עזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?
-
-
מה שרציתי לשאול למעשה זה האם אני צריך את הקובץ CP שבמדריך שם.
https://telegra.ph/How-To-Root-Samsung-AndroidTipsIL-10-25 -
@שימי-רזזק כתב בעזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?:
יש לי טאבלט סמסונג, לא mtk.
mtk זה סוג של מעבד
גם לסמסונג יש מכשירים עם מעבד Mtk -
מה שרציתי לשאול למעשה זה האם אני צריך את הקובץ CP שבמדריך שם.
https://telegra.ph/How-To-Root-Samsung-AndroidTipsIL-10-25@שימי-רזזק כתב בעזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?:
מה שרציתי לשאול למעשה זה האם אני צריך את הקובץ CP שבמדריך שם.
https://telegra.ph/How-To-Root-Samsung-AndroidTipsIL-10-25לא עשיתי אף פעם את המדריך הזה
-
נראה לך שיהיה בעיה אם אני לא אכניס את הקובץ CP? הרי אתה אומר לי לצרוב רק קובץ אחד מתוך הAP, שאותו יש לי.
אתה ממליץ על המדריך שאתה הבאת? לי זה כבר לא יעזור כיוון שיש לי אנדרואיד 13, אבל אני שואל כללית לי להבא ולכולם.@שימי-רזזק כתב בעזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?:
נראה לך שיהיה בעיה אם אני לא אכניס את הקובץ CP? הרי אתה אומר לי לצרוב רק קובץ אחד מתוך הAP, שאותו יש לי.
לא נראה לי שיהיה בעיה
אתה ממליץ על המדריך שאתה הבאת? לי זה כבר לא יעזור כיוון שיש לי אנדרואיד 13, אבל אני שואל כללית לי להבא ולכולם.
אני עשיתי איתו על אנדרואיד 14
ועבד -
@שימי-רזזק כתב בעזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?:
כתוב שקובץ CP מכיל את המודם של המכשיר.
אומר לך משהו?תנסה בלי הכי הרבה אם תצטרך תצרוב אותו
אבל לא נראה לי שצריך -
@שימי-רזזק כתב בעזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?:
בעיה נוספת זה שלא הצלחתי להביא את המכשיר למצב הורדה, אם משהו יוכל לכתוב לי איך עושים את זה.
תודה רבה 2!מכבים את המכשיר
לוחצים על שני המקשים של הווליום
ותוך כדי מחברים למחשב -
@שימי-רזזק
יש לך מקש בית? -
@שימי-רזזק
צריך ללחוץ על מקש ווליום + כדי לאשר כניסה למצב הורדה -
הצריבה כנראה לא הצליחה, המכשיר לא נדלק מחדש, הוא ממשיך עם מסך של מצב הורדה אבל עם כתב אדום
@שימי-רזזק
אתה בטוח ששהשבתת את oem -
הצריבה כנראה לא הצליחה, המכשיר לא נדלק מחדש, הוא ממשיך עם מסך של מצב הורדה אבל עם כתב אדום
@שימי-רזזק
האודין סיים
תעלה תמונה -
@שימי-רזזק
תכנס למצב הורדה ותעל תמונה
אחרי אישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
