הסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו
-
@מישהו12 לא יודע אני על dumbDruid
אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?
התוכנה מתחילה ונעצרת ב-29%@דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:
אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?
מה עשית בסוף?
הצלחת להכניס סים כשר? -
@דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:
אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?
מה עשית בסוף?
הצלחת להכניס סים כשר?@אחרית-לעמך לא
-
@דוד-המלך-3 ניסית חוץ ממה שכתבת למעלה עוד אפשרויות?
-
בזמנו שהיה לי את המכשיר והוא היה מתאפס לי כל יומיים זה היה לוקח דקה
-
בזמנו שהיה לי את המכשיר והוא היה מתאפס לי כל יומיים זה היה לוקח דקה
@אחוות-טרמפיסטים לא כל כך הבנתי הגבת בנושא של IMEI?
-
@אחוות-טרמפיסטים לא כל כך הבנתי הגבת בנושא של IMEI?
@דוד-המלך-3 שזה היה ממש קל לשנות שיקבל סים כשר
-
@דוד-המלך-3 שזה היה ממש קל לשנות שיקבל סים כשר
@אחוות-טרמפיסטים תוכל להסביר בבקשה איך?
-
@רוצה-שלום האם שינית IMEI בסוף אם כן איך?
התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 % בדומה למה ש @שניאור-שמח ועוד כמה שהתלוננו על F22 PRO פה@דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:
התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 %
עכשיו אני רואה שלא הצלחת עם התוכנה הזו
לי זה עבד בשתי מחשבים שונים
אם אתה באשדוד אין לי בעיה לנסות -
שלום לכולם
היות ומכשירי הF21PRO ככל הנראה יסיימו את דרכם בסוף השנה למניינם או קצת לאחר מכן, לדעתי התחליף הטוב ביותר לזה יהיה הDOOV, שהוא ממש דומה ברוב המאפיינים.
היה לי במשך כחודשיים את הDOOV R77 הרגיל, וכעת עברתי לפרו. שניהם אגב משתמשים באותה קושחה.
את הראשון הזמנתי מהמוכר הזה ואת הפרו מהמוכר הזה אבל הוא מוכר מעצבן, שעכשיו במשך שבועיים לא שולח את החבילה ולא מגיב להודעות. יש עוד מוכרים שיש להם את זה. עדכון: לקח זמן, אבל בסוף הוא שלח, והגיע.להלן סקירה:
סוללה - לא להיט, אצלי מספיקה ליום אחד בערך, אבל - אצלי יש שני סימים פעילים, פלוס וויפי, פלוס בלוטוס מחובר כל היום.
לגבי הנתונים הרשמיים שלה: רשמית בדוב הרגיל זו סוללה 2100 ובפרו זו 3000. למעשה במדבקה בתוך המכשיר על שניהם כתוב 2100, ובנתונים שהוצאתי עם ADB שניהם 3000... משהו מוזר. לא יודע איך לבדוק מה באמת באמת.
מגע - חביב, כמו הF21PRO גודל מסך 2.8כפתורים - כפתורים מצויינים ונוחים, אחרי חצי שנת שימוש מסיבי מאוד כפתור אחד התחיל ממש טיפה לזייף,וצריך ללחוץ עליו טיפונת יותר חזק.אבל בלי השוואה לזוועה שהיתה בF21.
לשאלת רבים - בשניהם אין מקשי ווליום.קליטה - פצצה, עובד VOLTE אמיתי בסים כשר הוט-מובייל, וגם בסלקום.
בלוטוס - מהיר וחזק.
רטט - לא מספיק חזק. אפשר לפספס לעיתים רחוקות.
מראה - חיצונית הוא נראה בול אחד לאחד כמו השיאומי מקשים הראשון [QIN1], ולכן מן הסתם יתאים לו המגן והמגן מסך שלו. [לי הגיע מגן אחורי עם המכשיר, ומגן מסך שמתי את של הF21PRO כי הנחתי שהוא יתאים יותר למסך מגע, זה לא בול הגודל, אבל יושב נהדר].
מצלמה - בדוב הרגיל אין מצלמה וכמו"כ אין פנס, בפרו יש מצלמה ופנס. המצלמה קצת פחות איכותית מהF21, אבל יותר מהיאנג...
מעלות - שני סימים! או סים וכרטיס. אנדרואיד 13
אם יש עוד שאלות מוזמנים לשאול.
להכשרה - אפשר לשאוב את הבוט ולהשריש במגי'סק, פתיחת בוטלאודר עובדת עם פקודה פשוטה:
fastboot flashing unlockאבל בשביל למחוק אפליקציות מערכת צריך לצרוב שוב גם את מחיצת vbmeta_a עם ביטול האימות, עם פקודה
fastboot --disable-verity --disable-verification flash vbmeta_a vbmeta_a.imgאה, ולא לשכוח לשנות צלצול מיד, כי הצלצול המקורי הוא שיר של אשה בסינית, וכדי ביזיון וקצף...
-
@EBA קניתי את המכשיר מהמוכר שנתת. יש סיכוי שתוכל לעזור לי עם גירסא פתוח להתקנות עבור המכשיר בבקשה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות