בקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?
-
@ezerphone לא ידעתי אם זה קשור... אני לא מתעסק בכלל עם משחקים.
-
יש לי שאלה: מישהו יודע האם יש לו חיישן תזוזה? כלומר, אם הוא רוצה לשחק משחקי מכוניות שצריכים להזיז את המכשיר עצמו בשביל לפנות וכו' האם יש לו?
-
אני הכי ממליץ על קיידרואיד
אמנם אפשר להסיר אותו "בקלות" על ידי רקוברי
אבל זה עדיף משינוי גרסה (שזה מאוד קשה לשנות). -
אני הכי ממליץ על קיידרואיד
אמנם אפשר להסיר אותו "בקלות" על ידי רקוברי
אבל זה עדיף משינוי גרסה (שזה מאוד קשה לשנות). -
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סינית -
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סינית@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סיניתמה סינית? לצרוב גירסה?
-
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סיניתמה סינית? לצרוב גירסה?
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סיניתמה סינית? לצרוב גירסה?
יש הדרכה בשביל הדרכה לצריבה
-
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סיניתמה סינית? לצרוב גירסה?
יש הדרכה בשביל הדרכה לצריבה
@מגנוס-קרלסן לא הבנתי אתה שואל או אומר
-
@מגנוס-קרלסן לא הבנתי אתה שואל או אומר
-
@מגנוס-קרלסן אתה יודע לצרוב גירסאות?
-
@הר-געש האמת שיכול להיות שהנגן שמוכרים עכשיו (שעלה המכיר ל180) עם גירסה שונה אי אפשר לדעת
-
@הר-געש האמת שיכול להיות שהנגן שמוכרים עכשיו (שעלה המכיר ל180) עם גירסה שונה אי אפשר לדעת
-
למה זה הנגן שהכי מומלץ?
המסך שלו ממש קטן 4 אינץ זה לא מספיק למשחק
אין לכם המלצה על נגן למשחקים עם מסך יותר גדול?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות