בקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?
-
@סוקולובר כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
אולי תעלה את הקובץ וורד שנוכל לנסות לעזור
משום מה למחשב שלי זה לא יורד טוב, אולי אצלך זה יהיה טוב
TopStick-8702-70x25_4 (2).docx -
הורדתי קובץ פתחתי ואפשרתי עריכה
אח"כ אשרתי עריכה בצד שמאל למעלה
הצגה- אפשר עריכה
אח"כ הפכתי לשפה עברית ושיניתי כיוון כתב מימין לשמאל
והוספתי עוד טור לטבלה מימין בעמידה על טור שמאלי (כנראה שזה הפטנט שלי)
אח"כ התחל מיזוג דואר - תויות

אח"כ בחר נמענים מרשימת אקסל
לערוך את התוית הראשונה בצד שמאל למעלה באמצעות הוסף שדה מיזוג ועריכה אישית לפי הטעם האישי (הדגשות והוספת מילים)
עדכן תויות
ולסיום סיים ומזג
בהצלחה -
הורדתי קובץ פתחתי ואפשרתי עריכה
אח"כ אשרתי עריכה בצד שמאל למעלה
הצגה- אפשר עריכה
אח"כ הפכתי לשפה עברית ושיניתי כיוון כתב מימין לשמאל
והוספתי עוד טור לטבלה מימין בעמידה על טור שמאלי (כנראה שזה הפטנט שלי)
אח"כ התחל מיזוג דואר - תויות

אח"כ בחר נמענים מרשימת אקסל
לערוך את התוית הראשונה בצד שמאל למעלה באמצעות הוסף שדה מיזוג ועריכה אישית לפי הטעם האישי (הדגשות והוספת מילים)
עדכן תויות
ולסיום סיים ומזג
בהצלחה -
@3157686 ראיתי כאן מדריך בזמנו ושמרתי אותו
אין לי מושג מה הוא כותב אבל נראה לי שזה יעזור לך.
https://mitmachim.top/post/932833 -
@3157686 ראיתי כאן מדריך בזמנו ושמרתי אותו
אין לי מושג מה הוא כותב אבל נראה לי שזה יעזור לך.
https://mitmachim.top/post/932833@מים-אחרונים כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
@3157686 ראיתי כאן מדריך בזמנו ושמרתי אותו
אין לי מושג מה הוא כותב אבל נראה לי שזה יעזור לך.
https://mitmachim.top/post/932833תודה. אבל אני תקוע בשלב הגדרת גודל המדבקות. זה לא מוזכר שם...
-
@סוקולובר כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
האם ניסית להוריד את הקובץ ולאחר מכן להוסיף טור מימין
כלומר?
(הבעיה העיקרית שלי היא איך להשתמש בקובץ הזה- במחשב אחר הקובץ יורד תקין, אבל אני עדיין לא יודע איך להגדיר את המדבקות) -
אני אחרי זה כשעבדתי על תויות בדברי דואר זה נתן תויות בכל העמודות .
חשבתי שבזה נתקעת אם לא תאר היכן -
@סוקולובר כתב בבקשת מידע | מה השיטה הכי טובה ליצירת מדבקות להזמנות וכדו'?:
תעשה ביטול ותעשה לא דרך המגדיר האוטומטי אלא לפי באמצעות הוסף פרטים אחרי שהגדרת שזה תויות
אני לא בטוח שהבנתי מה אתה אומר.... יש אופציה של הגדרת תווית:

כאן אני לא יודע מה לעשות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


