונות
            חסימת שינוי תמונת פרופיל
            חסימת שינוי טפט
            חסימת מילוי אוטומטי
            חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
            חסימת ניהול אפליקציות
            חסימת הסרת התקנת אפליקציות
            חסימת מדיה חיצונית
            חסימת לכידת תוכן מסך
            חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
            חסימת שינוי סיסמא

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

              אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12 @cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
              (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

              cfopuserC מנותק
              cfopuserC מנותק
              cfopuser
              כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
              #3011

              @תותחוביץ כתב:

              אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של@cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
              (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

              מסתמא יש לך adb במחשב שתופס את המכשיר לפני כול שאר התוכנות וגורם לבעיה הזאת תסגור אותו / אנדרואיד סטודיו ותנסה שוב דרך האתר.

              תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • cfopuserC cfopuser

                @תותחוביץ כתב:

                אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של@cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                מסתמא יש לך adb במחשב שתופס את המכשיר לפני כול שאר התוכנות וגורם לבעיה הזאת תסגור אותו / אנדרואיד סטודיו ותנסה שוב דרך האתר.

                תותחוביץ'ת מחובר
                תותחוביץ'ת מחובר
                תותחוביץ'
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #3012

                @cfopuser
                מה בדיוק עושים ואיך?
                (הכשרתי השבוע 4 נגנים והיה מצוין...... רק הטאבלט נתקע)

                cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                  @cfopuser
                  מה בדיוק עושים ואיך?
                  (הכשרתי השבוע 4 נגנים והיה מצוין...... רק הטאבלט נתקע)

                  cfopuserC מנותק
                  cfopuserC מנותק
                  cfopuser
                  כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                  #3013

                  @תותחוביץ

                  @תותחוביץ כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

                  מה בדיוק עושים ואיך?

                  cfopuser כתב:

                  ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
                  ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
                  ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
                  נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
                  ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
                  במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
                  כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
                  adb kill-server

                  למרות שאם כבר ביצעת את זה לאחרונה פחות סביר שזה הסיבה יותר הגיוני שהבעיה בכבל / משהו במכשיר עצמו ולא קשור לתוכנה / אתר התקנה.

                  תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • cfopuserC cfopuser

                    @תותחוביץ

                    @תותחוביץ כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

                    מה בדיוק עושים ואיך?

                    cfopuser כתב:

                    ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
                    ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
                    ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
                    נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
                    ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
                    במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
                    כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
                    adb kill-server

                    למרות שאם כבר ביצעת את זה לאחרונה פחות סביר שזה הסיבה יותר הגיוני שהבעיה בכבל / משהו במכשיר עצמו ולא קשור לתוכנה / אתר התקנה.

                    תותחוביץ'ת מחובר
                    תותחוביץ'ת מחובר
                    תותחוביץ'
                    כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                    #3014

                    @cfopuser
                    אז מה זה עוד יכול להיות?
                    איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?

                    ניסיתי עם ג'ימני אבל הוא חירטט בבטחון....

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                      @cfopuser
                      אז מה זה עוד יכול להיות?
                      איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?

                      ניסיתי עם ג'ימני אבל הוא חירטט בבטחון....

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חכם בלילה 1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #3015

                      @תותחוביץ כתב:

                      אז מה זה עוד יכול להיות?
                      איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?

                      ניפוי באגים אלחוטי ניסית?

                      תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חכם בלילה 1

                        @תותחוביץ כתב:

                        אז מה זה עוד יכול להיות?
                        איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?

                        ניפוי באגים אלחוטי ניסית?

                        תותחוביץ'ת מחובר
                        תותחוביץ'ת מחובר
                        תותחוביץ'
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #3016

                        @חכם-בלילה-1
                        אין לי וויפיי לחבר אליו....

                        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                          @חכם-בלילה-1
                          אין לי וויפיי לחבר אליו....

                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמח
                          צוות פיקוח מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #3017

                          @תותחוביץ כתב:

                          @חכם-בלילה-1
                          אין לי וויפיי לחבר אליו....

                          אגב לא חייב וויפי עם אינטרנט.. אפשר אפילו בלי אינטרנט..
                          נגיד וויפי של מדפסת/מצלמה, או סתם טלפון עם סים לא פעיל

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שניאור שמחש שניאור שמח

                            @תותחוביץ כתב:

                            @חכם-בלילה-1
                            אין לי וויפיי לחבר אליו....

                            אגב לא חייב וויפי עם אינטרנט.. אפשר אפילו בלי אינטרנט..
                            נגיד וויפי של מדפסת/מצלמה, או סתם טלפון עם סים לא פעיל

                            תותחוביץ'ת מחובר
                            תותחוביץ'ת מחובר
                            תותחוביץ'
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #3018

                            @שניאור-שמח
                            יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?
                            איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?

                            שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                              @שניאור-שמח
                              יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?
                              איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?

                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמח
                              צוות פיקוח מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #3019

                              @תותחוביץ כתב:

                              @שניאור-שמח
                              יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?

                              עם נקודה חמה אתה מתכוון, כן?

                              איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?

                              מה הקשר מחשב?
                              לא צריך שום מחשב…
                              רק מכשיר אחד (שעליו מתקינים) ונקודה חמה

                              "אם לא תנסה, איך תדע?"

                              תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שניאור שמחש שניאור שמח

                                @תותחוביץ כתב:

                                @שניאור-שמח
                                יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?

                                עם נקודה חמה אתה מתכוון, כן?

                                איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?

                                מה הקשר מחשב?
                                לא צריך שום מחשב…
                                רק מכשיר אחד (שעליו מתקינים) ונקודה חמה

                                תותחוביץ'ת מחובר
                                תותחוביץ'ת מחובר
                                תותחוביץ'
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #3020

                                @שניאור-שמח
                                אז מה בדיוק עושים?
                                אני מחבר את הטאבלט בנקודה חמה לאיפה?
                                חשבתי שאני אמור לחבר למחשב ואז בין המחשב לטאבלט יש רשת מקומית

                                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                  @שניאור-שמח
                                  אז מה בדיוק עושים?
                                  אני מחבר את הטאבלט בנקודה חמה לאיפה?
                                  חשבתי שאני אמור לחבר למחשב ואז בין המחשב לטאבלט יש רשת מקומית

                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמח
                                  צוות פיקוח מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3021

                                  @תותחוביץ שלחתי לך קישור למדריך מפורט.. הסתכלת עליו בכלל?

                                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                  תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                                    @תותחוביץ שלחתי לך קישור למדריך מפורט.. הסתכלת עליו בכלל?

                                    תותחוביץ'ת מחובר
                                    תותחוביץ'ת מחובר
                                    תותחוביץ'
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3022

                                    @שניאור-שמח
                                    צודק לגמרי!!!
                                    כשכתבת כבר לא הייתי על המחשב ואז כבר עוד אנשים כתבו דברים ולא שמתי לב לזה
                                    יישר כוח עצום!!!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🙏
                                    0
                                    • שניאור שמחש שניאור שמח

                                      @תותחוביץ יש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה
                                      מדריך כאן

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אחוות טרמפיסטים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3023

                                      > @שניאור-שמח כתב:

                                      ש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה

                                      יש לי מדריך גם לניפוי בUSB

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אחוות טרמפיסטים

                                        > @שניאור-שמח כתב:

                                        ש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה

                                        יש לי מדריך גם לניפוי בUSB

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חכם בלילה 1
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                                        #3024

                                        @iosi-poli

                                        באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
                                        ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

                                        גירסא 0.5.0

                                        זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

                                        ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

                                        ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

                                        דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

                                        גרסת תוכנה: 0.5.0

                                        תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

                                        התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

                                        השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

                                        נ E 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ח חכם בלילה 1

                                          @iosi-poli

                                          באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
                                          ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

                                          גירסא 0.5.0

                                          זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

                                          ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

                                          ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

                                          דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

                                          גרסת תוכנה: 0.5.0

                                          תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

                                          התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

                                          השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נחלס דון
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3025

                                          @חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר