דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. הסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו

הסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
136 פוסטים 27 כותבים 9.2k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוד המלך 3

    @רוצה-שלום האם שינית IMEI בסוף אם כן איך?
    התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 % בדומה למה ש @שניאור-שמח ועוד כמה שהתלוננו על F22 PRO פה

    @EBA כתבת פה ששינית IMEI ל R77 באיזה תוכנה השתמשת?

    א מנותק
    א מנותק
    אחוות טרמפיסטים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #120

    @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

    התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 %

    עכשיו אני רואה שלא הצלחת עם התוכנה הזו
    לי זה עבד בשתי מחשבים שונים
    אם אתה באשדוד אין לי בעיה לנסות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ל מנותק
      ל מנותק
      לודאי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #121

      קניתי מהמוכר שהובא כאן את הדגם R77 PRO מישהו יכול להעלות כאן בבקשה גירסא 'פתוח להתקנות' לדגם הנ"ל? דהיינו שאפשר להכניס אפליקציות APK ע"י בלוטות' וכו'?
      זה יעזור לי ממששש

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • EBAE EBA

        שלום לכולם
        היות ומכשירי הF21PRO ככל הנראה יסיימו את דרכם בסוף השנה למניינם או קצת לאחר מכן, לדעתי התחליף הטוב ביותר לזה יהיה הDOOV, שהוא ממש דומה ברוב המאפיינים.
        היה לי במשך כחודשיים את הDOOV R77 הרגיל, וכעת עברתי לפרו. שניהם אגב משתמשים באותה קושחה.
        את הראשון הזמנתי מהמוכר הזה ואת הפרו מהמוכר הזה אבל הוא מוכר מעצבן, שעכשיו במשך שבועיים לא שולח את החבילה ולא מגיב להודעות. יש עוד מוכרים שיש להם את זה. עדכון: לקח זמן, אבל בסוף הוא שלח, והגיע.

        להלן סקירה:

        סוללה - לא להיט, אצלי מספיקה ליום אחד בערך, אבל - אצלי יש שני סימים פעילים, פלוס וויפי, פלוס בלוטוס מחובר כל היום.
        לגבי הנתונים הרשמיים שלה: רשמית בדוב הרגיל זו סוללה 2100 ובפרו זו 3000. למעשה במדבקה בתוך המכשיר על שניהם כתוב 2100, ובנתונים שהוצאתי עם ADB שניהם 3000... משהו מוזר. לא יודע איך לבדוק מה באמת באמת.
        מגע - חביב, כמו הF21PRO גודל מסך 2.8

        כפתורים - כפתורים מצויינים ונוחים, אחרי חצי שנת שימוש מסיבי מאוד כפתור אחד התחיל ממש טיפה לזייף,וצריך ללחוץ עליו טיפונת יותר חזק.אבל בלי השוואה לזוועה שהיתה בF21.
        לשאלת רבים - בשניהם אין מקשי ווליום.

        קליטה - פצצה, עובד VOLTE אמיתי בסים כשר הוט-מובייל, וגם בסלקום.

        בלוטוס - מהיר וחזק.

        רטט - לא מספיק חזק. אפשר לפספס לעיתים רחוקות.

        מראה - חיצונית הוא נראה בול אחד לאחד כמו השיאומי מקשים הראשון [QIN1], ולכן מן הסתם יתאים לו המגן והמגן מסך שלו. [לי הגיע מגן אחורי עם המכשיר, ומגן מסך שמתי את של הF21PRO כי הנחתי שהוא יתאים יותר למסך מגע, זה לא בול הגודל, אבל יושב נהדר].

        מצלמה - בדוב הרגיל אין מצלמה וכמו"כ אין פנס, בפרו יש מצלמה ופנס. המצלמה קצת פחות איכותית מהF21, אבל יותר מהיאנג...

        מעלות - שני סימים! או סים וכרטיס. אנדרואיד 13

        אם יש עוד שאלות מוזמנים לשאול.

        להכשרה - אפשר לשאוב את הבוט ולהשריש במגי'סק, פתיחת בוטלאודר עובדת עם פקודה פשוטה:

        fastboot flashing unlock
        

        אבל בשביל למחוק אפליקציות מערכת צריך לצרוב שוב גם את מחיצת vbmeta_a עם ביטול האימות, עם פקודה

        fastboot --disable-verity --disable-verification flash vbmeta_a vbmeta_a.img
        

        אה, ולא לשכוח לשנות צלצול מיד, כי הצלצול המקורי הוא שיר של אשה בסינית, וכדי ביזיון וקצף...

        ל מנותק
        ל מנותק
        לודאי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #122

        @EBA קניתי את המכשיר מהמוכר שנתת. יש סיכוי שתוכל לעזור לי עם גירסא פתוח להתקנות עבור המכשיר בבקשה?

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל לודאי

          @EBA קניתי את המכשיר מהמוכר שנתת. יש סיכוי שתוכל לעזור לי עם גירסא פתוח להתקנות עבור המכשיר בבקשה?

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #123

          @לודאי אני לא מבין מה אתה מתכוון, זה מגיע עם גרסה פתוחה לכל מה שבא לך.

          התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
          050-4133851

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • EBAE EBA

            @לודאי אני לא מבין מה אתה מתכוון, זה מגיע עם גרסה פתוחה לכל מה שבא לך.

            ל מנותק
            ל מנותק
            לודאי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #124

            @EBA זה העניין... לא רוצה שיהיה לי בצורה נגישה להוריד כל מיני אפליקציות.. בבחינת ואל תביאני לידי נסיון.. אבל כשארצה בנק, מייל, קופ"ח.. אוכל הוריד.. אא"כ יש לך רעיון אחר בשבילי, אשמח לשמוע..
            אגב, אם הזמנתי את גירסת ה HIBROW או איך שלא מאייתים את זה, זה אשכרה בעברית נכון?

            EBAE י 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • י מנותק
              י מנותק
              ישראל123
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #125

              יש למישהו גרסה עבור הרגיל?
              ודרך אגב יכול להיות שהשם של זה הוא R700?

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לודאי

                @EBA זה העניין... לא רוצה שיהיה לי בצורה נגישה להוריד כל מיני אפליקציות.. בבחינת ואל תביאני לידי נסיון.. אבל כשארצה בנק, מייל, קופ"ח.. אוכל הוריד.. אא"כ יש לך רעיון אחר בשבילי, אשמח לשמוע..
                אגב, אם הזמנתי את גירסת ה HIBROW או איך שלא מאייתים את זה, זה אשכרה בעברית נכון?

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #126

                @לודאי כתב:

                לא רוצה שיהיה לי בצורה נגישה להוריד כל מיני אפליקציות.. בבחינת ואל תביאני לידי נסיון.. אבל כשארצה בנק, מייל, קופ"ח.. אוכל הוריד.. אא"כ יש לך רעיון אחר בשבילי, אשמח לשמוע..

                אז לא, לא הבנתי. אתה רוצה שתוכל להתקין אבל לא תוכל להתקין? או שלא תוכל להתקין אבל כן תוכל?

                אגב, אם הזמנתי את גירסת ה HIBROW או איך שלא מאייתים את זה, זה אשכרה בעברית נכון?

                אשכרה.

                התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
                050-4133851

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😂
                0
                • י ישראל123

                  יש למישהו גרסה עבור הרגיל?
                  ודרך אגב יכול להיות שהשם של זה הוא R700?

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לודאי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #127

                  @ישראל123 לא

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ל לודאי

                    @EBA זה העניין... לא רוצה שיהיה לי בצורה נגישה להוריד כל מיני אפליקציות.. בבחינת ואל תביאני לידי נסיון.. אבל כשארצה בנק, מייל, קופ"ח.. אוכל הוריד.. אא"כ יש לך רעיון אחר בשבילי, אשמח לשמוע..
                    אגב, אם הזמנתי את גירסת ה HIBROW או איך שלא מאייתים את זה, זה אשכרה בעברית נכון?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יונימדיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #128

                    @לודאי אתה יכול להתקין אפליקציה כמו קיידרואיד או אייבלוק - לחסימת המכשיר - יש שם אפשרות למנוע התקנת אפליקציות.

                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ל לודאי

                      @ישראל123 לא

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל123
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #129

                      @לודאי כתב:

                      @ישראל123 לא

                      מה לא?

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י ישראל123

                        @לודאי כתב:

                        @ישראל123 לא

                        מה לא?

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לודאי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #130

                        @ישראל123 לגבי גירסא רגילה, טוענים פה שהמכשיר מגיע כשהוא כבר עם גירסא פתוחה להתקנות. ובקשר למה שכתבת על שם המכשיר אז שמו הוא R 77 ולא R700

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יונימדיה

                          @לודאי אתה יכול להתקין אפליקציה כמו קיידרואיד או אייבלוק - לחסימת המכשיר - יש שם אפשרות למנוע התקנת אפליקציות.

                          ל מנותק
                          ל מנותק
                          לודאי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #131

                          @יונימדיה ממש תודה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ל לודאי

                            @ישראל123 לגבי גירסא רגילה, טוענים פה שהמכשיר מגיע כשהוא כבר עם גירסא פתוחה להתקנות. ובקשר למה שכתבת על שם המכשיר אז שמו הוא R 77 ולא R700

                            י מנותק
                            י מנותק
                            ישראל123
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #132

                            @לודאי איך אני יכול לדעת את הדגם שיש לי במידע אין שום אזכור רק מצאתי על מגירת הסים את ההטבעה R700

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י ישראל123

                              @לודאי איך אני יכול לדעת את הדגם שיש לי במידע אין שום אזכור רק מצאתי על מגירת הסים את ההטבעה R700

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד המלך 3
                              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
                              #133

                              @ישראל123 צלם
                              זה?

                              S54af492a3c6c49259240e2060421484ac.jpg

                              אם כן אז השם שלו R70
                              וזה לא המכשיר המדובר בשרשור
                              אולי זה גרסה חדשה ל DOOV R17 PRO

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דוד המלך 3

                                @ישראל123 צלם
                                זה?

                                S54af492a3c6c49259240e2060421484ac.jpg

                                אם כן אז השם שלו R70
                                וזה לא המכשיר המדובר בשרשור
                                אולי זה גרסה חדשה ל DOOV R17 PRO

                                י מנותק
                                י מנותק
                                ישראל123
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #134

                                @דוד-המלך-3 101108d6-7237-43b5-bb3f-1d2c92c852fe-image.jpeg 49da9c72-56d8-4b97-91dd-338ce5f792db-image.jpeg

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י ישראל123

                                  @דוד-המלך-3 101108d6-7237-43b5-bb3f-1d2c92c852fe-image.jpeg 49da9c72-56d8-4b97-91dd-338ce5f792db-image.jpeg

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דוד המלך 3
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #135

                                  @ישראל123 DOOV R17 PRO

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד דוד המלך 3

                                    @ישראל123 DOOV R17 PRO

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    ישראל123
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #136

                                    @דוד-המלך-3 תודה! על סמך מה אתה מחליט?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר