עזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??
-
@kasnik
הסתמכתי על מה שכתבו לעיל שזה פרוץ בקישור הזה
אם יש שם גרסה חינמית, מה טוב.
ואם לאו, אודה לך על הנסיון...@פסח-0 כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
אם יש שם גרסה חינמית, מה טוב.
https://send.m*****agicode.me/send-file/file/4cad5bffbb75d7812f22145d10ab6cbcdb610502/view
כמובן להוריד כוכביות
תהנה -
@עימוד-לכל-עמוד
לתשומת לבך -
@פסח-0 כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
אם יש שם גרסה חינמית, מה טוב.
https://send.m*****agicode.me/send-file/file/4cad5bffbb75d7812f22145d10ab6cbcdb610502/view
כמובן להוריד כוכביות
תהנה -
-
@עימוד-לכל-עמוד
https://send.magicode.me/send-file/file/cee15f82a8ea*****aebbce2ece8cb7094a71020caccd/viewתודיד כוכביות כמובן
ותעדכן שהורדת -
@עימוד-לכל-עמוד
https://send.magicode.me/send-file/file/cee15f82a8ea*****aebbce2ece8cb7094a71020caccd/viewתודיד כוכביות כמובן
ותעדכן שהורדתתודיד כוכביות כמובן
ותעדכן שהורדתהורדתי, ים תודות. עזרת לי מאוד.
נ.ב. הקובץ של העברית לאופיס טאב שהיה לגרסה הקודמת, עובד לי גם בגרסה הזו. -
תודיד כוכביות כמובן
ותעדכן שהורדתהורדתי, ים תודות. עזרת לי מאוד.
נ.ב. הקובץ של העברית לאופיס טאב שהיה לגרסה הקודמת, עובד לי גם בגרסה הזו. -
הוא מותקן ומופיע, אך אין לי את הכרטסיות למטה של מס' מסמכי וורד פתוחים. מה עושים?

-
@יוסי-מחשבים מה לא טוב במה שהבאתי?
🥴@kasnik כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
@עימוד-לכל-עמוד
https://send.magicode.me/send-file/file/cee15f82a8ea*****aebbce2ece8cb7094a71020caccd/viewתודיד כוכביות כמובן
ותעדכן שהורדת -
@יוסי-מחשבים מה לא טוב במה שהבאתי?
🥴@kasnik כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
@עימוד-לכל-עמוד
https://send.magicode.me/send-file/file/cee15f82a8ea*****aebbce2ece8cb7094a71020caccd/viewתודיד כוכביות כמובן
ותעדכן שהורדת@kasnik מה שהבאת יותר טוב (האתר שהבאת ממנו הפריצות שלו יותר "נקיות").
רק רציתי שיהיה כאן לאורך זמן ולא קישור זמני. -
תודיד כוכביות כמובן
ותעדכן שהורדתהורדתי, ים תודות. עזרת לי מאוד.
נ.ב. הקובץ של העברית לאופיס טאב שהיה לגרסה הקודמת, עובד לי גם בגרסה הזו.@עימוד-לכל-עמוד כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
נ.ב. הקובץ של העברית לאופיס טאב שהיה לגרסה הקודמת, עובד לי גם בגרסה הזו.
אם יש לך קישור לקובץ או שתוכל להעלות אותו זה יהיה לתועלת
-
@עימוד-לכל-עמוד כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
נ.ב. הקובץ של העברית לאופיס טאב שהיה לגרסה הקודמת, עובד לי גם בגרסה הזו.
אם יש לך קישור לקובץ או שתוכל להעלות אותו זה יהיה לתועלת
-
ע עימוד לכל עמוד סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יוסי-מחשבים מה לא טוב במה שהבאתי?
🥴@kasnik כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
@עימוד-לכל-עמוד
https://send.magicode.me/send-file/file/cee15f82a8ea*****aebbce2ece8cb7094a71020caccd/viewתודיד כוכביות כמובן
ותעדכן שהורדת@kasnik
עדכון: האופיס טאב לא מתפקד כראוי, הוא מותקן ומופיע אך א"א לדפדף בין הכרטיסיות (גם לא ע"י קיצורי דרך).
מה ש- @יוסי-מחשבים הביא מוגן בסיסמא לחילוץ, אך אין את הסיסמא... (מה שכתוב למעלה סיסמא וכו' עזר לי רק להוריד את הקובץ, ולא לחלץ אותו). -
@kasnik
עדכון: האופיס טאב לא מתפקד כראוי, הוא מותקן ומופיע אך א"א לדפדף בין הכרטיסיות (גם לא ע"י קיצורי דרך).
מה ש- @יוסי-מחשבים הביא מוגן בסיסמא לחילוץ, אך אין את הסיסמא... (מה שכתוב למעלה סיסמא וכו' עזר לי רק להוריד את הקובץ, ולא לחלץ אותו). -
@עימוד-לכל-עמוד 123 או 1234 לכאו'
-
-
@עימוד-לכל-עמוד
סיסמה: repack.me
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות