דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.0k פוסטים 185 כותבים 511.3k צפיות 122 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @חכם-חכם כתב:

    זה מתאים ל M36 או שחייבים את ההגנה שיש פה ?

    בשביל שזה יהיה הרמטי צריך את ההגנה הזאת

    ח מנותק
    ח מנותק
    חכם חכם
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2965

    @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

    יאיר דניאלי שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חכם חכם

      זה מתאים ל M36 או שחייבים את ההגנה שיש פה ?

      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
      #2966

      @חכם-חכם לא מתאים - כיון שאין לו FRP ותוך שנייה אתה מאפס את המכשיר ומעיף את ההגנה לכל הרוחות.
      מה שכן - יש את האפליקצייה שבנה @בניית-גרסאות שמאפשרת לחסום איפוס מריקוברי גם במכשירים בלי FRP.

      עריכה: לא אחזתי שזה הקישור שהבאת...

      yyrdnyl11@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חכם חכם

        @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2967

        @חכם-חכם בשביל איפוס מהריקבורי

        yyrdnyl11@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חכם חכם

          @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

          שניאור שמחש מחובר
          שניאור שמחש מחובר
          שניאור שמח
          צוות פיקוח מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2968

          @חכם-חכם כתב:

          @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

          כן, זה מגן על איפוס דרך ריקוברי

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          E תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @חכם-חכם כתב:

            @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

            כן, זה מגן על איפוס דרך ריקוברי

            E מנותק
            E מנותק
            elch
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2969

            @שניאור-שמח צריך את זה גם למי שיש לו אינטרנט?

            שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E elch

              @שניאור-שמח צריך את זה גם למי שיש לו אינטרנט?

              שניאור שמחש מחובר
              שניאור שמחש מחובר
              שניאור שמח
              צוות פיקוח מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2970

              @elch כתב:

              @שניאור-שמח צריך את זה גם למי שיש לו אינטרנט?

              לא הבנתי
              זה מונע איפוס דרך הריקוברי, למי שיש איזה חסימת mdm
              לא קשור למה שהוא חסם

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              E תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @elch כתב:

                @שניאור-שמח צריך את זה גם למי שיש לו אינטרנט?

                לא הבנתי
                זה מונע איפוס דרך הריקוברי, למי שיש איזה חסימת mdm
                לא קשור למה שהוא חסם

                E מנותק
                E מנותק
                elch
                כתב נערך לאחרונה על ידי elch
                #2971

                @שניאור-שמח
                @בניית-גרסאות כתב: אפליקציה למניעת הסרה בכח של חסימות MDM במכשירים ללא שירותי גוגל רישמיים
                אם אני משאיר את האינטרנט ויש שירותי גוגל אז צריך אותה?

                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E elch

                  @שניאור-שמח
                  @בניית-גרסאות כתב: אפליקציה למניעת הסרה בכח של חסימות MDM במכשירים ללא שירותי גוגל רישמיים
                  אם אני משאיר את האינטרנט ויש שירותי גוגל אז צריך אותה?

                  שניאור שמחש מחובר
                  שניאור שמחש מחובר
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2972

                  @elch זה שיש שירותי גוגל זה לא קשור לזה שהם רשמיים..
                  ברוב הנגנים והטלפונים הסינים השירותי גוגל לא רשמיים, ואז אין הגנה של FRP
                  וזה לא משנה אם יש אינטרנט או לא..

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  E תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • צ מנותק
                    צ מנותק
                    צבי דב כהנוביץ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #2973

                    בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד, וגם האם האפליקציה הזו עלולה לזלול סוללה רוב מוחלט של הזמן האינטרנט לא יהיה פעיל כלל.

                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צ צבי דב כהנוביץ

                      בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד, וגם האם האפליקציה הזו עלולה לזלול סוללה רוב מוחלט של הזמן האינטרנט לא יהיה פעיל כלל.

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #2974

                      @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                      בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                      כן.
                      תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                      ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                      yyrdnyl11@gmail.com

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                        בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                        כן.
                        תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                        ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                        ח מחובר
                        ח מחובר
                        חכם בלילה 1
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2975

                        @יאיר-דניאל כתב:

                        תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP

                        @יאיר-דניאל
                        אתה יכול להעלות את האפליקציה כאן בסיומת AP במקום APK?

                        יאיר דניאלי ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חכם בלילה 1

                          @יאיר-דניאל כתב:

                          תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP

                          @יאיר-דניאל
                          אתה יכול להעלות את האפליקציה כאן בסיומת AP במקום APK?

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2976

                          @חכם-בלילה-1 אני אבדוק אם יש לי אותה.
                          ראיתי באמת שיש בעיה באתר שלו - א"א להוריד כלום.

                          @בניית-גרסאות

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🙏
                          1
                          • ח חכם בלילה 1

                            @יאיר-דניאל כתב:

                            תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP

                            @יאיר-דניאל
                            אתה יכול להעלות את האפליקציה כאן בסיומת AP במקום APK?

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הרשוש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #2977

                            @חכם-בלילה-1
                            SystemGuard.ap
                            @יאיר-דניאל איפה נתקלת בבעיה?

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ה הרשוש

                              @חכם-בלילה-1
                              SystemGuard.ap
                              @יאיר-דניאל איפה נתקלת בבעיה?

                              ח מחובר
                              ח מחובר
                              חכם בלילה 1
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #2978

                              @הרשוש
                              https://mitmachim.top/post/1187991

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שניאור שמחש שניאור שמח

                                @elch זה שיש שירותי גוגל זה לא קשור לזה שהם רשמיים..
                                ברוב הנגנים והטלפונים הסינים השירותי גוגל לא רשמיים, ואז אין הגנה של FRP
                                וזה לא משנה אם יש אינטרנט או לא..

                                E מנותק
                                E מנותק
                                efishesh
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2979

                                @שניאור-שמח היי
                                יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
                                הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
                                וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
                                יש פתרון?
                                או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

                                שניאור שמחש ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • E efishesh

                                  @שניאור-שמח היי
                                  יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
                                  הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
                                  וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
                                  יש פתרון?
                                  או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמח
                                  צוות פיקוח מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2980

                                  @efishesh למה אתה מתייג אותי?
                                  בכל אופן, דובר פה על הנושא הזה הרבה, תנסה לעבור קצת, ולראות אם יש פתרון..

                                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                  E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E efishesh

                                    @שניאור-שמח היי
                                    יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
                                    הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
                                    וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
                                    יש פתרון?
                                    או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

                                    ח מחובר
                                    ח מחובר
                                    חכם בלילה 1
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                                    #2981

                                    @efishesh כתב:

                                    יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
                                    הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
                                    וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
                                    יש פתרון?
                                    או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

                                    @efishesh

                                    תשתמש בגירסא האחרונה 0.5.0
                                    יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שניאור שמחש שניאור שמח

                                      @efishesh למה אתה מתייג אותי?
                                      בכל אופן, דובר פה על הנושא הזה הרבה, תנסה לעבור קצת, ולראות אם יש פתרון..

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      efishesh
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2982

                                      @שניאור-שמח כתב:

                                      למה אתה מתייג אותי?

                                      כי עושה רושם שאתה מבין בנושא הזה והמפתח פחות זמין פה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חכם בלילה 1

                                        @efishesh כתב:

                                        יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
                                        הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
                                        וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
                                        יש פתרון?
                                        או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

                                        @efishesh

                                        תשתמש בגירסא האחרונה 0.5.0
                                        יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        efishesh
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2983

                                        @חכם-בלילה-1 כתב:

                                        יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

                                        זה עוזר לאפלקציות שדורשות התקנה מגוגל פליי? קשה לי להאמין.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר