בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
@רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@kasnik כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
מאד חשוד
למה חשוד אם לי עלה 48 ועבד טוב?
כי זה מידי זול
כדי להיות הגיוני
זה מכשיר מוצלח -
@רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@kasnik כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
מאד חשוד
למה חשוד אם לי עלה 48 ועבד טוב?
כי זה מידי זול
כדי להיות הגיוני
זה מכשיר מוצלח -
@kasnik כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
כי זה מידי זול
כדי להיות הגיוני
זה מכשיר מוצלחהוא מוצלח אבל התחרות קשה
-
הזמנתי עכשיו בדיל ברוך בואך ב - 15 ש"ח
בא נראה מה יהיה עם זה
שילמתי עם פייפאל, כך שאפילו 15 ש"ח לא נראה לי שאני יכול להפסיד -
-
-
-
@משה-ש כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
גם אני ניסיתי כמה פעמים עד שהצליח לי
הצלחתי בסוף...
אני הזמנתי וחבר הזמין
נחיה ונראה מה יבוא... -
@משה-ש כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
גם אני ניסיתי כמה פעמים עד שהצליח לי
הצלחתי בסוף...
אני הזמנתי וחבר הזמין
נחיה ונראה מה יבוא... -
@עומר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
הצלחתי בסוף...
אני הזמנתי וחבר הזמין
נחיה ונראה מה יבוא...זה יצא למשלוח?
קבלת הודעת אימייל שההזמנה אושרה?
כי אצלי כתוב כבר 6 שעות ממתין למשלוח, ולא קיבלתי אימייל שההזמנה אושרה -
@למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש אני קיבלתי שהיא אושרה
הצילום זה מהאימייל שלך או מהאתר?
-
@למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש אחד מהמייל אחד מהאתר
השני זה מהמייל?
אני לא קבלתי את זה@משה-ש כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש אחד מהמייל אחד מהאתר
השני זה מהמייל?
אני לא קבלתי את זהאכן כן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




