המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני
-
ממליץ שיהיה אפשרות חיפוש עם קידומות ספרותיות כברירת מחדל, ללא צורך לכתוב ידנית לפני כל מילה את התו * או # [נ"ל שלא כל משתמש מודע לתווים האלו, וגם קצת לפעמים קשה לעשות ידית לפני כל מילה את התו הנ"ל]
וכאן בקשתי שטוחה מכלל הנהנים מהתוכנה נהפלאה הזו, מי שיוכל שירשום בקשה זו בגיטאב.
יען אין לי חשבון שם, ואין לי מושג בדבר הזה.בתודה עצומה מראש.
@אלכסנדר-צדש
אני מוכן להעלות בקשות והערות לגיט'
תכתוב לי במייל -
@pcinfogmach האינדקס לא מתקדם, כותב לי כל הזמן אנא המתן בעת בניית האינדקס.
-
התוסף מתאים גם לGoogle Docs?
בגירסא החינמית של Word בטאבלט עד 10.9'' ניתן לשים את התוסף? -
התוסף מתאים גם לGoogle Docs?
בגירסא החינמית של Word בטאבלט עד 10.9'' ניתן לשים את התוסף? -
@pcinfogmach האינדקס לא מתקדם, כותב לי כל הזמן אנא המתן בעת בניית האינדקס.
@pcinfogmach כתב לי להפעיל תיקון, וזה באמת עבד.
-
העיצוב תורני השתנה רק בעיצוב והסמלים או גם בקודים??
-
חברה בקשה קטנה מי שיכול לתת וככבית לפרוייקט בגיטהאב כדי שיקפיצו את זה לתחילת הרשימה זה יקל על אנשים למצוא את זה
תודה
ולהתראות אחרי החופשה@pcinfogmach
אשמח לעזרה - לא עובד לי כלי קודש בכלל.
לא עזר תיקון עמוק, ולא עזר גם מחיקה ידנית של כל הערכים של כלי קודש בריגסטרי, נאדא. זה פשוט לא עובד.הוא מותקן טוב, מסיים את ההתקנה, אבל לא מופיע בעת עליית וורד (גם לא מופיע לי בפעם הראשונה ההודעה שיש להתקין VSTO) הוא נמצא בתוספות COM אבל לא עוזר לסמן אותו כמופעל.
יש לך שמץ???
זה ממש חסר לי בלימוד ובכתיבה.
תזכה למצוות.
(רק כשהוא חסר, מרגישים כמה הוא משמש ונוח, וכמה קל ללמוד ולכתוב איתו, אז שוב - תזכה למצוות ולהגדיל תורה ולהאדירה!). -
@pcinfogmach
אשמח לעזרה - לא עובד לי כלי קודש בכלל.
לא עזר תיקון עמוק, ולא עזר גם מחיקה ידנית של כל הערכים של כלי קודש בריגסטרי, נאדא. זה פשוט לא עובד.הוא מותקן טוב, מסיים את ההתקנה, אבל לא מופיע בעת עליית וורד (גם לא מופיע לי בפעם הראשונה ההודעה שיש להתקין VSTO) הוא נמצא בתוספות COM אבל לא עוזר לסמן אותו כמופעל.
יש לך שמץ???
זה ממש חסר לי בלימוד ובכתיבה.
תזכה למצוות.
(רק כשהוא חסר, מרגישים כמה הוא משמש ונוח, וכמה קל ללמוד ולכתוב איתו, אז שוב - תזכה למצוות ולהגדיל תורה ולהאדירה!).@יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר
-
@יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר
@חד-בדרא-השני באוצריא.
אבל לא קשור - הוא בכלל לא נטען.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות