להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!
-
דבר שאפשר להוסיף בתוסף. הוספת/החסרת שורה בפסקה נבחרת, באמצעות צמצום הרווח בין המילים.
שהמאקרו יצמצם/ ירחיב את הרווח בין המילים ויבדוק לבד אם נוספה/נחסרה שורה.
תודה רבה! -
רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.
א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה. -
רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.
א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.לפעם הבאה, תחפש טאב מעבר פיסקה, ותחליף לעיצוב בגודל 1, שים לב שגם המעבר פיסקה יקבל את הגודל 1, כדי שבאמת יוקטן הרווח המיותר.
-
רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.
א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.@שלמה11 בעצמו עשה לזה מאקרו מיוחד שמתקן את הבעיה, תחפש בפורום.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:

-
רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.
א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.נפתלי-צבי-יהודה כתב:
ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:
אני רק יחדד, @שלמה11 @שמעון-פרידנן
א. לא תמיד זה ככה, רק לפעמים - אני לא יודע במה זה תלוי, אם תרצו אני יעלה מזה צילום מסך.
ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.
-
נפתלי-צבי-יהודה כתב:
ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:
אני רק יחדד, @שלמה11 @שמעון-פרידנן
א. לא תמיד זה ככה, רק לפעמים - אני לא יודע במה זה תלוי, אם תרצו אני יעלה מזה צילום מסך.
ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.
ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.
תבדוק אולי יש רווח כפול.
-
ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.
תבדוק אולי יש רווח כפול.
תבדוק אולי יש רווח כפול.
א. אין רווח כפול - לפני תחילת העבודה על קונטרס, דבר ראשון אני מבטל את כל הרווחים הכפולים.
ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי. -
תבדוק אולי יש רווח כפול.
א. אין רווח כפול - לפני תחילת העבודה על קונטרס, דבר ראשון אני מבטל את כל הרווחים הכפולים.
ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.
כמו"כ לגבי רווח קבוע אחרי מילה ראשונה, גם בתג למיטב ידיעתי זה לא מובנה בחלון אלא בנפרד אפשר להגדיר רווח קבוע אחרי מילה ראשונה וממילא זה משפיע על החלון, בכל מקרה בדוגמא שהבאת זה לא היה המצב. וזה מה שכתבתי אין שום בעיה עם עצם הדיווחים. סה"כ מנסים פה לעזור א' לשני.
-
ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.
כמו"כ לגבי רווח קבוע אחרי מילה ראשונה, גם בתג למיטב ידיעתי זה לא מובנה בחלון אלא בנפרד אפשר להגדיר רווח קבוע אחרי מילה ראשונה וממילא זה משפיע על החלון, בכל מקרה בדוגמא שהבאת זה לא היה המצב. וזה מה שכתבתי אין שום בעיה עם עצם הדיווחים. סה"כ מנסים פה לעזור א' לשני.
נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.
בכל תוכנה אחרת הייתי מסכים איתך
בוורד....
וואלה זה תוכנה לא צפויה -
תבדוק אולי יש רווח כפול.
א. אין רווח כפול - לפני תחילת העבודה על קונטרס, דבר ראשון אני מבטל את כל הרווחים הכפולים.
ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.@נפתלי-צבי-יהודה בנוגע לדבר הראשון שדיברת עליו בענין הבאג במרכוז בשורה אחרונה, כפי שכתבו כאן יש לזה מאקרו שיצרתי כאן בעז"ה כבר הכנסתי את התיקון לגירסה הבאה.
לגבי הענין השני שהחלון לא מגיע עד סוף הרווח, אני מקוה שזה יסתדר בגירסה הבאה. בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.אם זה לא פותר את הבעיה נצטרך ככל הנראה לעכב את הקוד ולגרום לו לרוץ לאט יותר, וזה תלוי בשאלה כמה אנשים נתקלים בבעיה הזאת
-
@נפתלי-צבי-יהודה בנוגע לדבר הראשון שדיברת עליו בענין הבאג במרכוז בשורה אחרונה, כפי שכתבו כאן יש לזה מאקרו שיצרתי כאן בעז"ה כבר הכנסתי את התיקון לגירסה הבאה.
לגבי הענין השני שהחלון לא מגיע עד סוף הרווח, אני מקוה שזה יסתדר בגירסה הבאה. בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.אם זה לא פותר את הבעיה נצטרך ככל הנראה לעכב את הקוד ולגרום לו לרוץ לאט יותר, וזה תלוי בשאלה כמה אנשים נתקלים בבעיה הזאת
-
@pcinfogmach הפוך... אם מגדילים את המילה הראשונה צריך לעשות חלון גדול יותר, לכן הסדר הוא קודם מילה ראשונה ואח"כ עיצוב חלון.
הבעיה שוורד לא תמיד זוכר להתעדכן... ולכן צריך את הפקודה screenrefresh לפני שמריצים את עיצוב חלון, את זה הוספתי לגירסה הבאה, וזה סידר את הבעיה.
אבל כמו שאמרת וורד היא לא תוכנה צפויה... וייתכן שמה שעובד אצלי לא יעבוד אצל מישהו אחר.
ייתכן שהבעיה היא בדיקת המיקום שעושים אחרי הוספת תו רווח קשיח לפני שמרחיבים אותו. (אם אתה לא זוכר את הקוד: בודקים מרחק לקצה של המילה הראשונה, עוברים לסוף השורה, מוסיפים תו מעבר פיסקה ורווח קשיח, בודקים מה המרחק לקצה, ומרחיבים את תו הרווח הקשיח לפי ההפרש) ואז נצטרך לעשות רענון בכל פיסקה ופיסקה, מה שיאט את הקוד. -
@pcinfogmach הפוך... אם מגדילים את המילה הראשונה צריך לעשות חלון גדול יותר, לכן הסדר הוא קודם מילה ראשונה ואח"כ עיצוב חלון.
הבעיה שוורד לא תמיד זוכר להתעדכן... ולכן צריך את הפקודה screenrefresh לפני שמריצים את עיצוב חלון, את זה הוספתי לגירסה הבאה, וזה סידר את הבעיה.
אבל כמו שאמרת וורד היא לא תוכנה צפויה... וייתכן שמה שעובד אצלי לא יעבוד אצל מישהו אחר.
ייתכן שהבעיה היא בדיקת המיקום שעושים אחרי הוספת תו רווח קשיח לפני שמרחיבים אותו. (אם אתה לא זוכר את הקוד: בודקים מרחק לקצה של המילה הראשונה, עוברים לסוף השורה, מוסיפים תו מעבר פיסקה ורווח קשיח, בודקים מה המרחק לקצה, ומרחיבים את תו הרווח הקשיח לפי ההפרש) ואז נצטרך לעשות רענון בכל פיסקה ופיסקה, מה שיאט את הקוד. -
@נפתלי-צבי-יהודה בנוגע לדבר הראשון שדיברת עליו בענין הבאג במרכוז בשורה אחרונה, כפי שכתבו כאן יש לזה מאקרו שיצרתי כאן בעז"ה כבר הכנסתי את התיקון לגירסה הבאה.
לגבי הענין השני שהחלון לא מגיע עד סוף הרווח, אני מקוה שזה יסתדר בגירסה הבאה. בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.אם זה לא פותר את הבעיה נצטרך ככל הנראה לעכב את הקוד ולגרום לו לרוץ לאט יותר, וזה תלוי בשאלה כמה אנשים נתקלים בבעיה הזאת
בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.
א. אכן, אני עושה הגדלה של המילה ראשונה.
ב. אני בל"נ אבדוק, ואני יעדכן.בנוסף זכור לי שדיברו כאן בענין מהירות התוסף, אז רציתי לעדכן, שעכשיו לראשונה עבדתי עם התוסף על קובץ של 450 עמודים!!,
והעיצוב פיסקא כולל מילה ראשונה, חלון, ושורה אחרונה, לקח לכל המסמך בערך רבע שעה.
משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!! -
@שלמה11
ייתכן שdoevents יותר טוב מscreen refresh שווה בדיקה@pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.
משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!
לאחר שסיימתי לעבוד על עיצוב פיסקה בס"ד, בעז"ה אני מתחיל עכשיו לכתוב את יישור טורים מחדש, מקוה לפתור את כל הבאגים הקיימים. יש באגים שגורמים להאטת המהירות, ובנוסף יש תכונות מסוימות כמו בדיקת גובה השורה האחרונה שגוזלות הרבה מאוד זמן ולא משרתות את רוב המשתמשים, המטרה שלי היא להפוך את התכונות האלו לאופציונליות רק למי שצריך אותן.
אבל עדיין אני מאמין שיישור טורים ייקח יותר זמן, זאת פעולה מסובכת הרבה יותר, אם כי עיצוב פיסקה עובר על כל פיסקה ופיסקה, משא"כ יישור טורים שעובר על כל עמוד (או חלק גדול ממנו) -
@pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.
משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!
לאחר שסיימתי לעבוד על עיצוב פיסקה בס"ד, בעז"ה אני מתחיל עכשיו לכתוב את יישור טורים מחדש, מקוה לפתור את כל הבאגים הקיימים. יש באגים שגורמים להאטת המהירות, ובנוסף יש תכונות מסוימות כמו בדיקת גובה השורה האחרונה שגוזלות הרבה מאוד זמן ולא משרתות את רוב המשתמשים, המטרה שלי היא להפוך את התכונות האלו לאופציונליות רק למי שצריך אותן.
אבל עדיין אני מאמין שיישור טורים ייקח יותר זמן, זאת פעולה מסובכת הרבה יותר, אם כי עיצוב פיסקה עובר על כל פיסקה ופיסקה, משא"כ יישור טורים שעובר על כל עמוד (או חלק גדול ממנו)@pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.
לא הבנתי מנ"ל שרענון הממשק לא מרענן את המסמך?! (אולי כי ככה הבינה מלאכותית החליטה? - מעניין לבדוק מי צודק בפועל)
הסיבה שהצעתי את doevents בגלל שהוא לא צורך תצורת com זה קוד נטיבי וייתכן שהוא מתפקד יותר מהר (למקות שב-vba ייתכן שגם זה דרך תצורת com אין לי דרך אמיתית לבדוק זאת)צריך מאוד מאוד להיזהר במידע שהבינה נותנת ובפרט בvba מכיון שהתיעוד שלו דלוח היא עלולה להמציא דברים - הפתרון הוא פשוט לשאול אותה - האם מה שענית לי מתועד והיכן?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@נפתלי-צבי-יהודה
הקובץ שלך משובש כנראה העתקת אותו מתוך pdf או משהו יש שם המון תווים שמוגדרים כ'אנגלית'
אינני זוכר את הפקודה לתקן זאת כרגע
אבל אם הקובץ האו קצר פשוט תעשה ככה בחיפוש והחלפה וז יתקן לך את זה (בקבצים ארוכים זה ייקח המון זמן)

-
@נפתלי-צבי-יהודה
הקובץ שלך משובש כנראה העתקת אותו מתוך pdf או משהו יש שם המון תווים שמוגדרים כ'אנגלית'
אינני זוכר את הפקודה לתקן זאת כרגע
אבל אם הקובץ האו קצר פשוט תעשה ככה בחיפוש והחלפה וז יתקן לך את זה (בקבצים ארוכים זה ייקח המון זמן)
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@נפתלי-צבי-יהודה
מחליף את כל התווים במסמך ב-"עצמם"
זה נותן צאנס לוורד לחשב מחדש באיזה שפה מדובר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות