עזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה
-
לצערי זה עדיין לא נפתר אני מקבל את השגיאה הזאת

ועשיתי את מה שהוא כותב בהודעה .
כשאני מחבר את הטלפון הוא נותן צליל התחברות ומיד אחרי זה עוד צילצול אולי זה קשור לבעיה .
-
לצערי זה עדיין לא נפתר אני מקבל את השגיאה הזאת

ועשיתי את מה שהוא כותב בהודעה .
כשאני מחבר את הטלפון הוא נותן צליל התחברות ומיד אחרי זה עוד צילצול אולי זה קשור לבעיה .
-
@הרשי כתב בעזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה:
שאני מחבר את הטלפון למחשב אני שומע צליל התחברות עם זה נותן משהו .
תנסה MTKCLIENT דרך לינוקס.
-
@הרשי כתב בעזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה:
עם איזה דרייברים אני צריך ללינוקס?
בלינוקס לא צריך דרייברים, זה הקטע
-
@הרשי כתב בעזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה:
שאני מחבר את הטלפון למחשב אני שומע צליל התחברות עם זה נותן משהו .
תנסה MTKCLIENT דרך לינוקס.
-
-
@אזולאי כתב בעזרה | לא מצליח לגשת למכשיר F21 כדי לצרוב גירסה:
למעשה, המסקנא שלו היתה לצרוב עם פאסטבוט
זה פותר את הבעיה של הDA? ומה לגבי פתיחת בוטלאודר זה לא קשור לDA?
@אזולאי כתב
למעשה, המסקנא שלו היתה לצרוב עם פאסטבוט
@YOLEVI כתב
זה פותר את הבעיה של הDA? ומה לגבי פתיחת בוטלאודר זה לא קשור לDA?
DA זה בעיה עם SP Flash tool
פאסטבוט זה ישירות עם המכשיר
למעשה, אני לא יודע איך זה עוזר לפתיחת בוטלואדר הרי בF21 PRO א''א לפתוח באמצעות המקשים
אה, אולי בשביל זה משתמשים בכלי האוטומטי
יש לך מכשיר כזה בידיים? תבדוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

