בקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?
-
לאחר קריאה כאן בפורום, הגעתי למסקנה שהכי טוב יהיה אם אקנה את הנגן המומלץ - M36.
אני רוצה לשאול כמה שאלות:
שאלה ראשונה - מישהו מכיר נגן טוב יותר שאפשר לנתק מ WIFI?
שאלה שניה - האם הגרסה של @ezerphone עובדת בטוח, או שזה לקחת הימור?
שאלה שלישית - זה מסובך להתקין את הגרסה?
שאלה רביעית - מישהו הצליח לפרוץ אותה? כמה זה קל? האם זה באותה רמה של מנגן וסופר סטאר?
שאלה חמישית - מי שמכיר את הנגן, עם הגרסה של @ezerphone, האם הוא עובד טוב? יש בו באגים? מה היתרונות המרכזיים שלו?
ואחרי כל זה... מישהו יכול לתת קישור לנגן הזה (- שלא יהיו טעויות! אני סומך עליך!)?
אם יש פרט נוסף שאני צריך לדעת, אשמח שתגלו לי אותו!
תודה רבה וסליחה על האריכות
||(@ezerphone אם תוכל לענות זה יהיה נפלא)|| -
חוקי הפורום בעניין תיוגים.
לא כ"כ קשה לצרוב את הגירסא.
אם יש לך קשר למחשב אז בשנייה פורצים את הסינון שלו -
@למה-באתי אתה מכיר את הנגן?
באופן כללי, ממליץ עליו?
והכי חשוב:
הגרסה טובה כמו של מנגן וסופר סטאר?
היא מתאימה לM36 אנדרואיד 13 או 9? (80 ג'יגה או 16) -
יש לי שאלה: מישהו יודע האם יש לו חיישן תזוזה? כלומר, אם הוא רוצה לשחק משחקי מכוניות שצריכים להזיז את המכשיר עצמו בשביל לפנות וכו' האם יש לו?
-
@ezerphone לא ידעתי אם זה קשור... אני לא מתעסק בכלל עם משחקים.
-
יש לי שאלה: מישהו יודע האם יש לו חיישן תזוזה? כלומר, אם הוא רוצה לשחק משחקי מכוניות שצריכים להזיז את המכשיר עצמו בשביל לפנות וכו' האם יש לו?
-
אני הכי ממליץ על קיידרואיד
אמנם אפשר להסיר אותו "בקלות" על ידי רקוברי
אבל זה עדיף משינוי גרסה (שזה מאוד קשה לשנות). -
אני הכי ממליץ על קיידרואיד
אמנם אפשר להסיר אותו "בקלות" על ידי רקוברי
אבל זה עדיף משינוי גרסה (שזה מאוד קשה לשנות). -
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סינית -
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סינית@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סיניתמה סינית? לצרוב גירסה?
-
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סיניתמה סינית? לצרוב גירסה?
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סיניתמה סינית? לצרוב גירסה?
יש הדרכה בשביל הדרכה לצריבה
-
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@ezerphone כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | יש לכם / מכירים את M36?:
(שזה מאוד קשה לשנות).
למה זה "מאוד קשה"
אולי לאחד שמבין בדברים האלה זה קל
אבל לי זה נראה כמו סיניתמה סינית? לצרוב גירסה?
יש הדרכה בשביל הדרכה לצריבה
@מגנוס-קרלסן לא הבנתי אתה שואל או אומר
-
@מגנוס-קרלסן לא הבנתי אתה שואל או אומר
-
@מגנוס-קרלסן אתה יודע לצרוב גירסאות?
-
@הר-געש האמת שיכול להיות שהנגן שמוכרים עכשיו (שעלה המכיר ל180) עם גירסה שונה אי אפשר לדעת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות