בקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?
-
אני אחרי זה כשעבדתי על תויות בדברי דואר זה נתן תויות בכל העמודות .
חשבתי שבזה נתקעת אם לא תאר היכן -
@סוקולובר כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
תעשה ביטול ותעשה לא דרך המגדיר האוטומטי אלא לפי באמצעות הוסף פרטים אחרי שהגדרת שזה תויות
אני לא בטוח שהבנתי מה אתה אומר.... יש אופציה של הגדרת תווית:

כאן אני לא יודע מה לעשות
-
הגודל נשאר מכיון שהוורד שירד הוא טבלה בעצמו
אתה יכול בכרטיסיה פריסת טבלה לעשות הצג קווי רשת -
@אמר-מר כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
@aiib תן לי קישור לקובץ שהאתר של החברה נותן, אול אפשר לראות מה הגודל של התווית שם
אין קישור מדיוק אבל זה המדבקות:


זה הקישור של האתר:
https://www.topstick-labels.com/en/labels/איך קישור מדויק לקובץ אבל אם תעשה חיפוש לפי הנתונים שתראה בתמונות אז תגיע לקובץ.
-
במיזוג דואר הוא מבקש ממני את הדגם של המדבקות או לחילופין הגדרה מדוייקת של מידת המדבקה שוליים וכדו'
באתר של החברה של המדבקות יש קובץ וורד מוכן של מדבקות. האם אני יכול לשלב בין הדברים וככה לחסוך את ההגדרה המדוייקת?מנסה גם ידנית ומקבל שגיאה, מה אני עושה לא נכון?


-
@אמר-מר כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
@aiib תן לי קישור לקובץ שהאתר של החברה נותן, אול אפשר לראות מה הגודל של התווית שם
אין קישור מדיוק אבל זה המדבקות:


זה הקישור של האתר:
https://www.topstick-labels.com/en/labels/איך קישור מדויק לקובץ אבל אם תעשה חיפוש לפי הנתונים שתראה בתמונות אז תגיע לקובץ.
-
@aiib לכאורה זה הקובץ שאתה צריך, תדפיס אחד ותראה שזה במקום.
@אמר-מר כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
@aiib לכאורה זה הקובץ שאתה צריך, תדפיס אחד ותראה שזה במקום.
הגיע דף ריק. אני אמור לעשות משהו כדי לבדוק?
-
@אמר-מר כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
@aiib לכאורה זה הקובץ שאתה צריך, תדפיס אחד ותראה שזה במקום.
הגיע דף ריק. אני אמור לעשות משהו כדי לבדוק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


