מזל טוב לפורום יש כבר עשרים ושבע אלף משתמשים!!!!!
-

-
@יצחק-המלך-והחכם
מודיעים רק במספרים עגולים (ככה כתוב בחוקי הפורום, לא???(: )
https://mitmachim.top/topic/5405/לפורום-יש-3000-משתמשים-מזל-טוב -
@יצחק-המלך-והחכם
מודיעים רק במספרים עגולים (ככה כתוב בחוקי הפורום, לא???(: )
https://mitmachim.top/topic/5405/לפורום-יש-3000-משתמשים-מזל-טוב@מוטי-זהב כתב במזל טוב לפורום יש כבר עשרים ושבע אלף משתמשים!!!!!:
(ככה כתוב בחוקי הפורום, לא???(: )
איפה?

-
@יצחק-המלך-והחכם
מודיעים רק במספרים עגולים (ככה כתוב בחוקי הפורום, לא???(: )
https://mitmachim.top/topic/5405/לפורום-יש-3000-משתמשים-מזל-טוב -
@משה-סגל כתב במזל טוב לפורום יש כבר עשרים ושבע אלף משתמשים!!!!!:
@מוטי-זהב
מזל טוב מזל טובבשמחות אצלך (בל"נ)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות