עזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?
-
@שימי-רזזק כתב בעזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?:
כתוב שקובץ CP מכיל את המודם של המכשיר.
אומר לך משהו?תנסה בלי הכי הרבה אם תצטרך תצרוב אותו
אבל לא נראה לי שצריך -
@שימי-רזזק כתב בעזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?:
בעיה נוספת זה שלא הצלחתי להביא את המכשיר למצב הורדה, אם משהו יוכל לכתוב לי איך עושים את זה.
תודה רבה 2!מכבים את המכשיר
לוחצים על שני המקשים של הווליום
ותוך כדי מחברים למחשב -
@שימי-רזזק
יש לך מקש בית? -
@שימי-רזזק
צריך ללחוץ על מקש ווליום + כדי לאשר כניסה למצב הורדה -
הצריבה כנראה לא הצליחה, המכשיר לא נדלק מחדש, הוא ממשיך עם מסך של מצב הורדה אבל עם כתב אדום
@שימי-רזזק
אתה בטוח ששהשבתת את oem -
הצריבה כנראה לא הצליחה, המכשיר לא נדלק מחדש, הוא ממשיך עם מסך של מצב הורדה אבל עם כתב אדום
@שימי-רזזק
האודין סיים
תעלה תמונה -
@שימי-רזזק
תכנס למצב הורדה ותעל תמונה
אחרי אישור -
@שימי-רזזק
תכנס למצב הורדה ותעל תמונה
אחרי אישור -
@בן-ציון אני לא מצליח לצאת מהמסך הזה גם לא אחרי לחיצה על כפתור ההפעלה והווליום התחתון 7 שניות
@שימי-רזזק
תלחץ יותר מ7 שניות -
@שימי-רזזק
תצרוב את AP שהורדת -
@שימי-רזזק
כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
