דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן

בקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
52 פוסטים 4 כותבים 2.5k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    משה רבנו
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    אבל זה לא מגע

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ משה רבנו

      אבל זה לא מגע

      א מנותק
      א מנותק
      אלי כ 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @משה-רבנו
      נכון. אבל נראה סוללה טובה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנותק
        מ מנותק
        משה רבנו
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        לא יודע תחליט מה יותר חשוב לכך מגע או סוללה
        אני אישית היתי לוקח את הנגן מעלי

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מ משה רבנו

          לא יודע תחליט מה יותר חשוב לכך מגע או סוללה
          אני אישית היתי לוקח את הנגן מעלי

          א מנותק
          א מנותק
          אלי כ 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @משה-רבנו
          https://he.aliexpress.com/item/1005007293231666.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.1.27bf7MQw7MQwUl&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&pdp_ext_f={"order"%3A"129"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"3339"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!33.58!3.60!!!66.63!7.15!%402140c1c317473170032915428ec54e!12000040092657732!rec!IL!!ABXZ&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreThisSeller|query_from%3A#nav-review

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אלי כ 0

            @משה-רבנו
            https://he.aliexpress.com/item/1005007293231666.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.1.27bf7MQw7MQwUl&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&pdp_ext_f={"order"%3A"129"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"3339"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!33.58!3.60!!!66.63!7.15!%402140c1c317473170032915428ec54e!12000040092657732!rec!IL!!ABXZ&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreThisSeller|query_from%3A#nav-review

            מ מנותק
            מ מנותק
            משה רבנו
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

            @משה-רבנו
            https://he.aliexpress.com/item/1005007293231666.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.1.27bf7MQw7MQwUl&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&pdp_ext_f={"order"%3A"129"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"3339"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!33.58!3.60!!!66.63!7.15!%402140c1c317473170032915428ec54e!12000040092657732!rec!IL!!ABXZ&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreThisSeller|query_from%3A#nav-review

            היתכוונתי אליו

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ משה רבנו

              @אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

              @משה-רבנו
              https://he.aliexpress.com/item/1005007293231666.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreThisSeller.1.27bf7MQw7MQwUl&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:3e08fce3-d5b9-46fd-83b0-374cf3069f5f,tpp_buckets:668%232846%238114%231999&pdp_ext_f={"order"%3A"129"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"3339"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!33.58!3.60!!!66.63!7.15!%402140c1c317473170032915428ec54e!12000040092657732!rec!IL!!ABXZ&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreThisSeller|query_from%3A#nav-review

              היתכוונתי אליו

              א מנותק
              א מנותק
              אלי כ 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @משה-רבנו
              התלהבתי דווקא מהנגן שאתה שלחת אבל רציתי לשאול על החנות ועל כמה פרטים יש לך אותו?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                משה רבנו
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                לא אבל תישאל את@aharontz הוא אמר שהוא קנה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יצחק המלך והחכם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  אתה רוצה עם וידיאו ? זה מפריע לך אם יש?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יצחק המלך והחכם

                    אתה רוצה עם וידיאו ? זה מפריע לך אם יש?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלי כ 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @יצחק-המלך-והחכם
                    בלי וידאו. עם רדיו

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      משה רבנו
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @אלי-כ-0 תדבר ישיר עם @aharontz יש לו את הנגן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א אלי כ 0

                        @aharontz
                        נראה ממש טוב אבל חיי סוללה לא משהו..

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aharontz
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @אלי-כ-0 אני משתמש בו המון לשמיעת הרצאות, מטעין אותו בממוצע פעם בשבוע ויותר
                        אני חושב שזה מכובד מאוד מנגן עם מסך מגע בלוטות ועוד שעולה פחות מ40 שח

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A aharontz

                          @אלי-כ-0 אני משתמש בו המון לשמיעת הרצאות, מטעין אותו בממוצע פעם בשבוע ויותר
                          אני חושב שזה מכובד מאוד מנגן עם מסך מגע בלוטות ועוד שעולה פחות מ40 שח

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלי כ 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @aharontz
                          זה נראה שהסוללה לא משו. והביקורות אומרות שזה פלסטיק זול

                          מ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • א אלי כ 0

                            @aharontz
                            זה נראה שהסוללה לא משו. והביקורות אומרות שזה פלסטיק זול

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            משה רבנו
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

                            @aharontz
                            זה נראה שהסוללה לא משו. והביקורות אומרות שזה פלסטיק זול

                            אני יותר סומך על@aharontz מאשר על ביקורות ו@aharontz אומר שהסוללה טובה אז אני במקומך היתי קונה את מה שהוא אמר
                            בהצלחה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אלי כ 0

                              @aharontz
                              זה נראה שהסוללה לא משו. והביקורות אומרות שזה פלסטיק זול

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aharontz
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
                              שווה כל שקל!!!
                              ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
                              במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש...

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • A aharontz

                                @אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
                                שווה כל שקל!!!
                                ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
                                במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש...

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה רבנו
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @aharontz כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

                                @אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
                                שווה כל שקל!!!
                                ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
                                במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש...

                                אתה צודק אבל הפחד שלו לא שזה ישבר אלא מה איכות הסוללה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אלי כ 0

                                  @יצחק-המלך-והחכם
                                  בלי וידאו. עם רדיו

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יצחק המלך והחכם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @אלי-כ-0
                                  יש לך את הדינמיט וגם נגן של דוקו הקטן והגדול אם אני לא טועה יש לך בשניהם אפשרות לבחור אם רדיו או בלי

                                  א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יצחק המלך והחכם

                                    @אלי-כ-0
                                    יש לך את הדינמיט וגם נגן של דוקו הקטן והגדול אם אני לא טועה יש לך בשניהם אפשרות לבחור אם רדיו או בלי

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אלי כ 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @יצחק-המלך-והחכם
                                    תודה.
                                    זה מגע? חיי סוללה? יש לך קישור?

                                    י מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אלי כ 0

                                      @יצחק-המלך-והחכם
                                      תודה.
                                      זה מגע? חיי סוללה? יש לך קישור?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יצחק המלך והחכם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      אני מנמל אני צריך 0 מוניטין כדי לשלוח קישורים הכנתי שלחתי וזה מה שכתבבו לי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אלי כ 0

                                        @יצחק-המלך-והחכם
                                        תודה.
                                        זה מגע? חיי סוללה? יש לך קישור?

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משה רבנו
                                        מורחק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

                                        @יצחק-המלך-והחכם
                                        תודה.
                                        זה מגע? חיי סוללה? יש לך קישור?

                                        לאיזה נגן אתה רוצה אני יעלה לך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יצחק המלך והחכם

                                          @אלי-כ-0
                                          יש לך את הדינמיט וגם נגן של דוקו הקטן והגדול אם אני לא טועה יש לך בשניהם אפשרות לבחור אם רדיו או בלי

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלי כ 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

                                          יש לך את הדינמיט וגם נגן של דוקו הקטן והגדול

                                          זה @משה-רבנו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר