בקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן
-
@אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:
@משה-רבנו
לנגן שהבאת
מה עם זהלא יודע לא מכיר ניראה סבבה
https://www.rozenfeld.co.il/product/ap/eto-ap/hjkj/נגן-mir-mmp330-32g-mp3-יבואן-רשמי/?utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=clicks -
https://mexpressil.com/2-0-mp3-tiny-smartbass/
זה ממחסלים אבל ניראה לי שתקח את מה ש@aharontz אמר
בהצלחה!! -
@אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:
@משה-רבנו
לנגן שהבאת
מה עם זהלא יודע לא מכיר ניראה סבבה
https://www.rozenfeld.co.il/product/ap/eto-ap/hjkj/נגן-mir-mmp330-32g-mp3-יבואן-רשמי/?utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=clicks -
@משה-רבנו
https://he.aliexpress.com/item/1005007293231666.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.1.27bf7MQw7MQwUl&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&pdp_ext_f={"order"%3A"129"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"3339"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!33.58!3.60!!!66.63!7.15!%402140c1c317473170032915428ec54e!12000040092657732!rec!IL!!ABXZ&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreThisSeller|query_from%3A#nav-review -
@משה-רבנו
https://he.aliexpress.com/item/1005007293231666.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.1.27bf7MQw7MQwUl&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&pdp_ext_f={"order"%3A"129"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"3339"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!33.58!3.60!!!66.63!7.15!%402140c1c317473170032915428ec54e!12000040092657732!rec!IL!!ABXZ&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreThisSeller|query_from%3A#nav-review@אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:
@משה-רבנו
https://he.aliexpress.com/item/1005007293231666.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.1.27bf7MQw7MQwUl&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&pdp_ext_f={"order"%3A"129"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"3339"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!33.58!3.60!!!66.63!7.15!%402140c1c317473170032915428ec54e!12000040092657732!rec!IL!!ABXZ&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreThisSeller|query_from%3A#nav-reviewהיתכוונתי אליו
-
@אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:
@משה-רבנו
https://he.aliexpress.com/item/1005007293231666.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.1.27bf7MQw7MQwUl&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&pdp_ext_f={"order"%3A"129"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"3339"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!33.58!3.60!!!66.63!7.15!%402140c1c317473170032915428ec54e!12000040092657732!rec!IL!!ABXZ&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreThisSeller|query_from%3A#nav-reviewהיתכוונתי אליו
-
אתה רוצה עם וידיאו ? זה מפריע לך אם יש?
-
אתה רוצה עם וידיאו ? זה מפריע לך אם יש?
@יצחק-המלך-והחכם
בלי וידאו. עם רדיו -
@אלי-כ-0 אני משתמש בו המון לשמיעת הרצאות, מטעין אותו בממוצע פעם בשבוע ויותר
אני חושב שזה מכובד מאוד מנגן עם מסך מגע בלוטות ועוד שעולה פחות מ40 שח -
@אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
שווה כל שקל!!!
ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש... -
@אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
שווה כל שקל!!!
ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש...@aharontz כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:
@אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
שווה כל שקל!!!
ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש...אתה צודק אבל הפחד שלו לא שזה ישבר אלא מה איכות הסוללה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות