להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!
-
@נפתלי-צבי-יהודה הכנסתי אופציה להוספת מרווח בין המילה הראשונה להמשך הפיסקה.
עשיתי 2 אופציות 1. הגדלת המרווח בנוסף לרווח הקיים. 2. מרווח מוחלט כולל הרווח הקיים.בעז"ה אני מסיים לעבוד על החלק של עיצוב פיסקה בקרוב, אולי אני אעלה אותו בנפרד בשבועות הקרובים.
@goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.
@שאלתיאל אין לי את האפשרות לקרוא את כל המדריך הנ"ל, אם תוכל להעלות כאן נושאים ממוקדים הטעונים שיפור, זה יועיל.
בעניין יישור טורים, אם רוצים ליישר עד סוף העמוד צריך קודם לעשות 'יישור עמודים' ולאחר מכן 'יישור טורים', בעז"ה בעתיד אני אשדרג את 'יישור עמודים' שיתמודד גם עם עמודים שיש בהם מעברי פיסקה (כלומר עמודים שיש בהם חלקים של טור אחד וחלקים של שני טורים). -
@שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:
@goldf לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך, אבל יש לך בעיה בהצגת עברית דרך קוד VBA.
זהו שהבעיה לא רק בהצגת השפה אלא אני לא מצליח ליצור תוכן ענינים וכן להוסיף עיטורים...
-
@הביניני אני לא מכיר את תוסף עיצוב תורני הישן, אם תסביר לי מה זה 'עיצוב חלון מורחב לפי בחירה' ו'חישוב פיסקאות ממורכזות' אני אוכל לענות לך.
רק חשוב לשים לב שבשולחן העורך יש הרבה מאוד עדכונים שאתה עלול להפסיד:- עיצוב לפי סגנון.
- תיקון מרווח שורות עבור עיצוב מילה ראשונה
- עיצוב מילה ראשונה באופן דינמי.
- יישור כלפי מעלה בעיצוב שורה ראשונה.
- איזון שורה אחרונה.
- חלון כפול ב3 שורות.
בנוסף הקודים משתפרים מגירסא לגירסא ונהיים מהירים יותר ומדוייקים יותר.
רק אציין שבעז"ה בקרוב אני מתכוין להוציא גירסה חדשה עם שיפורים רבים
- מהירות משופרת בעיצוב חלון ובתיקון מרווח שורות.
- תיקון באג שורה ריקה במרכוז שורה ראשונה.
- אפשרות לבחירת מספר המילים לעיצוב.
- מינימום שורות עבור כל אחד מהעיצובים.
ועוד...
אם לציבור יש רעיונות נוספים הם מוזמנים להעלות אותם כאן.
@שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:
תודה למגיבים @שמעון-פרידנן @נפתלי-צבי-יהודה
כרגע אני עובד על עיצוב פיסקה והוספתי את האפשרויות הבאותבחירה של מספר המילים לעיצוב מילה ראשונה ועיצוב חלון.
יש 2 אפשרויות או לפי מספר מילים או לפי תו עצירה.
בדר"כ צריך ברוב הפיסקאות רק את המילה הראשונה,
למעט מקרים מסוימים שנצרך גם שני מילים,
ולכן האופציה לבחירת מספר מילים יעזור רק למי שרוצה להחיל על כל המסמך עיצוב וחלון לשני מילים, אבל לא יעזור למקרים בודדים,
וכן האופציה לפי תו עצירה בעצם ידרוש עכשיו לעשות בכל פיסקא תו עצירה, וזה עבודה ידנית על כל פיסקא ופיסקא,ולכן אני מציע [אולי לא הבנתי, ולזה היתה כוונתך מלכתחילה], שיהא מוגדר כברירת מחדל רק מילה ראשונה, למעט במקומות שבהם יש תו עצירה, שבהם הוא ימשיך עד התו, אבל בכל שאר הפיסקאות לא נצטרך תו עצירה כלל, אלא יעשה אוטמטי רק מילה ראשונה.
-
ר' @שלמה11
יישר כח עצום! - מחכים!"עיצוב חלון מורחב לפי בחירה" - זה בחירה על כמה מילים,
ו"עיצוב חלון עם חישוב פיסקאות ממוספרות" - זה שבמקום שיש אות בתחילת הפסקה כמו א), הוא יעשה חלון גם על המילה הראשונה.דבר נוסף.
עיצוב הערות - עיצוב אותיות כנהוג בספרי קודש. בעיצוב תורני, האם הוא מוגבל לכמות ההערות?
יש לי בקובץ 240 הערות ומופיע לי:

@pcinfogmach
יישר כח.@הביניני כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:
ו"עיצוב חלון עם חישוב פיסקאות ממוספרות" - זה שבמקום שיש אות בתחילת הפסקה כמו א), הוא יעשה חלון גם על המילה הראשונה.
@שלמה11 כתב בלהורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!:
בעניין 'עיצוב פיסקאות ממוספרות' נדמה לי שזה קשור להערות שולים ויש טיפול לזה בגירסאות החדשות של עיצוב תורני ושולחן העורך - הקוד מזהה באופן אוטומטי.
זה באמת דבר נצרך ומצוי גם ללא שום קשר להערות שוליים או לפיסקאות ממוספרות,
כי הרבה פעמים יש הרבה פיסקאות שמתחילות כך - א) ב) וכו' ושם צריך להחיל את העיצובים גם על המילה הראשונה,
רק שבאמת הפתרון של בחירת המילים עד לתו עצירה יעזור גם לזה.תראה בתמונה המצורפת באותיות ג' וד':
-
פוסט זה נמחק!
-
דבר שאפשר להוסיף בתוסף. הוספת/החסרת שורה בפסקה נבחרת, באמצעות צמצום הרווח בין המילים.
שהמאקרו יצמצם/ ירחיב את הרווח בין המילים ויבדוק לבד אם נוספה/נחסרה שורה.
תודה רבה! -
רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.
א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה. -
רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.
א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.לפעם הבאה, תחפש טאב מעבר פיסקה, ותחליף לעיצוב בגודל 1, שים לב שגם המעבר פיסקה יקבל את הגודל 1, כדי שבאמת יוקטן הרווח המיותר.
-
רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.
א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.@שלמה11 בעצמו עשה לזה מאקרו מיוחד שמתקן את הבעיה, תחפש בפורום.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:

-
רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.
א.
אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.נפתלי-צבי-יהודה כתב:
ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:
אני רק יחדד, @שלמה11 @שמעון-פרידנן
א. לא תמיד זה ככה, רק לפעמים - אני לא יודע במה זה תלוי, אם תרצו אני יעלה מזה צילום מסך.
ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.
-
נפתלי-צבי-יהודה כתב:
ב.
החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:
אני רק יחדד, @שלמה11 @שמעון-פרידנן
א. לא תמיד זה ככה, רק לפעמים - אני לא יודע במה זה תלוי, אם תרצו אני יעלה מזה צילום מסך.
ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.
ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.
תבדוק אולי יש רווח כפול.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות