דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. הסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו

הסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
123 פוסטים 25 כותבים 9.1k צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוסי הטכנאי

    ראיתי עכשיו בעלי שיצא דגם חדש של doov r70 עם 6 ראם ומסך גדול.
    מניסיון שלי עם החברה הזו (בדגם r77 pro) לא ממליץ.
    https://he.aliexpress.com/item/1005010266099405.html?spm=a2g0o.tm1000027200.7420763720.1.72535d5adxlxfW&afTraceInfo=1005010266099405__pc__recallUserLandingRecommendPage__xxdX1fK__1763727444571&aecmd=true&gatewayAdapt=glo2isr
    יש גירסה בלי מצלמה
    https://he.aliexpress.com/item/1005010266569324.html?spm=a2g0o.tm1000027200.7420763720.34.72535d5adxlxfW&afTraceInfo=1005010266569324__pc__recallUserLandingRecommendPage__gODWZKz__1763727612718&aecmd=true&gatewayAdapt=glo2isr

    ס מנותק
    ס מנותק
    סוף הרחוב
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #103

    @יוסי-הטכנאי כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

    ראיתי עכשיו בעלי שיצא דגם חדש של doov r70 עם 6 ראם ומסך גדול.
    מניסיון שלי עם החברה הזו (בדגם r77 pro) לא ממליץ.
    https://he.aliexpress.com/item/1005010266099405.html?spm=a2g0o.tm1000027200.7420763720.1.72535d5adxlxfW&afTraceInfo=1005010266099405__pc__recallUserLandingRecommendPage__xxdX1fK__1763727444571&aecmd=true&gatewayAdapt=glo2isr
    יש גירסה בלי מצלמה
    https://he.aliexpress.com/item/1005010266569324.html?spm=a2g0o.tm1000027200.7420763720.34.72535d5adxlxfW&afTraceInfo=1005010266569324__pc__recallUserLandingRecommendPage__gODWZKz__1763727612718&aecmd=true&gatewayAdapt=glo2isr

    אז למה העלית? 😂

    ואכן, גם אני לא ממליץ.
    זו חברה שיכולה לשמש כסמל ודוגמא לכך שהמפרט על הנייר שוה לצור על פי צלוחיתו ומטה, אם בכלל.
    זבל סיני מרוכז.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ר רוצה שלום

      היי יש לי את הR77 הרגיל רציתי לדעת איך אני מחליף לו את IMEI רק על סים 1?
      ניסיתי עם Maui Meta והוא לא קולט את המכשיר ורציתי לדעת מה זה אומר ה"הכשרה" מה זה חוסם לי?

      ד מנותק
      ד מנותק
      דוד המלך 3
      כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
      #104

      @רוצה-שלום האם שינית IMEI בסוף אם כן איך?
      התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 % בדומה למה ש @שניאור-שמח ועוד כמה שהתלוננו על F22 PRO פה

      @EBA כתבת פה ששינית IMEI ל R77 באיזה תוכנה השתמשת?

      D EBAE א 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ד דוד המלך 3

        @רוצה-שלום האם שינית IMEI בסוף אם כן איך?
        התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 % בדומה למה ש @שניאור-שמח ועוד כמה שהתלוננו על F22 PRO פה

        @EBA כתבת פה ששינית IMEI ל R77 באיזה תוכנה השתמשת?

        D מנותק
        D מנותק
        DYDY6137
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #105

        @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

        @רוצה-שלום האם שינית IMEI בסוף אם כן איך?
        התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 % בדומה למה ש @שניאור_שמח ועוד כמה שהתלוננו על F22 PRO פה

        @EBA כתבת פה ששינית IMEI ל R77 באיזה תוכנה השתמשת?

        אני שיניתי בכמה תוכנות שיש בפורום באמת הרבה פעמים זה לא קורה את המכשיר נראה לי שצריך לשים את מצב הUSB על טעינה בלבד בברירת מחדל לפני שמכבים את הטלפון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ד דוד המלך 3

          @רוצה-שלום האם שינית IMEI בסוף אם כן איך?
          התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 % בדומה למה ש @שניאור-שמח ועוד כמה שהתלוננו על F22 PRO פה

          @EBA כתבת פה ששינית IMEI ל R77 באיזה תוכנה השתמשת?

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #106

          @דוד-המלך-3

          @EBA כתבת פה ששינית IMEI ל R77 באיזה תוכנה השתמשת?

          Modem META ver 10.1952.0.03

          התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
          050-4133851

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            @דוד-המלך-3

            @EBA כתבת פה ששינית IMEI ל R77 באיזה תוכנה השתמשת?

            Modem META ver 10.1952.0.03

            ד מנותק
            ד מנותק
            דוד המלך 3
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #107

            @EBA תודה, נקלט לך על הפעם הראשונה?
            אצלי תקוע על 29/19 % ללא תזוזה

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דוד המלך 3

              @EBA תודה, נקלט לך על הפעם הראשונה?
              אצלי תקוע על 29/19 % ללא תזוזה

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד המלך 3
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #108

              20251125_161726.jpg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דוד המלך 3

                @מישהו12
                VID_20251115_231259_924.mp4
                לחיצה על מקש ניווט תחתון והמקש האמצעי מקפיצה את ההודעה לפני האיפוס

                מישהו12מ מנותק
                מישהו12מ מנותק
                מישהו12
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #109

                @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

                @מישהו12
                VID_20251115_231259_924.mp4
                לחיצה על מקש ניווט תחתון והמקש האמצעי מקפיצה את ההודעה לפני האיפוס

                כשהטלפון על אנגלית, זה עדיין מציג התראה בסינית?

                הבלוג שלי
                https://aiv-dev.com/he-IL/

                ד ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מישהו12מ מישהו12

                  @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

                  @מישהו12
                  VID_20251115_231259_924.mp4
                  לחיצה על מקש ניווט תחתון והמקש האמצעי מקפיצה את ההודעה לפני האיפוס

                  כשהטלפון על אנגלית, זה עדיין מציג התראה בסינית?

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוד המלך 3
                  כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
                  #110

                  @מישהו12 לא יודע אני על dumbDruid

                  אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?
                  התוכנה מתחילה ונעצרת ב-29%

                  מישהו12מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ד דוד המלך 3

                    @מישהו12 לא יודע אני על dumbDruid

                    אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?
                    התוכנה מתחילה ונעצרת ב-29%

                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                    #111

                    @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

                    אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?

                    לא.

                    אבל בעיה מוכרת במכשירי MTK שנדפק משהו בדרייברים במחשב.
                    הפיתרון לאפס את המחשב או לנסות במחשב אחר.

                    הבלוג שלי
                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מישהו12מ מישהו12

                      @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

                      @מישהו12
                      VID_20251115_231259_924.mp4
                      לחיצה על מקש ניווט תחתון והמקש האמצעי מקפיצה את ההודעה לפני האיפוס

                      כשהטלפון על אנגלית, זה עדיין מציג התראה בסינית?

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      רוצה שלום
                      כתב נערך לאחרונה על ידי רוצה שלום
                      #112

                      @מישהו12 זה כותב בסינית גם על שהטלפון באנגלית

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דוד המלך 3

                        @מישהו12 לא יודע אני על dumbDruid

                        אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?
                        התוכנה מתחילה ונעצרת ב-29%

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אחרית לעמך
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #113

                        @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

                        אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?

                        מה עשית בסוף?
                        הצלחת להכניס סים כשר?

                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אחרית לעמך

                          @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

                          אגב אתה יודע איך לשנות IMEI למכשיר הזה?

                          מה עשית בסוף?
                          הצלחת להכניס סים כשר?

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד המלך 3
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #114

                          @אחרית-לעמך לא

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד דוד המלך 3

                            @אחרית-לעמך לא

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אחרית לעמך
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אחרית לעמך
                            #115

                            @דוד-המלך-3 ניסית חוץ ממה שכתבת למעלה עוד אפשרויות?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אחוות טרמפיסטים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #116

                              בזמנו שהיה לי את המכשיר והוא היה מתאפס לי כל יומיים זה היה לוקח דקה

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אחוות טרמפיסטים

                                בזמנו שהיה לי את המכשיר והוא היה מתאפס לי כל יומיים זה היה לוקח דקה

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דוד המלך 3
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #117

                                @אחוות-טרמפיסטים לא כל כך הבנתי הגבת בנושא של IMEI?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דוד המלך 3

                                  @אחוות-טרמפיסטים לא כל כך הבנתי הגבת בנושא של IMEI?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אחוות טרמפיסטים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #118

                                  @דוד-המלך-3 שזה היה ממש קל לשנות שיקבל סים כשר

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אחוות טרמפיסטים

                                    @דוד-המלך-3 שזה היה ממש קל לשנות שיקבל סים כשר

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דוד המלך 3
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #119

                                    @אחוות-טרמפיסטים תוכל להסביר בבקשה איך?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד דוד המלך 3

                                      @רוצה-שלום האם שינית IMEI בסוף אם כן איך?
                                      התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 % בדומה למה ש @שניאור-שמח ועוד כמה שהתלוננו על F22 PRO פה

                                      @EBA כתבת פה ששינית IMEI ל R77 באיזה תוכנה השתמשת?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אחוות טרמפיסטים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #120

                                      @דוד-המלך-3 כתב בהסבר | סקירה מעודכנת למכשיר DOOV R77 רגיל ופרו:

                                      התוכנה בפורום לא קוראת את המכשיר נעצרת ב19 או 29 %

                                      עכשיו אני רואה שלא הצלחת עם התוכנה הזו
                                      לי זה עבד בשתי מחשבים שונים
                                      אם אתה באשדוד אין לי בעיה לנסות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ל מנותק
                                        ל מנותק
                                        לודאי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #121

                                        קניתי מהמוכר שהובא כאן את הדגם R77 PRO מישהו יכול להעלות כאן בבקשה גירסא 'פתוח להתקנות' לדגם הנ"ל? דהיינו שאפשר להכניס אפליקציות APK ע"י בלוטות' וכו'?
                                        זה יעזור לי ממששש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • EBAE EBA

                                          שלום לכולם
                                          היות ומכשירי הF21PRO ככל הנראה יסיימו את דרכם בסוף השנה למניינם או קצת לאחר מכן, לדעתי התחליף הטוב ביותר לזה יהיה הDOOV, שהוא ממש דומה ברוב המאפיינים.
                                          היה לי במשך כחודשיים את הDOOV R77 הרגיל, וכעת עברתי לפרו. שניהם אגב משתמשים באותה קושחה.
                                          את הראשון הזמנתי מהמוכר הזה ואת הפרו מהמוכר הזה אבל הוא מוכר מעצבן, שעכשיו במשך שבועיים לא שולח את החבילה ולא מגיב להודעות. יש עוד מוכרים שיש להם את זה. עדכון: לקח זמן, אבל בסוף הוא שלח, והגיע.

                                          להלן סקירה:

                                          סוללה - לא להיט, אצלי מספיקה ליום אחד בערך, אבל - אצלי יש שני סימים פעילים, פלוס וויפי, פלוס בלוטוס מחובר כל היום.
                                          לגבי הנתונים הרשמיים שלה: רשמית בדוב הרגיל זו סוללה 2100 ובפרו זו 3000. למעשה במדבקה בתוך המכשיר על שניהם כתוב 2100, ובנתונים שהוצאתי עם ADB שניהם 3000... משהו מוזר. לא יודע איך לבדוק מה באמת באמת.
                                          מגע - חביב, כמו הF21PRO גודל מסך 2.8

                                          כפתורים - כפתורים מצויינים ונוחים, אחרי חצי שנת שימוש מסיבי מאוד כפתור אחד התחיל ממש טיפה לזייף,וצריך ללחוץ עליו טיפונת יותר חזק.אבל בלי השוואה לזוועה שהיתה בF21.
                                          לשאלת רבים - בשניהם אין מקשי ווליום.

                                          קליטה - פצצה, עובד VOLTE אמיתי בסים כשר הוט-מובייל, וגם בסלקום.

                                          בלוטוס - מהיר וחזק.

                                          רטט - לא מספיק חזק. אפשר לפספס לעיתים רחוקות.

                                          מראה - חיצונית הוא נראה בול אחד לאחד כמו השיאומי מקשים הראשון [QIN1], ולכן מן הסתם יתאים לו המגן והמגן מסך שלו. [לי הגיע מגן אחורי עם המכשיר, ומגן מסך שמתי את של הF21PRO כי הנחתי שהוא יתאים יותר למסך מגע, זה לא בול הגודל, אבל יושב נהדר].

                                          מצלמה - בדוב הרגיל אין מצלמה וכמו"כ אין פנס, בפרו יש מצלמה ופנס. המצלמה קצת פחות איכותית מהF21, אבל יותר מהיאנג...

                                          מעלות - שני סימים! או סים וכרטיס. אנדרואיד 13

                                          אם יש עוד שאלות מוזמנים לשאול.

                                          להכשרה - אפשר לשאוב את הבוט ולהשריש במגי'סק, פתיחת בוטלאודר עובדת עם פקודה פשוטה:

                                          fastboot flashing unlock
                                          

                                          אבל בשביל למחוק אפליקציות מערכת צריך לצרוב שוב גם את מחיצת vbmeta_a עם ביטול האימות, עם פקודה

                                          fastboot --disable-verity --disable-verification flash vbmeta_a vbmeta_a.img
                                          

                                          אה, ולא לשכוח לשנות צלצול מיד, כי הצלצול המקורי הוא שיר של אשה בסינית, וכדי ביזיון וקצף...

                                          ל מנותק
                                          ל מנותק
                                          לודאי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #122

                                          @EBA קניתי את המכשיר מהמוכר שנתת. יש סיכוי שתוכל לעזור לי עם גירסא פתוח להתקנות עבור המכשיר בבקשה?

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר