בקשת מידע | הדבקת זכוכית חיצונית בתנור בילד אין - חברת בוש
-
במהלך ניקיון לפסח התנתקה הזכוכית החיצונית של התנור.
בשיחה עם נציגי חברת בוש, המחיר הוא 300 ש"ח לתיקון.האם ניתן להדביק לבד, או שכלל לא מומלץ לעשות לבד.
ואם כן איזה סוג דבק טוב עבור זה ?@בעלזא לא שלחת תמונה אבל אם זה רק דבק שהשתחרר ללא שבר ניתן להדביק, אתה צריך סיליקון שחור לחום גבוה זה בא בשפופרת עם ציור של נשר עמיד לחום של סביבות ה-300 מעלות צלזיוס. חשוב להוריד את כל השאריות של הדבק הישן שלא ישאר כלום. ואז לשים על הצדדים את הסיליקון לשים את הזכוכית לתפוס את זה עם קלפות עם מגבת בלחץ אבל בזהירות על הזכוכית 24 שעות בלי לגעת וזהו
אגב אם הם לוקחים רק 300 כולל הביקור (קשה לי להאמין)ואתה לא בטוח בעצמך אז אולי עדיף לך לא להסתבך -
@בעלזא לא שלחת תמונה אבל אם זה רק דבק שהשתחרר ללא שבר ניתן להדביק, אתה צריך סיליקון שחור לחום גבוה זה בא בשפופרת עם ציור של נשר עמיד לחום של סביבות ה-300 מעלות צלזיוס. חשוב להוריד את כל השאריות של הדבק הישן שלא ישאר כלום. ואז לשים על הצדדים את הסיליקון לשים את הזכוכית לתפוס את זה עם קלפות עם מגבת בלחץ אבל בזהירות על הזכוכית 24 שעות בלי לגעת וזהו
אגב אם הם לוקחים רק 300 כולל הביקור (קשה לי להאמין)ואתה לא בטוח בעצמך אז אולי עדיף לך לא להסתבך -
במהלך ניקיון לפסח התנתקה הזכוכית החיצונית של התנור.
בשיחה עם נציגי חברת בוש, המחיר הוא 300 ש"ח לתיקון.האם ניתן להדביק לבד, או שכלל לא מומלץ לעשות לבד.
ואם כן איזה סוג דבק טוב עבור זה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות