עזרה | המחשב לא מגיב בכלל
-
@מישהו12 זה לא פיתרון למלאות את המחשב עד 0 מקום
תבין 3 GB זה קצת@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 זה לא פיתרון למלאות את המחשב עד 0 מקום
תבין 3 GB זה קצתטוב נחכה אני מתכנן לקנות בקרוב נייד
-
@מישהו12 כלומר?
-
@מישהו12 כלומר?
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 כלומר?
אין אינטרנט.מקודם היה (זה לא תעודת אבטחה,הץקנתי)
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 כלומר?
אין אינטרנט.מקודם היה (זה לא תעודת אבטחה,הץקנתי)
@מישהו12 בהגדרות של VB איך הגדרת את הרשת?

-
@מישהו12 בהגדרות של VB איך הגדרת את הרשת?

-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 כלומר?
אין אינטרנט.מקודם היה (זה לא תעודת אבטחה,הץקנתי)
@מישהו12 לא מסתבר שקשור למכונה תעשה מה שעושים בדרך כלל עם בעיות בינטרנ ותראה ישועות
-
@מישהו12 ואין רשת?
-
@מישהו12 לא מסתבר שקשור למכונה תעשה מה שעושים בדרך כלל עם בעיות בינטרנ ותראה ישועות
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא מסתבר שקשור למכונה תעשה מה שעושים בדרך כלל עם בעיות בינטרנ ותראה ישועות
זה כן,אני על אותו מחשב כותב לכם מהוינ8
-
@מישהו12 ואין רשת?
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא מסתבר שקשור למכונה תעשה מה שעושים בדרך כלל עם בעיות בינטרנ ותראה ישועות
זה כן,אני על אותו מחשב כותב לכם מהוינ8
@מישהו12 לא הבנתי
-
@מישהו12 לא הבנתי
-
@מישהו12 וודאי
-
@מישהו12 וודאי
-
@מישהו12 לא
הרשת עוברת דרך החיבור הראשי במחשב -
@מישהו12 לא
הרשת עוברת דרך החיבור הראשי במחשב@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא
הרשת עוברת דרך החיבור הראשי במחשבאהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוח -
@מישהו12 זה גם אצלי ככה עם פילטר של TECHLOQ זה פשוט מתיישב על כרטיס הרשת
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא
הרשת עוברת דרך החיבור הראשי במחשבאהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוח@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
אהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוחאתה הרי בכל זאת נמצא בתוך חלונית של ווינדוס...
-
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
אהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוחאתה הרי בכל זאת נמצא בתוך חלונית של ווינדוס...
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
אהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוחאתה הרי בכל זאת נמצא בתוך חלונית של ווינדוס...
זה מצריך התקנה של דרייברים על הxp והגדרות סתם ככה לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות