עזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה
-
שלום קבלתי מכשיר F 21 PRO לצרוב גירסה וקבלתי את זה אחרי שמשהו שיחק בזה כבר

ואני מנסה לגשת למכשיר עצמו ואני מקבל את ההודעה הזאת על המכשיר
מקווה שזה ברור
ושניסיתי לגשת למכשיר מ mtkclient אני מקבל את ההודעה הזאת

ולא הצלחתי לחבר את המכשיר .
ושכשניסיתי לגשת למכשיר דרך הרגילה של SP אז קבלתי את זה

משהו כבר נתקל בבעיה הזאת ויכול לעזור לי אני מאוד ישמח תודה רבה .
-
-
@TripleU כתב בעזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה:
זה לא נראה כאילו ה-DA נעולה. מההודאה זו. אבל אתה יכול לנסות לצרוב גרסה מלאה - כמו f21 restore - פורמט + הורדה.
ניסיתי לצרוב עם זה אבל זה קבלתי

-
-
לצערי זה עדיין לא נפתר אני מקבל את השגיאה הזאת

ועשיתי את מה שהוא כותב בהודעה .
כשאני מחבר את הטלפון הוא נותן צליל התחברות ומיד אחרי זה עוד צילצול אולי זה קשור לבעיה .
-
לצערי זה עדיין לא נפתר אני מקבל את השגיאה הזאת

ועשיתי את מה שהוא כותב בהודעה .
כשאני מחבר את הטלפון הוא נותן צליל התחברות ומיד אחרי זה עוד צילצול אולי זה קשור לבעיה .
-
לצערי זה עדיין לא נפתר אני מקבל את השגיאה הזאת

ועשיתי את מה שהוא כותב בהודעה .
כשאני מחבר את הטלפון הוא נותן צליל התחברות ומיד אחרי זה עוד צילצול אולי זה קשור לבעיה .
-
@הרשי כתב בעזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה:
שאני מחבר את הטלפון למחשב אני שומע צליל התחברות עם זה נותן משהו .
תנסה MTKCLIENT דרך לינוקס.
-
@הרשי כתב בעזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה:
עם איזה דרייברים אני צריך ללינוקס?
בלינוקס לא צריך דרייברים, זה הקטע
-
@הרשי כתב בעזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה:
שאני מחבר את הטלפון למחשב אני שומע צליל התחברות עם זה נותן משהו .
תנסה MTKCLIENT דרך לינוקס.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
