דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן

בקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
52 פוסטים 4 כותבים 2.5k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    משה רבנו
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @אלי-כ-0 תדבר ישיר עם @aharontz יש לו את הנגן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אלי כ 0

      @aharontz
      נראה ממש טוב אבל חיי סוללה לא משהו..

      A מנותק
      A מנותק
      aharontz
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @אלי-כ-0 אני משתמש בו המון לשמיעת הרצאות, מטעין אותו בממוצע פעם בשבוע ויותר
      אני חושב שזה מכובד מאוד מנגן עם מסך מגע בלוטות ועוד שעולה פחות מ40 שח

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A aharontz

        @אלי-כ-0 אני משתמש בו המון לשמיעת הרצאות, מטעין אותו בממוצע פעם בשבוע ויותר
        אני חושב שזה מכובד מאוד מנגן עם מסך מגע בלוטות ועוד שעולה פחות מ40 שח

        א מנותק
        א מנותק
        אלי כ 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @aharontz
        זה נראה שהסוללה לא משו. והביקורות אומרות שזה פלסטיק זול

        מ A 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אלי כ 0

          @aharontz
          זה נראה שהסוללה לא משו. והביקורות אומרות שזה פלסטיק זול

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה רבנו
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

          @aharontz
          זה נראה שהסוללה לא משו. והביקורות אומרות שזה פלסטיק זול

          אני יותר סומך על@aharontz מאשר על ביקורות ו@aharontz אומר שהסוללה טובה אז אני במקומך היתי קונה את מה שהוא אמר
          בהצלחה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אלי כ 0

            @aharontz
            זה נראה שהסוללה לא משו. והביקורות אומרות שזה פלסטיק זול

            A מנותק
            A מנותק
            aharontz
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
            שווה כל שקל!!!
            ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
            במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש...

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • A aharontz

              @אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
              שווה כל שקל!!!
              ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
              במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש...

              מ מנותק
              מ מנותק
              משה רבנו
              מורחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @aharontz כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

              @אלי-כ-0 אין לי אינטרס בחברה (עדיין) נכון להיום יש לי 3 כאלו בבית וקיניתי לחברים הרבה. זה מפלסטיק. הנגן מאוד זול, לא הפלסטיק.
              שווה כל שקל!!!
              ואתה יודע מה, ביחס למחיר של הכי זול בחנויות כאן, אתה יכול לקנות 3 אם אתה מפחד שישבר.
              במחיר הזה אני הייתי שובר אותו כל חצי שנה וקונה חדש...

              אתה צודק אבל הפחד שלו לא שזה ישבר אלא מה איכות הסוללה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אלי כ 0

                @יצחק-המלך-והחכם
                בלי וידאו. עם רדיו

                י מנותק
                י מנותק
                יצחק המלך והחכם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @אלי-כ-0
                יש לך את הדינמיט וגם נגן של דוקו הקטן והגדול אם אני לא טועה יש לך בשניהם אפשרות לבחור אם רדיו או בלי

                א 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • י יצחק המלך והחכם

                  @אלי-כ-0
                  יש לך את הדינמיט וגם נגן של דוקו הקטן והגדול אם אני לא טועה יש לך בשניהם אפשרות לבחור אם רדיו או בלי

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלי כ 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @יצחק-המלך-והחכם
                  תודה.
                  זה מגע? חיי סוללה? יש לך קישור?

                  י מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלי כ 0

                    @יצחק-המלך-והחכם
                    תודה.
                    זה מגע? חיי סוללה? יש לך קישור?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יצחק המלך והחכם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    אני מנמל אני צריך 0 מוניטין כדי לשלוח קישורים הכנתי שלחתי וזה מה שכתבבו לי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלי כ 0

                      @יצחק-המלך-והחכם
                      תודה.
                      זה מגע? חיי סוללה? יש לך קישור?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משה רבנו
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @אלי-כ-0 כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

                      @יצחק-המלך-והחכם
                      תודה.
                      זה מגע? חיי סוללה? יש לך קישור?

                      לאיזה נגן אתה רוצה אני יעלה לך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יצחק המלך והחכם

                        @אלי-כ-0
                        יש לך את הדינמיט וגם נגן של דוקו הקטן והגדול אם אני לא טועה יש לך בשניהם אפשרות לבחור אם רדיו או בלי

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלי כ 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

                        יש לך את הדינמיט וגם נגן של דוקו הקטן והגדול

                        זה @משה-רבנו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה רבנו
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה רבנו
                          #34

                          @אלי-כ-0 יש לך מטמו אחד שניראה טוב
                          https://www.temu.com/ul/kuiper/un9.html?subj=goods-un&_bg_fs=1&_p_jump_id=894&_x_vst_scene=adg&goods_id=601100040769753&sku_id=17594436088461&adg_ctx=a-ef24f7a2~c-d40ab9ac~f-7c379652&_x_ads_sub_channel=shopping&_p_rfs=1&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17594436088461&_x_ns_gid=601100040769753&mrk_rec=1&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=5089574704&_x_login_type=Google&_x_ads_account=4833500095&_x_ads_set=21753077665&_x_ads_id=169003775738&_x_ads_creative_id=714983622635&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=Cj0KCQjwxJvBBhDuARIsAGUgNfgW7W6RP6FjoZwLBVmDVy74llb9wQkcGbhHFwwVr2Hhnv8NumKneBMaApj7EALw_wcB&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=5089574704-he-17594436088461&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=CkAKCAjwoZbBBhBjEjAAmF4fjo-3u-gCy56bnZQh730CsmyZGFRx-lGXqTlkbiUzVLWXA6DB-o7DYdC1otYaAsXJ&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICELq_w9_ddzROoe0n4lHf9jE&_x_ns_targetid=pla-2409061293824&gad_source=1&gad_campaignid=21753077665&gbraid=0AAAAAo4mICELq_w9_ddzROoe0n4lHf9jE&gclid=Cj0KCQjwxJvBBhDuARIsAGUgNfgW7W6RP6FjoZwLBVmDVy74llb9wQkcGbhHFwwVr2Hhnv8NumKneBMaApj7EALw_wcB
                          וזה הדינמיט
                          https://mexpressil.com/נגן-דינומייט-mp3/?gad_source=1&gad_campaignid=20955881214&gbraid=0AAAAADwp4xhW3FRyv-dDfWLUsHjrlaviT&gclid=Cj0KCQjwxJvBBhDuARIsAGUgNfhcW6eVuMeNXwOV0aqZ-RJ7sZAcTZhynhcdESUV2gfs3xeq6V7MBccaAicNEALw_wcB

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            משה רבנו
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            https://www.merkaz-electronica-sheonim.co.il/items/7822400
                            דוקו

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              משה רבנו
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              עוד סוג של דוקו
                              https://www.merkaz-electronica-sheonim.co.il/items/7822405

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ משה רבנו

                                https://www.merkaz-electronica-sheonim.co.il/items/7822400
                                דוקו

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יצחק המלך והחכם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                @משה-רבנו
                                התכוונתי לדוקו בלאק

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משה רבנו
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  זה? https://www.merkaz-electronica-sheonim.co.il/items/3627732

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משה רבנו
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    זה מיני בלאק
                                    https://www.gamby.co.il/he/mini-black.html?lang=he

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מ משה רבנו

                                      זה? https://www.merkaz-electronica-sheonim.co.il/items/3627732

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יצחק המלך והחכם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #40

                                      @משה-רבנו כן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משה רבנו

                                        @אלי-כ-0 יש לך מטמו אחד שניראה טוב
                                        https://www.temu.com/ul/kuiper/un9.html?subj=goods-un&_bg_fs=1&_p_jump_id=894&_x_vst_scene=adg&goods_id=601100040769753&sku_id=17594436088461&adg_ctx=a-ef24f7a2~c-d40ab9ac~f-7c379652&_x_ads_sub_channel=shopping&_p_rfs=1&_x_ns_prz_type=-1&_x_ns_sku_id=17594436088461&_x_ns_gid=601100040769753&mrk_rec=1&_x_ads_channel=google&_x_gmc_account=5089574704&_x_login_type=Google&_x_ads_account=4833500095&_x_ads_set=21753077665&_x_ads_id=169003775738&_x_ads_creative_id=714983622635&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=Cj0KCQjwxJvBBhDuARIsAGUgNfgW7W6RP6FjoZwLBVmDVy74llb9wQkcGbhHFwwVr2Hhnv8NumKneBMaApj7EALw_wcB&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=5089574704-he-17594436088461&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=CkAKCAjwoZbBBhBjEjAAmF4fjo-3u-gCy56bnZQh730CsmyZGFRx-lGXqTlkbiUzVLWXA6DB-o7DYdC1otYaAsXJ&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICELq_w9_ddzROoe0n4lHf9jE&_x_ns_targetid=pla-2409061293824&gad_source=1&gad_campaignid=21753077665&gbraid=0AAAAAo4mICELq_w9_ddzROoe0n4lHf9jE&gclid=Cj0KCQjwxJvBBhDuARIsAGUgNfgW7W6RP6FjoZwLBVmDVy74llb9wQkcGbhHFwwVr2Hhnv8NumKneBMaApj7EALw_wcB
                                        וזה הדינמיט
                                        https://mexpressil.com/נגן-דינומייט-mp3/?gad_source=1&gad_campaignid=20955881214&gbraid=0AAAAADwp4xhW3FRyv-dDfWLUsHjrlaviT&gclid=Cj0KCQjwxJvBBhDuARIsAGUgNfhcW6eVuMeNXwOV0aqZ-RJ7sZAcTZhynhcdESUV2gfs3xeq6V7MBccaAicNEALw_wcB

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יצחק המלך והחכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        @משה-רבנו
                                        מטמו זה עם וידיאו אם אני לא טועה לא?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יצחק המלך והחכם

                                          @משה-רבנו
                                          מטמו זה עם וידיאו אם אני לא טועה לא?

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          משה רבנו
                                          מורחק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה רבנו
                                          #42

                                          @יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | mp3 קומפקטי וקטן:

                                          @משה-רבנו
                                          מטמו זה עם וידיאו אם אני לא טועה לא?

                                          לא יודע אפשר לבדוק במיפרט

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר