דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם

בירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
13 פוסטים 5 כותבים 482 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H hartkhartk

    נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם יש כזה דבר?

    קראנץ' ונילהק מנותק
    קראנץ' ונילהק מנותק
    קראנץ' ונילה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי קראנץ' ונילה
    #2

    @hartkhartk
    יש ג׳לי, הוא פלאפון אבל בגודל של נגן
    הוא 8 ראם

    H תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

      @hartkhartk
      יש ג׳לי, הוא פלאפון אבל בגודל של נגן
      הוא 8 ראם

      H מחובר
      H מחובר
      hartkhartk
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @קראנץ-ונילה זה עם סים? אני רוצה בלי סים

      קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • H hartkhartk

        @קראנץ-ונילה זה עם סים? אני רוצה בלי סים

        קראנץ' ונילהק מנותק
        קראנץ' ונילהק מנותק
        קראנץ' ונילה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @hartkhartk עם סים

        H תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

          @hartkhartk עם סים

          H מחובר
          H מחובר
          hartkhartk
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @קראנץ-ונילה אני לא רוצה עם סים

          H תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • H hartkhartk

            @קראנץ-ונילה אני לא רוצה עם סים

            H מחובר
            H מחובר
            hartkhartk
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @hartkhartk מצאתי את הנגן הזה שכתבתי על זה כאן
            https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88/2?_=1749113038668
            הוא 6 ג'גה ראם
            אבל אני לא יודע עם זה טוב

            למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • H hartkhartk

              נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם יש כזה דבר?

              אלוף תימןא מחובר
              אלוף תימןא מחובר
              אלוף תימן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @hartkhartk זה מוכר בפורום יש לזה גירסה כשרה 3 גיגה ראם https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr
              m36

              https://mitmachim.top/post/1074900

              י H 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • H hartkhartk

                @hartkhartk מצאתי את הנגן הזה שכתבתי על זה כאן
                https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88/2?_=1749113038668
                הוא 6 ג'גה ראם
                אבל אני לא יודע עם זה טוב

                למה באתיל מנותק
                למה באתיל מנותק
                למה באתי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @hartkhartk כתב בבירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם:

                @hartkhartk מצאתי את הנגן הזה שכתבתי על זה כאן
                https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88/2?_=1749113038668
                הוא 6 ג'גה ראם
                אבל אני לא יודע עם זה טוב

                אחלה נגן מאוד מאוד מאוד מהיר. אנדרואיד 13. אבל הוא קצת יקר

                H תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אלוף תימןא אלוף תימן

                  @hartkhartk זה מוכר בפורום יש לזה גירסה כשרה 3 גיגה ראם https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr
                  m36

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יובל ר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @אלוף-תימן אין שום קשר בין הm36 לשתי הנגנים שהוזכרו כאן (אתה יכול לראות בקישור זה גם לא דומה)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אלוף תימןא אלוף תימן

                    @hartkhartk זה מוכר בפורום יש לזה גירסה כשרה 3 גיגה ראם https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr
                    m36

                    H מחובר
                    H מחובר
                    hartkhartk
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @אלוף-תימן כתב בבירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם:

                    @hartkhartk זה מוכר בפורום יש לזה גירסה כשרה 3 גיגה ראם https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr
                    m36

                    אין שום קשר זה נגן אחר לחלוטין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • למה באתיל למה באתי

                      @hartkhartk כתב בבירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם:

                      @hartkhartk מצאתי את הנגן הזה שכתבתי על זה כאן
                      https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88/2?_=1749113038668
                      הוא 6 ג'גה ראם
                      אבל אני לא יודע עם זה טוב

                      אחלה נגן מאוד מאוד מאוד מהיר. אנדרואיד 13. אבל הוא קצת יקר

                      H מחובר
                      H מחובר
                      hartkhartk
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @למה-באתי מכיר את הנגן מנסיון?
                      הוא טוב?

                      למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • H hartkhartk

                        @למה-באתי מכיר את הנגן מנסיון?
                        הוא טוב?

                        למה באתיל מנותק
                        למה באתיל מנותק
                        למה באתי
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @hartkhartk כן.

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • למה באתיל למה באתי

                          @hartkhartk כן.

                          H מחובר
                          H מחובר
                          hartkhartk
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @למה-באתי אשמח אם תוכל לפרט על זה לתועלת הציבור בנושא שפתחתי על זה
                          https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88?_=1749198413459

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר