בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@רציונל חשבתי שמדברים על m36
כן סליחה לשנייה לא הבנתי אותך
-
@רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
אני שילמתי 48 עובד טוב בטריה מאוד טובה (לא יודע עוצמה תכלס נגמרת לאט) אבל נתקע לעיתים
מהמוכר הזה?
-
-
@רציונל נו זה בדיוק השאלה של @משה-ש האם המוכר הזה אמין
זה ממש לא רציונלי להמליץ כשאתה לא יודע אם הוא אמיןבפרט שכתבת
@רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
כן אני קניתי שם לא ברור
-
-
@kasnik כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@רציונל נו זה בדיוק השאלה של @משה-ש האם המוכר הזה אמין
מה שבאתי לומר שמיכוון שהמכירים של הנגן הזה עולים יורדים(ראיתי גם ב100) אז הורדת המחיר לא חשודה
-
@רציונל נו זה בדיוק השאלה של @משה-ש האם המוכר הזה אמין
זה ממש לא רציונלי להמליץ כשאתה לא יודע אם הוא אמיןבפרט שכתבת
@רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
כן אני קניתי שם לא ברור
@kasnik כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@רציונל נו זה בדיוק השאלה של @משה-ש האם המוכר הזה אמין
זה ממש לא רציונלי להמליץ כשאתה לא יודע אם הוא אמיןבפרט שכתבת
@רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
כן אני קניתי שם לא ברור
תגובה מפורטת: אני הנחתי שזה אותו המוכר מיכיוון שהמחיר דומה אחרי ש @kasnik שאל בדקתי והתברר לי שלא אבל מראש לא כזה שינה לי כי לא חשבתי שזה משנה ואכן אתה צודק שהייתי צריך להדגיש את הנקודה התנצלות:)
לתגובות נוספות נא לפנות לען"ד שלי
-
-
@רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@kasnik כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
מאד חשוד
למה חשוד אם לי עלה 48 ועבד טוב?
כי זה מידי זול
כדי להיות הגיוני
זה מכשיר מוצלח -
@רציונל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@kasnik כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
מאד חשוד
למה חשוד אם לי עלה 48 ועבד טוב?
כי זה מידי זול
כדי להיות הגיוני
זה מכשיר מוצלח -
@kasnik כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
כי זה מידי זול
כדי להיות הגיוני
זה מכשיר מוצלחהוא מוצלח אבל התחרות קשה
-
הזמנתי עכשיו בדיל ברוך בואך ב - 15 ש"ח
בא נראה מה יהיה עם זה
שילמתי עם פייפאל, כך שאפילו 15 ש"ח לא נראה לי שאני יכול להפסיד -
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


