דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
1.2k פוסטים 62 כותבים 86.7k צפיות 48 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

    @pcinfogmach
    אשמח לעזרה - לא עובד לי כלי קודש בכלל.
    לא עזר תיקון עמוק, ולא עזר גם מחיקה ידנית של כל הערכים של כלי קודש בריגסטרי, נאדא. זה פשוט לא עובד.

    הוא מותקן טוב, מסיים את ההתקנה, אבל לא מופיע בעת עליית וורד (גם לא מופיע לי בפעם הראשונה ההודעה שיש להתקין VSTO) הוא נמצא בתוספות COM אבל לא עוזר לסמן אותו כמופעל.

    יש לך שמץ???
    זה ממש חסר לי בלימוד ובכתיבה.
    תזכה למצוות.
    (רק כשהוא חסר, מרגישים כמה הוא משמש ונוח, וכמה קל ללמוד ולכתוב איתו, אז שוב - תזכה למצוות ולהגדיל תורה ולהאדירה!).

    ח מנותק
    ח מנותק
    חד בדרא השני
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1134

    @יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר

    יאיר דניאלי pcinfogmachP 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ח חד בדרא השני

      @יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר

      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1135

      @חד-בדרא-השני באוצריא.
      אבל לא קשור - הוא בכלל לא נטען.

      yyrdnyl11@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • pcinfogmachP מנותק
        pcinfogmachP מנותק
        pcinfogmach
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1136

        שלום חברה
        אפשר לכתוב פה פניות שוב בנושא התוסף
        נא להתמקד בשאלות ותהיות בלבד
        שיפורים ובאגים נא לדווח בגיטהאב ולא כאן אחרת אצטרך שוב "לצאת לחופשה"

        גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

        יאיר דניאלי מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        4
        • pcinfogmachP pcinfogmach

          שלום חברה
          אפשר לכתוב פה פניות שוב בנושא התוסף
          נא להתמקד בשאלות ותהיות בלבד
          שיפורים ובאגים נא לדווח בגיטהאב ולא כאן אחרת אצטרך שוב "לצאת לחופשה"

          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1137

          @pcinfogmach אשמח לעזרה בזה - זה ממש דחוף לי!
          https://mitmachim.top/post/1187056

          yyrdnyl11@gmail.com

          pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

            @pcinfogmach אשמח לעזרה בזה - זה ממש דחוף לי!
            https://mitmachim.top/post/1187056

            pcinfogmachP מנותק
            pcinfogmachP מנותק
            pcinfogmach
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
            #1138

            @יאיר-דניאל
            תסיר את כלי קודש דרך המסיר הייעודי (בתפריט הסרת התוכנות של ווינדוס)
            תריץ תיקון מקומי של וורד
            תתחיל מחדש את המחשב
            ולאחר מכן תתקין את כלי קודש שוב

            לצערי תוספי וורד זה עסק שברירי

            גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ח חד בדרא השני

              @יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר

              pcinfogmachP מנותק
              pcinfogmachP מנותק
              pcinfogmach
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1139

              @חד-בדרא-השני
              מה זה אומר קרס? והאם מדובר בגרסה האחרונה של כלי קודש? והאם הופיעה איזוה שגיאה

              חבל שלא דיווחתם על זה בגיטהאב

              גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י יש שדה

                215f8fc4-07ea-461b-9a5f-208517a62469-image.png

                שלום וסליחה

                אין לי מושג אם דברו פה על הבעיה הזו

                pcinfogmachP מנותק
                pcinfogmachP מנותק
                pcinfogmach
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1140

                @יש-שדה
                הבעיה שהעלית עדיין קיימת?

                גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • pcinfogmachP מנותק
                  pcinfogmachP מנותק
                  pcinfogmach
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1141

                  עקב שינויים בקצי האיסנדקס מפעם לפעם יש צורך לאפס את האינדקס או לאפס את התוסף כרגיל כשזה קורה אני מכניס את זה במתקין שיאפס לכם את זה אוטומטית זהו פשר ההתנהגויות שהשונות בעת ההתקנה.
                  אם פיספסתם עידכון כלשהו ואתם נתקלים בבעיות ייתכן שצטרכו לעשות איפוס אינדקס או תוכנה בעצמכם

                  איתכם הסליחה

                  גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • pcinfogmachP pcinfogmach

                    @חד-בדרא-השני
                    מה זה אומר קרס? והאם מדובר בגרסה האחרונה של כלי קודש? והאם הופיעה איזוה שגיאה

                    חבל שלא דיווחתם על זה בגיטהאב

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלכסנדר צדש
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1142

                    @pcinfogmach כתב:

                    מה זה אומר קרס? והאם מדובר בגרסה האחרונה של כלי קודש? והאם הופיעה איזוה שגיאה

                    בגרסה האחרונה אין אצלי קריסות אך יש קצת קושי בפתיחת תצוגת הספרים, מופיע דף לבן לשניה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • pcinfogmachP pcinfogmach

                      שלום חברה
                      אפשר לכתוב פה פניות שוב בנושא התוסף
                      נא להתמקד בשאלות ותהיות בלבד
                      שיפורים ובאגים נא לדווח בגיטהאב ולא כאן אחרת אצטרך שוב "לצאת לחופשה"

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מומחה123
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1143

                      @pcinfogmach לגבי ההגדרה הזאת בתמונה
                      זה אמור לעבוד עם מאגר היברובוקס של ארון הספרים הדיגיטלי?
                      כי במאגר שלהם זה רק מספרים ללא שמות קבצים,
                      לכן זה לא עובד לי?
                      98e798ec-467d-4aad-b7b7-3e555b03c19c-image.jpeg

                      pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מומחה123

                        @pcinfogmach לגבי ההגדרה הזאת בתמונה
                        זה אמור לעבוד עם מאגר היברובוקס של ארון הספרים הדיגיטלי?
                        כי במאגר שלהם זה רק מספרים ללא שמות קבצים,
                        לכן זה לא עובד לי?
                        98e798ec-467d-4aad-b7b7-3e555b03c19c-image.jpeg

                        pcinfogmachP מנותק
                        pcinfogmachP מנותק
                        pcinfogmach
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
                        #1144

                        @מומחה123
                        זה אור לעבוד עם המאגר כמות שהוא
                        כלומר הדף של היברו בוקס של לי קודש אמור לפתוח קבצים משם אם הם קיימים ללא צרוך להוריד מהאינטרנט.
                        זה לא עובד לך בכלל?
                        איך הקבצים מאוחסנים שם? בתתי תיקיות או ישירות בתוך תקיית ה-books?

                        גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • pcinfogmachP pcinfogmach

                          @מומחה123
                          זה אור לעבוד עם המאגר כמות שהוא
                          כלומר הדף של היברו בוקס של לי קודש אמור לפתוח קבצים משם אם הם קיימים ללא צרוך להוריד מהאינטרנט.
                          זה לא עובד לך בכלל?
                          איך הקבצים מאוחסנים שם? בתתי תיקיות או ישירות בתוך תקיית ה-books?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מומחה123
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1145

                          @pcinfogmach ישירות בתוך תקיית ה-books
                          שמות הקבצים הם מספרים בלבד

                          pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ מומחה123

                            @pcinfogmach ישירות בתוך תקיית ה-books
                            שמות הקבצים הם מספרים בלבד

                            pcinfogmachP מנותק
                            pcinfogmachP מנותק
                            pcinfogmach
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1146

                            @מומחה123
                            וזה לא עושה את מה שאמרתי
                            כלומר האם זה פותח קבצים משם ללא צורך להוריד מאינטרנט (באם הם קיימים שם)?

                            גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נ נפתלי צבי יהודה

                              העיצוב תורני השתנה רק בעיצוב והסמלים או גם בקודים??

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נפתלי צבי יהודה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1147

                              נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                              העיצוב תורני השתנה רק בעיצוב הסמלים או גם בקודים??

                              @pcinfogmach ??

                              pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • נ נפתלי צבי יהודה

                                נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                                העיצוב תורני השתנה רק בעיצוב הסמלים או גם בקודים??

                                @pcinfogmach ??

                                pcinfogmachP מנותק
                                pcinfogmachP מנותק
                                pcinfogmach
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1148

                                @נפתלי-צבי-יהודה
                                בסמלים בלבד

                                גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • pcinfogmachP pcinfogmach

                                  @מומחה123
                                  וזה לא עושה את מה שאמרתי
                                  כלומר האם זה פותח קבצים משם ללא צורך להוריד מאינטרנט (באם הם קיימים שם)?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מומחה123
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1149

                                  @pcinfogmach ללא אינטרנט הוא כותב: נדרש חיבור לאינטרנט
                                  עם אינטרנט זה נראה שהוא מוריד את הספר מהאינטרנט

                                  pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מומחה123

                                    @pcinfogmach ללא אינטרנט הוא כותב: נדרש חיבור לאינטרנט
                                    עם אינטרנט זה נראה שהוא מוריד את הספר מהאינטרנט

                                    pcinfogmachP מנותק
                                    pcinfogmachP מנותק
                                    pcinfogmach
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1150

                                    יש משיהו שזה כן עובד לו?

                                    גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                    צדיק וטוב לו 0צ מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • pcinfogmachP pcinfogmach

                                      יש משיהו שזה כן עובד לו?

                                      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                      צדיק וטוב לו 0
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1151

                                      @pcinfogmach לי יש אינטרנט.
                                      עדיין הוא מראה סימן 'הורדה' על יד ספרים שכבר בתיקיה.

                                      צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                                        @pcinfogmach לי יש אינטרנט.
                                        עדיין הוא מראה סימן 'הורדה' על יד ספרים שכבר בתיקיה.

                                        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                        צדיק וטוב לו 0
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1152

                                        כשעשיתי לו 'שמירה', הוא שמר בהורדות, לכא' ההגיון שהוא ישמור בתיקיית ההיברו בוקס שהגדרתי, עבור פעם הבאה, לא?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • pcinfogmachP pcinfogmach

                                          יש משיהו שזה כן עובד לו?

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מומחה123
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1153

                                          @pcinfogmach איך הוא אמור לזהות את שם הספר,
                                          אם שם הקובץ הוא במספרים?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר