דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!

להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
498 פוסטים 47 כותבים 46.1k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שלמה11

    @הביניני אני לא מכיר את תוסף עיצוב תורני הישן, אם תסביר לי מה זה 'עיצוב חלון מורחב לפי בחירה' ו'חישוב פיסקאות ממורכזות' אני אוכל לענות לך.
    רק חשוב לשים לב שבשולחן העורך יש הרבה מאוד עדכונים שאתה עלול להפסיד:

    1. עיצוב לפי סגנון.
    2. תיקון מרווח שורות עבור עיצוב מילה ראשונה
    3. עיצוב מילה ראשונה באופן דינמי.
    4. יישור כלפי מעלה בעיצוב שורה ראשונה.
    5. איזון שורה אחרונה.
    6. חלון כפול ב3 שורות.

    בנוסף הקודים משתפרים מגירסא לגירסא ונהיים מהירים יותר ומדוייקים יותר.

    רק אציין שבעז"ה בקרוב אני מתכוין להוציא גירסה חדשה עם שיפורים רבים

    1. מהירות משופרת בעיצוב חלון ובתיקון מרווח שורות.
    2. תיקון באג שורה ריקה במרכוז שורה ראשונה.
    3. אפשרות לבחירת מספר המילים לעיצוב.
    4. מינימום שורות עבור כל אחד מהעיצובים.

    ועוד...

    אם לציבור יש רעיונות נוספים הם מוזמנים להעלות אותם כאן.

    נ מנותק
    נ מנותק
    נפתלי צבי יהודה
    כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי צבי יהודה
    #487

    @שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

    תודה למגיבים @שמעון-פרידנן @נפתלי-צבי-יהודה
    כרגע אני עובד על עיצוב פיסקה והוספתי את האפשרויות הבאות

    בחירה של מספר המילים לעיצוב מילה ראשונה ועיצוב חלון.

    יש 2 אפשרויות או לפי מספר מילים או לפי תו עצירה.

    @שלמה11 @שמעון-פרידנן

    בדר"כ צריך ברוב הפיסקאות רק את המילה הראשונה,
    למעט מקרים מסוימים שנצרך גם שני מילים,
    ולכן האופציה לבחירת מספר מילים יעזור רק למי שרוצה להחיל על כל המסמך עיצוב וחלון לשני מילים, אבל לא יעזור למקרים בודדים,
    וכן האופציה לפי תו עצירה בעצם ידרוש עכשיו לעשות בכל פיסקא תו עצירה, וזה עבודה ידנית על כל פיסקא ופיסקא,

    ולכן אני מציע [אולי לא הבנתי, ולזה היתה כוונתך מלכתחילה], שיהא מוגדר כברירת מחדל רק מילה ראשונה, למעט במקומות שבהם יש תו עצירה, שבהם הוא ימשיך עד התו, אבל בכל שאר הפיסקאות לא נצטרך תו עצירה כלל, אלא יעשה אוטמטי רק מילה ראשונה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה הביניני

      ר' @שלמה11
      יישר כח עצום! - מחכים!

      "עיצוב חלון מורחב לפי בחירה" - זה בחירה על כמה מילים,
      ו"עיצוב חלון עם חישוב פיסקאות ממוספרות" - זה שבמקום שיש אות בתחילת הפסקה כמו א), הוא יעשה חלון גם על המילה הראשונה.

      דבר נוסף.
      עיצוב הערות - עיצוב אותיות כנהוג בספרי קודש. בעיצוב תורני, האם הוא מוגבל לכמות ההערות?
      יש לי בקובץ 240 הערות ומופיע לי:
      52e4ebd5-6f0a-4f0f-859e-7414a949d680-image.png
      @pcinfogmach
      יישר כח.

      נ מנותק
      נ מנותק
      נפתלי צבי יהודה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #488

      @הביניני כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

      ו"עיצוב חלון עם חישוב פיסקאות ממוספרות" - זה שבמקום שיש אות בתחילת הפסקה כמו א), הוא יעשה חלון גם על המילה הראשונה.

      @שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:

      בעניין 'עיצוב פיסקאות ממוספרות' נדמה לי שזה קשור להערות שולים ויש טיפול לזה בגירסאות החדשות של עיצוב תורני ושולחן העורך - הקוד מזהה באופן אוטומטי.

      @שלמה11

      זה באמת דבר נצרך ומצוי גם ללא שום קשר להערות שוליים או לפיסקאות ממוספרות,
      כי הרבה פעמים יש הרבה פיסקאות שמתחילות כך - א) ב) וכו' ושם צריך להחיל את העיצובים גם על המילה הראשונה,
      רק שבאמת הפתרון של בחירת המילים עד לתו עצירה יעזור גם לזה.

      תראה בתמונה המצורפת באותיות ג' וד':
      924dbb9c-fba3-42ee-82e7-a65473e210e9-image.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שמעון פרידנן
        כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
        #489
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שמעון פרידנן
          כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
          #490

          @שלמה11

          דבר שאפשר להוסיף בתוסף. הוספת/החסרת שורה בפסקה נבחרת, באמצעות צמצום הרווח בין המילים.
          שהמאקרו יצמצם/ ירחיב את הרווח בין המילים ויבדוק לבד אם נוספה/נחסרה שורה.
          תודה רבה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נפתלי צבי יהודה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #491

            @שלמה11

            רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.

            א.
            אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
            נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
            ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
            יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

            ב.
            החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
            לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
            כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

            דאנציגד ש נ 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • נ נפתלי צבי יהודה

              @שלמה11

              רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.

              א.
              אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
              נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
              ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
              יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

              ב.
              החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
              לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
              כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

              דאנציגד מנותק
              דאנציגד מנותק
              דאנציג
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #492

              @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

              ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
              יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

              לפעם הבאה, תחפש טאב מעבר פיסקה, ותחליף לעיצוב בגודל 1, שים לב שגם המעבר פיסקה יקבל את הגודל 1, כדי שבאמת יוקטן הרווח המיותר.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • נ נפתלי צבי יהודה

                @שלמה11

                רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.

                א.
                אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
                נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
                ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
                יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

                ב.
                החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
                לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
                כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמעון פרידנן
                כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
                #493

                @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                א.
                אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
                נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
                ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
                יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

                @שלמה11 בעצמו עשה לזה מאקרו מיוחד שמתקן את הבעיה, תחפש בפורום.

                @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
                לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
                כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

                מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:
                ‏‏לכידה.PNG

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נ נפתלי צבי יהודה

                  @שלמה11

                  רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.

                  א.
                  אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
                  נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
                  ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
                  יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

                  ב.
                  החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
                  לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
                  כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נפתלי צבי יהודה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #494

                  נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                  ב.
                  החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
                  לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
                  כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

                  @שמעון-פרידנן כתב:

                  מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:

                  אני רק יחדד, @שלמה11 @שמעון-פרידנן

                  א. לא תמיד זה ככה, רק לפעמים - אני לא יודע במה זה תלוי, אם תרצו אני יעלה מזה צילום מסך.

                  ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ נפתלי צבי יהודה

                    נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                    ב.
                    החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
                    לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
                    כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

                    @שמעון-פרידנן כתב:

                    מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:

                    אני רק יחדד, @שלמה11 @שמעון-פרידנן

                    א. לא תמיד זה ככה, רק לפעמים - אני לא יודע במה זה תלוי, אם תרצו אני יעלה מזה צילום מסך.

                    ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמעון פרידנן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #495

                    @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                    ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.

                    תבדוק אולי יש רווח כפול.

                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שמעון פרידנן

                      @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                      ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.

                      תבדוק אולי יש רווח כפול.

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נפתלי צבי יהודה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #496

                      @שמעון-פרידנן כתב:

                      תבדוק אולי יש רווח כפול.

                      א. אין רווח כפול - לפני תחילת העבודה על קונטרס, דבר ראשון אני מבטל את כל הרווחים הכפולים.

                      @שמעון-פרידנן

                      ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
                      ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
                      אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
                      וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נפתלי צבי יהודה

                        @שמעון-פרידנן כתב:

                        תבדוק אולי יש רווח כפול.

                        א. אין רווח כפול - לפני תחילת העבודה על קונטרס, דבר ראשון אני מבטל את כל הרווחים הכפולים.

                        @שמעון-פרידנן

                        ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
                        ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
                        אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
                        וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמעון פרידנן
                        כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
                        #497

                        @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                        ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
                        ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
                        אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
                        וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

                        נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.

                        כמו"כ לגבי רווח קבוע אחרי מילה ראשונה, גם בתג למיטב ידיעתי זה לא מובנה בחלון אלא בנפרד אפשר להגדיר רווח קבוע אחרי מילה ראשונה וממילא זה משפיע על החלון, בכל מקרה בדוגמא שהבאת זה לא היה המצב. וזה מה שכתבתי אין שום בעיה עם עצם הדיווחים. סה"כ מנסים פה לעזור א' לשני.

                        pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמעון פרידנן

                          @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                          ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
                          ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
                          אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
                          וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

                          נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.

                          כמו"כ לגבי רווח קבוע אחרי מילה ראשונה, גם בתג למיטב ידיעתי זה לא מובנה בחלון אלא בנפרד אפשר להגדיר רווח קבוע אחרי מילה ראשונה וממילא זה משפיע על החלון, בכל מקרה בדוגמא שהבאת זה לא היה המצב. וזה מה שכתבתי אין שום בעיה עם עצם הדיווחים. סה"כ מנסים פה לעזור א' לשני.

                          pcinfogmachP מנותק
                          pcinfogmachP מנותק
                          pcinfogmach
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #498

                          @שמעון-פרידנן כתב:

                          נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.

                          בכל תוכנה אחרת הייתי מסכים איתך
                          בוורד....
                          וואלה זה תוכנה לא צפויה

                          גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר