בירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם
-
@קראנץ-ונילה זה עם סים? אני רוצה בלי סים
@hartkhartk עם סים
-
@hartkhartk עם סים
@קראנץ-ונילה אני לא רוצה עם סים
-
@קראנץ-ונילה אני לא רוצה עם סים
@hartkhartk מצאתי את הנגן הזה שכתבתי על זה כאן
https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88/2?_=1749113038668
הוא 6 ג'גה ראם
אבל אני לא יודע עם זה טוב -
נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם יש כזה דבר?
@hartkhartk זה מוכר בפורום יש לזה גירסה כשרה 3 גיגה ראם https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr
m36 -
@hartkhartk מצאתי את הנגן הזה שכתבתי על זה כאן
https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88/2?_=1749113038668
הוא 6 ג'גה ראם
אבל אני לא יודע עם זה טוב@hartkhartk כתב בבירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם:
@hartkhartk מצאתי את הנגן הזה שכתבתי על זה כאן
https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88/2?_=1749113038668
הוא 6 ג'גה ראם
אבל אני לא יודע עם זה טובאחלה נגן מאוד מאוד מאוד מהיר. אנדרואיד 13. אבל הוא קצת יקר
-
@hartkhartk זה מוכר בפורום יש לזה גירסה כשרה 3 גיגה ראם https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr
m36@אלוף-תימן אין שום קשר בין הm36 לשתי הנגנים שהוזכרו כאן (אתה יכול לראות בקישור זה גם לא דומה)
-
@hartkhartk זה מוכר בפורום יש לזה גירסה כשרה 3 גיגה ראם https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr
m36@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם:
@hartkhartk זה מוכר בפורום יש לזה גירסה כשרה 3 גיגה ראם https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr
m36אין שום קשר זה נגן אחר לחלוטין
-
@hartkhartk כתב בבירור | נגן אנדרואיד מהארץ עם 4 ג'יגה ראם:
@hartkhartk מצאתי את הנגן הזה שכתבתי על זה כאן
https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88/2?_=1749113038668
הוא 6 ג'גה ראם
אבל אני לא יודע עם זה טובאחלה נגן מאוד מאוד מאוד מהיר. אנדרואיד 13. אבל הוא קצת יקר
@למה-באתי מכיר את הנגן מנסיון?
הוא טוב? -
@למה-באתי מכיר את הנגן מנסיון?
הוא טוב? -
@hartkhartk כן.
@למה-באתי אשמח אם תוכל לפרט על זה לתועלת הציבור בנושא שפתחתי על זה
https://mitmachim.top/topic/84178/שיתוף-נגן-אנדרואיד-מדגם-שלא-מוכר-בפורום-famue-bf66-bf88?_=1749198413459
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות