עזרה | המחשב לא מגיב בכלל
-
@מישהו12 זה הדרישות המומלצות
2 GHz dual core processor
4 GiB RAM (system memory)
25 GB of hard-drive space (or USB stick, memory card or external drive but see LiveCD for an alternative approach) -
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
ומינט? עם שולחן העבודה של קינמון?
שולחן עבודה לוקח המון RAM
-
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
ומינט? עם שולחן העבודה של קינמון?
שולחן עבודה לוקח המון RAM
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
ומינט? עם שולחן העבודה של קינמון?
שולחן עבודה לוקח המון RAM
ובלעדיו אני לא יודע לעבוד
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
ומינט? עם שולחן העבודה של קינמון?
שולחן עבודה לוקח המון RAM
ובלעדיו אני לא יודע לעבוד
@מישהו12 תקנה למחשב של הישיבה שלך עוד 4 RAM יעלה כ50 שקל וכך תוכל לעבוד
אין לי פיתרון אחר בשבילך -
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
ומינט? עם שולחן העבודה של קינמון?
שולחן עבודה לוקח המון RAM
ובלעדיו אני לא יודע לעבוד
@מישהו12 הוא לא המליץ לך להתקין את שורת הפקודה זה סוג מיוחד שמיועד לאנשים מסויימים
-
@מישהו12 תקנה למחשב של הישיבה שלך עוד 4 RAM יעלה כ50 שקל וכך תוכל לעבוד
אין לי פיתרון אחר בשבילך@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 תקנה למחשב של הישיבה שלך עוד 4 RAM יעלה כ50 שקל וכך תוכל לעבוד
אין לי פיתרון אחר בשבילךהאמת היא שלמינט:
1 GB זיכרון RAM (כשמומלץ להשתמש ב-2 GB).
15 GB של מקום פנוי בדיסק הקשיח (כשמומלץ שיהיו 20 GB).
רזולוציית מסך של 1024x768 (ניתן להשתמש גם ברזולוציות נמוכות יותר, אך ייתכן שחלונות לא יוצגו במלואם). -
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 תקנה למחשב של הישיבה שלך עוד 4 RAM יעלה כ50 שקל וכך תוכל לעבוד
אין לי פיתרון אחר בשבילךהאמת היא שלמינט:
1 GB זיכרון RAM (כשמומלץ להשתמש ב-2 GB).
15 GB של מקום פנוי בדיסק הקשיח (כשמומלץ שיהיו 20 GB).
רזולוציית מסך של 1024x768 (ניתן להשתמש גם ברזולוציות נמוכות יותר, אך ייתכן שחלונות לא יוצגו במלואם).@מישהו12 זה לא פיתרון למלאות את המחשב עד 0 מקום
תבין 3 GB זה קצת -
@מישהו12 זה לא פיתרון למלאות את המחשב עד 0 מקום
תבין 3 GB זה קצת@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 זה לא פיתרון למלאות את המחשב עד 0 מקום
תבין 3 GB זה קצתטוב נחכה אני מתכנן לקנות בקרוב נייד
-
@מישהו12 כלומר?
-
@מישהו12 כלומר?
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 כלומר?
אין אינטרנט.מקודם היה (זה לא תעודת אבטחה,הץקנתי)
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 כלומר?
אין אינטרנט.מקודם היה (זה לא תעודת אבטחה,הץקנתי)
@מישהו12 בהגדרות של VB איך הגדרת את הרשת?

-
@מישהו12 בהגדרות של VB איך הגדרת את הרשת?

-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 כלומר?
אין אינטרנט.מקודם היה (זה לא תעודת אבטחה,הץקנתי)
@מישהו12 לא מסתבר שקשור למכונה תעשה מה שעושים בדרך כלל עם בעיות בינטרנ ותראה ישועות
-
@מישהו12 ואין רשת?
-
@מישהו12 לא מסתבר שקשור למכונה תעשה מה שעושים בדרך כלל עם בעיות בינטרנ ותראה ישועות
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא מסתבר שקשור למכונה תעשה מה שעושים בדרך כלל עם בעיות בינטרנ ותראה ישועות
זה כן,אני על אותו מחשב כותב לכם מהוינ8
-
@מישהו12 ואין רשת?
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא מסתבר שקשור למכונה תעשה מה שעושים בדרך כלל עם בעיות בינטרנ ותראה ישועות
זה כן,אני על אותו מחשב כותב לכם מהוינ8
@מישהו12 לא הבנתי
-
@מישהו12 לא הבנתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות